Oké ik ben niet objectief maar vanaf het moment dat ik hem de eerste minuten zag maken, wist ik dat het een goede kon worden. Hij oogt nu sterker dan vorige seizoenen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alleen dan 10x beter. Hij kan de revelatie worden van dit seizoen, dat meen ik serieus.
Dat is opzich niet zo'n prestatie hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij oogt nu sterker dan vorige seizoenen.
liever 3 mil erbij anders lijkt Vgeel zon slechte onderhandelaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:14 schreef Fides het volgende:
Als het 25 miljoen wordt ben ik opzich wel tevreden. Mits Ajax een fatsoenlijke vervanger haalt.
Nouja, ik meen me te herinneren dat er een maand geleden 12 miljoen werd geboden door ploegen als Valencia en Fiorentina.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:15 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
liever 3 mil erbij anders lijkt Vgeel zon slechte onderhandelaar
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze 25 miljoen accepteren...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:18 schreef Chivu het volgende:
Als je de verkopende partij bent, het bod is 24 miljoen, de vraagprijs is 30 miljoen en je weet dat Real verlegen zit om een creatief aanvallende speler (Kaka - 80 miljoen afgewezen, Fabregas - 40 miljoen afgewezen, Robben - 36 miljoen afgewezen), dan mag je best minstens 27 eruit slepen.
Ja hoor, volgens mij wel. Ik ga er vanuit dat het vandaag bekend wordt en denk ook dat er vandaag al een vervanger wordt gepresenteerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:21 schreef Chivu het volgende:
Is het overigens praktisch sowieso mogelijk om vandaag of morgen het nieuws wereldkundig te maken? In verband met de beurs?
Ach ja,. doe maar. Ben inderdaad heel erg benieuwd wat het wordt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:23 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil deze opstelling wel zien vanavond:
------------------------Stekelenburg------------------------
Colin-------Van der Wiel-------Vermaelen----------Urby
--------------------------Heitinga---------------------------
--------------Donald----------------Sarpong--------------
Bakircioglu------------Huntelaar--------------Goossens
Suarez zal nog wel niet spelen denk ik.
Volgens mij is het wel mogelijk. Ursaiz werd geloof ik ook na sluitingstijd van de beurs bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:21 schreef Chivu het volgende:
Is het overigens praktisch sowieso mogelijk om vandaag of morgen het nieuws wereldkundig te maken? In verband met de beurs?
Omdat die transfer toch geen effect op de beus hadquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel mogelijk. Ursaiz werd geloof ik ook na sluitingstijd van de beurs bekend gemaakt.
leuke opstelling, denk wel dat suarez in de 2e helft wat speelminuten krijgt, hoop ik dan! mag hij een goaltje scoren tegen het pisvee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:23 schreef koningdavid het volgende:
God bewaar me, wat een opstelling!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:23 schreef koningdavid het volgende:
Of Heitinga in het centrum van de verdediging, Van der Wiel rechtsback en Maduro als verdedigende middenvelder.
Ik denk toch echt dat het zoiets wordt. Ten Cate heeft al gezegd dat hij wat spelers zou sparen. Bovendien zijn Gabri en Sneijder geschorst.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:27 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
God bewaar me, wat een opstelling!
Hij heeft al meegetraind met de groep dus ik denk het wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:31 schreef venomsnake het volgende:
Is Ursaiz al fit?
Zou leuk zijn om hem even in actie te zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft al meegetraind met de groep dus ik denk het wel.
Gabri is niet geschorst.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het zoiets wordt. Ten Cate heeft al gezegd dat hij wat spelers zou sparen. Bovendien zijn Gabri en Sneijder geschorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |