Nani is ook voor 25 gegaan hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:55 schreef w00h00 het volgende:
25 wtf.
Nani is voor 30 miljoen naar Man utd. Sevillia vind 35 mil nog te weinig voor Daniel Alves.
En dan gaan wij onze Sneijder voor 25 mil van de hand doen?!?!
25 en Ronaldo wellicht?![]()
Woensdag zijn afscheidswedstrijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:57 schreef koningdavid het volgende:
Jammer ook dat Wesley vanavond niet kan spelen. Had hij tenminste nog een afscheidswedstrijd.
Dan zit hij al lang en breed in Madrid te chillen met Royston.quote:
Ja hallo, Van Geel kan toch moeilijk in de media zeggen: 'we willen hem voor 30 miljoen verkopen, maar 25 is ook goed.' Lijkt me niet gunstig voor je onderhandelingspositie.quote:Maar even wachten tot het officiele bericht over de transfersom maar als het echt 25 is dan kan van Geel echt de t*fus in z'n linkerhartklep krijgen met z'n "we willen 30 miljoen"
Nee, maar als de deal op 25 komt na een bod van 24 en een vraag van 30 dan heeft er één heel goed gehandeld en de ander als een debiel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:00 schreef BobbyHill het volgende:
Ja hallo, Van Geel kan toch moeilijk in de media zeggen: 'we willen hem voor 30 miljoen verkopen, maar 25 is ook goed.' Lijkt me niet gunstig voor je onderhandelingspositie.
Het gaat om het idee. Sneijder is veruit onze beste speler, hij heeft gezegd een jaar te blijven en de competitie begint volgende week.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:00 schreef BobbyHill het volgende:
Ja hallo, Van Geel kan toch moeilijk in de media zeggen: 'we willen hem voor 30 miljoen verkopen, maar 25 is ook goed.' Lijkt me niet gunstig voor je onderhandelingspositie.
Dat is waar. Maar je moet van Geel alleen niet op z'n uitspraken in de media wijzen, want het is logisch dat hij daar zo hoog mogelijk van de toren blaast.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:01 schreef Silenus het volgende:
Nee, maar als de deal op 25 komt na een bod van 24 en een vraag van 30 dan heeft er één heel goed gehandeld en de ander als een debiel.
Is dat zo? Ik dacht juist dat ze het niet kenbaar mochten maken? Waar zou je het dan kunnen vinden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:03 schreef Chivu het volgende:
Ik kan alleen met 25 miljoen leven wanneer Aissati gehaald wordt. Afellay hoef ik niet. Overigens weten we het snel genoeg, want Ajax moet zulke bedragen kenbaar maken.
Op ajax.nl als de transfer een feit is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht juist dat ze het niet kenbaar mochten maken? Waar zou je het dan kunnen vinden?
Bedragen hoger dan 10% van de begroting moet bekend gemaakt worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht juist dat ze het niet kenbaar mochten maken? Waar zou je het dan kunnen vinden?
Alleen dan 10x beter. Hij kan de revelatie worden van dit seizoen, dat meen ik serieus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:06 schreef BobbyHill het volgende:
Afellay zou ik trouwens nooit benaderen. Die knakker is de Mitea onder de middenvelders.
Jezus Ajax, schiet eens op!quote:Sl.Praag - Ajax Ch. League 28/29 aug. N.n.b info volgt
Tsja, maar als hij bij elke aanslag 3 wedstrijden niet meedoet. Hij is niet zo erg als Mitea, maar geef mij Aissati maar. Lijkt mij de meer getalenteerde van de twee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alleen dan 10x beter. Hij kan de revelatie worden van dit seizoen, dat meen ik serieus.
Als hij heel blijft ja. En dat zal wel weer niet. Zeker niet bij Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:08 schreef koningdavid het volgende:
Alleen dan 10x beter. Hij kan de revelatie worden van dit seizoen, dat meen ik serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |