abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52280466
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=InC4VlhnGME Omdat we het in het vorige topic over Jack van Gelder hadden
Geweldig
pi_52280473
Wel erg sneu dat Ajax de perfecte opvolger van Sneijder naar de concurrent heeft laten vertrekken, omdat de trainer hem geen aardig vriendje vond

Begrijp ook niet waarom hij daar nog niet op aangepakt is. Puur wanbeleid. Dat blijkt nu des te meer.
Woo-loo-loo!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:04:27 #178
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52280545
Perez is naar de concurrent vertrokken omdat hij de garantie op meer speeltijd wou. Daarnaast is hij absoluut niet geschikt om als aanvallende middenvelder te spelen. Hij is een aanvaller.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52280594
Perez is zo overrated.
pi_52280595
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:01 schreef BobbyHill het volgende:
Wel erg sneu dat Ajax de perfecte opvolger van Sneijder naar de concurrent heeft laten vertrekken, omdat de trainer hem geen aardig vriendje vond
Dat is de reden ja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52280598
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:43 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ben wel heel benieuwd om wie het dan zal gaan. Wie is haalbaar en capabel genoeg om Sneijder te vervangen?
Zal wel Xabier Prieto worden met nog iemand.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52280675
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Daarnaast is hij absoluut niet geschikt om als aanvallende middenvelder te spelen
pi_52280683
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:59 schreef Chivu het volgende:
Hij is nog niet de oude Maduro. Hij slalomt vrij gemakkelijk om 2 a 3 man heen om zich op de 4e vast te lopen in plaats van de bal te passen.
Hij gaf na 2 man te hebben uitgespeeld de bal middels een "hakje" af aan Sneijder die de bal er vervolgens inploft
pi_52280694
Wat heb je toch met Prieto MM? Enkele wilde nachten beleefd?
pi_52280713
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:05 schreef koningdavid het volgende:

Dat is de reden ja.
Officieel was de reden dat Perez niet goed genoeg was om zelfs tweede keus achter Sneijder te zijn. En dat is eigenlijk nog veel grappiger.
Woo-loo-loo!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:12:13 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52280758
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geweldig
Haha, volgens mij zijn er ook beelden van die twee. Dat je Ron de Rijk Jack van Gelder helemaal ziet fijnknijpen en met een bezweet hoofd 'JACKIIEEE JACKIEEEE' tettert.
Gourmetten of steengrillen?
pi_52280771
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:09 schreef El_Bassie het volgende:
Wat heb je toch met Prieto MM? Enkele wilde nachten beleefd?
Nee, maar die staat al weken in de belangstelling van Ajax en kan op beide posities waar ze een speler voor zoeken uit de voeten, dus vandaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:12:44 #188
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52280772
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik vond Maduro ook wel weer tegenvallen tegen Arsenal hoor eerlijk gezegd. Hij had weer een paar fraaie acties maar ook enorm veel balverlies.
Volgens mij is hij nog niet helemaal terug, hoe jammer ik dat ook vind. Als ik iemand succes gun dit jaar is hij het wel.
Toch heb ik het gevoel dat hij er nog wel komt. Laten we niet vergeten hoe jong hij nog is.
pi_52280782
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:05 schreef El_Bassie het volgende:
Perez is zo overrated.
Hij heeft 20 keer gescoord ofzo als invaller. Overrated?
lollig
pi_52280804
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:01 schreef BobbyHill het volgende:

Begrijp ook niet waarom hij daar nog niet op aangepakt is. Puur wanbeleid. Dat blijkt nu des te meer.
Perez was absoluut niet geliefd, lastig mannetje die voor tweespalt zorgde in de selectie... zo iemand kan dan wel aardig een bal trappen maar dat weegt niet op tegen de verziekende sfeer... ben blij dat ie opgedonderd is, het wachten is tot bij PSV de bom barst onder Koeman, die al helemaal niet met dit soort types kan werken, hij vond Van der Vaart al lastig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52280848
De verkoop van Babel en Sneijder levert dik 40 miljoen op.. da's meer dan de helft van de begroting

De tijd dat spelers voor een appel en een ei de Arena uitwandelden is met de komst van Van Geel wel definitief voorbij...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52280874
Perez had niet zo lastig geweest wanneer Sneijder er niet had geweest. Maargoed, we hebben nu in Bakircioglu denk ik eenzelfde type voetballer die nog jaren mee kan en minder veeleisend is.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:19:28 #193
82589 S-Two
barba macacu
pi_52280934
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:16 schreef Chivu het volgende:
Perez had niet zo lastig geweest wanneer Sneijder er niet had geweest. Maargoed, we hebben nu in Bakircioglu denk ik eenzelfde type voetballer die nog jaren mee kan en minder veeleisend is.
Baki is echt niet zo goed als Perez hoor. En er moet dus ook zekerweten een nieuwe spelmaker komen, want Baki is daar niet goed genoeg voor.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52280950
Bakkiemetgluu lijkt me een leuker persoonlijkheid dan die perez hoor.
pi_52280972
Nog geen akkoord met Real over Sneijder:
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=35992
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52280994
Wat mij opvalt aan de reacties hier over de transfer van Sneijder, is dat het wel lijkt of Ajax een kille club moet zijn, en zich niets aantrekken van zijn employees. Sneijder wil graag naar een spaanse topclub, hij begrijpt dat Ajax hem niet voor 15 miljoen laat gaan. Maar als dan een club 25 miljoen gaat bieden, dan moet je als Ajax zijnde toch ook gewoon die jongen laten gaan.

Het is een bedrag waar mee te leven is, en je geeft een signaal af, dat als er goede bedragen worden geboden, dat Ajax dan bereid is om ook aan de speler te denken. Niet zoals bijvoorbeeld bij AZ een paar keer (Landzaat, Koevermans, zelfs De Cler heb ik begrepen).

Volgens mij wilde iedereen binnen Ajax dat Sneijder bleef, maar hebben ook alle begrip dat als de kampioen van Spanje komt, dat hij dan graag de overstap wilt maken. Ik ben blij dat Ajax een bod tussen de 25 en 30 miljoen accepteerd. Geeft mij nog wel het gevoel de club aan zijn spelers denkt.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_52281003
en de VI en het AD zeggen van wel. Men gist maar wat.
pi_52281007
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:20 schreef kevin6188 het volgende:
Goedzo.
pi_52281015
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:20 schreef kevin6188 het volgende:
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52281027
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:22 schreef Fides het volgende:
en de VI en het AD zeggen van wel. Men gist maar wat.
Daarom kun je ook maar beter Sportweek en De Telegraaf geloven, die hebben het altijd wel goed.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')