Gabri geschorst? Dacht het niet hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het zoiets wordt. Ten Cate heeft al gezegd dat hij wat spelers zou sparen. Bovendien zijn Gabri en Sneijder geschorst.
Rode kaart in de bekerfinale?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Gabri is niet geschorst.
Die schorsing heeft ie in de play-offs al uitgezetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Rode kaart in de bekerfinale?
Die schorsing heeft hij tegen Heerenveen en AZ al uitgezeten! toch? Of had hij meer dan 2 duels schorsing?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Rode kaart in de bekerfinale?
Oh ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:38 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Die schorsing heeft ie in de play-offs al uitgezeten
Klop het effe af, wil je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Huntelaar die breek je niet zo snel doormidden. Ik heb genoeg aanslagen gezien op hem dit seizoen, maar hij staat altijd weer op. Dat valt me echt op bij Klaas-Jan.
Het is pas 235 keer voorbijgekomen de afgelopen topics, dus dat kon je ook niet weten.quote:
In een item over de JC schaal op Ajax.nl wordt gezegd dat een aantal spelers rust zullen krijgen. Die opstelling uit het AD is gewoon de sterkst mogelijke opstelling. Het lijkt me toch wel logisch dat Stam rust krijgt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:39 schreef jna het volgende:
Opstelling volgens het AD:
Stekelenburg
Ogararu,Stam,Colin,Vermaelen
Gabri, Heitinga, Emanuelson
Kennedy, Huntelaar, Rommedahl
Stanton Lewisquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:42 schreef Fides het volgende:
Tuurlijk wordt Huntelaar niet gespaart als er geen andere opties zijn.
Die krijgt ie wel denk ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:40 schreef Chivu het volgende:
Ik word er een beetje sneu van hoe weinig kansen Maduro krijgt.
Hier ben ik het wel mee eens, de afgelopen paar wedstrijden verbaasde ik mij er zelfs over dat hij zo 2 á 3 man uitspeeld!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:40 schreef Chivu het volgende:
Ik word er een beetje sneu van hoe weinig kansen Maduro krijgt.
Hier wordt ik niet vrolijk van iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef Chivu het volgende:
Het is wel triest dat er geen enkele opstelling zonder Huntelaar mogelijk is. Ik dacht al aan Stekelenburg, Ogararu - Heitinga - Vermaelen - Colin, Delorge, Maduro, Emanuelson - Bakircioglu
En toen kwam ik op de tweede 'aanvaller'Huntelaar moet worden gespaard, Suarez kan nog niet (?), Urzaiz is nog geblesseerd, Leonardo is nog geblesseerd.
We hebben in principe 4 goede aanvallers, maar geen van allen lijkt vanavond risicoloos opgesteld te kunnen worden. Manucharyan heeft gisteren voor Jong Ajax gespeeld en zal dus ook wel niet spelen. Kortom, die laatste naam zal toch wel weer gewoon Huntelaar zijn.
Ja het begint eindelijk weer ergens op te lijken bij Maduro... vorig jaar was ie echt helemaal de wegkwijt....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, de afgelopen paar wedstrijden verbaasde ik mij er zelfs over dat hij zo 2 á 3 man uitspeeld!!!
Ik vond Maduro ook wel weer tegenvallen tegen Arsenal hoor eerlijk gezegd. Hij had weer een paar fraaie acties maar ook enorm veel balverlies.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het begint eindelijk weer ergens op te lijken bij Maduro... vorig jaar was ie echt helemaal de wegkwijt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |