abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52279866
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat het zoiets wordt. Ten Cate heeft al gezegd dat hij wat spelers zou sparen. Bovendien zijn Gabri en Sneijder geschorst.
Gabri geschorst? Dacht het niet hoor
pi_52279893
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Gabri is niet geschorst.
Rode kaart in de bekerfinale?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52279916
Het is wel triest dat er geen enkele opstelling zonder Huntelaar mogelijk is. Ik dacht al aan Stekelenburg, Ogararu - Heitinga - Vermaelen - Colin, Delorge, Maduro, Emanuelson - Bakircioglu

En toen kwam ik op de tweede 'aanvaller' Huntelaar moet worden gespaard, Suarez kan nog niet (?), Urzaiz is nog geblesseerd, Leonardo is nog geblesseerd.

We hebben in principe 4 goede aanvallers, maar geen van allen lijkt vanavond risicoloos opgesteld te kunnen worden. Manucharyan heeft gisteren voor Jong Ajax gespeeld en zal dus ook wel niet spelen. Kortom, die laatste naam zal toch wel weer gewoon Huntelaar zijn.
pi_52279923
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Die schorsing heeft ie in de play-offs al uitgezeten
pi_52279929
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Die schorsing heeft hij tegen Heerenveen en AZ al uitgezeten! toch? Of had hij meer dan 2 duels schorsing?
pi_52279948
Sneijder , wat doe je
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_52279954
Huntelaar die breek je niet zo snel doormidden. Ik heb genoeg aanslagen gezien op hem dit seizoen, maar hij staat altijd weer op. Dat valt me echt op bij Klaas-Jan.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52279959
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:38 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Die schorsing heeft ie in de play-offs al uitgezeten
Oh ja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52279968
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Huntelaar die breek je niet zo snel doormidden. Ik heb genoeg aanslagen gezien op hem dit seizoen, maar hij staat altijd weer op. Dat valt me echt op bij Klaas-Jan.
Klop het effe af, wil je?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:39:59 #160
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52279971
Opstelling volgens het AD:

Stekelenburg
Ogararu,Stam,Colin,Vermaelen
Gabri, Heitinga, Emanuelson
Kennedy, Huntelaar, Rommedahl
Jawel, je keek.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:40:29 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52279977
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Oh ja.
Het is pas 235 keer voorbijgekomen de afgelopen topics, dus dat kon je ook niet weten.
Gourmetten of steengrillen?
pi_52279982
Stam hooguit 1 helft denk ik.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52279983
Ik word er een beetje sneu van hoe weinig kansen Maduro krijgt.
pi_52280018
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:39 schreef jna het volgende:
Opstelling volgens het AD:

Stekelenburg
Ogararu,Stam,Colin,Vermaelen
Gabri, Heitinga, Emanuelson
Kennedy, Huntelaar, Rommedahl
In een item over de JC schaal op Ajax.nl wordt gezegd dat een aantal spelers rust zullen krijgen. Die opstelling uit het AD is gewoon de sterkst mogelijke opstelling. Het lijkt me toch wel logisch dat Stam rust krijgt.
pi_52280029
Tuurlijk wordt Huntelaar niet gespaart als er geen andere opties zijn.
Ik toch dat het AD geen gelijk heeft, want met deze opstelling krijg je Huntelaar 100% zeker op een eilandje.
pi_52280067
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:42 schreef Fides het volgende:
Tuurlijk wordt Huntelaar niet gespaart als er geen andere opties zijn.
Stanton Lewis
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:45:48 #167
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52280101
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Stanton Lewis
Hadden we Terror nog maar
Jawel, je keek.
pi_52280122
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:40 schreef Chivu het volgende:
Die krijgt ie wel denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52280195
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die krijgt ie wel denk ik
Vandaag de uitgelezen mogelijkheid, Heitinga i.p.v. Stam en Maduro op het middenveld.
pi_52280213
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:40 schreef Chivu het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens, de afgelopen paar wedstrijden verbaasde ik mij er zelfs over dat hij zo 2 á 3 man uitspeeld!!!
pi_52280295
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef Chivu het volgende:
Het is wel triest dat er geen enkele opstelling zonder Huntelaar mogelijk is. Ik dacht al aan Stekelenburg, Ogararu - Heitinga - Vermaelen - Colin, Delorge, Maduro, Emanuelson - Bakircioglu

En toen kwam ik op de tweede 'aanvaller' Huntelaar moet worden gespaard, Suarez kan nog niet (?), Urzaiz is nog geblesseerd, Leonardo is nog geblesseerd.

We hebben in principe 4 goede aanvallers, maar geen van allen lijkt vanavond risicoloos opgesteld te kunnen worden. Manucharyan heeft gisteren voor Jong Ajax gespeeld en zal dus ook wel niet spelen. Kortom, die laatste naam zal toch wel weer gewoon Huntelaar zijn.
Hier wordt ik niet vrolijk van idd ook zoveel aanvallend vermogen ingelverd met het vertrek van sneijder, Perez en het dreigende van Babel.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52280310
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens, de afgelopen paar wedstrijden verbaasde ik mij er zelfs over dat hij zo 2 á 3 man uitspeeld!!!
Ja het begint eindelijk weer ergens op te lijken bij Maduro... vorig jaar was ie echt helemaal de wegkwijt....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52280393
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja het begint eindelijk weer ergens op te lijken bij Maduro... vorig jaar was ie echt helemaal de wegkwijt....
Ik vond Maduro ook wel weer tegenvallen tegen Arsenal hoor eerlijk gezegd. Hij had weer een paar fraaie acties maar ook enorm veel balverlies.
Volgens mij is hij nog niet helemaal terug, hoe jammer ik dat ook vind. Als ik iemand succes gun dit jaar is hij het wel.
pi_52280440
Hij is nog niet de oude Maduro. Hij slalomt vrij gemakkelijk om 2 a 3 man heen om zich op de 4e vast te lopen in plaats van de bal te passen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:01:06 #175
82589 S-Two
barba macacu
pi_52280465
Ik heb alleen de wedstrijd tegen Rangers gezien, maar daarin bleek iig wel dat Maduro niet als laatste man opgesteld moet wordne. En op het middenveld zie ik liever Heitinga.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')