Sahin heeft nog helemaal niets laten zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:26 schreef Mooi_boy het volgende:
Als Sneijder vertrekt, dan zie ik Ajax niet mee doen om het kampioenschap. Of ze moeten een erg creative middenvelder aantrekken. Maar ik zie niet echt wie dan zou moeten zijn. Sahin die nu bij Feyenoord speeld zou een ideale vervanger zijn.
Sahin niets laten zien? Nog geen enkele wedstrijd van Feyenoord gekeken zeker? Vaak de beste man op het veld. Ziet perfect de ruimtes en heeft een sublieme paas in de benen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
Sahin heeft nog helemaal niets laten zienEn speeld?
![]()
![]()
Ik denk dat iemand die in een paar oefenwedstrijdjes wat heeft laten zien nog geen waardige vervanger van Sneijder kan zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:30 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Sahin niets laten zien? Nog geen enkele wedstrijd van Feyenoord gekeken zeker? Vaak de beste man op het veld. Ziet perfect de ruimtes en heeft een sublieme paas in de benen.
lol dan heb ik nog liever affelay en aissatti....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:26 schreef Mooi_boy het volgende:
Als Sneijder vertrekt, dan zie ik Ajax niet mee doen om het kampioenschap. Of ze moeten een erg creative middenvelder aantrekken. Maar ik zie niet echt wie dan zou moeten zijn. Sahin die nu bij Feyenoord speelt zou een ideale vervanger zijn.
ja hij was geniaal op dat rotterdam toernooiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:30 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Sahin niets laten zien? Nog geen enkele wedstrijd van Feyenoord gekeken zeker? Vaak de beste man op het veld. Ziet perfect de ruimtes en heeft een sublieme paas in de benen.
Het wordt met de dag een grotere kneusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:27 schreef jna het volgende:
Koeman die gaat huilen omdat Ajax in z'n thuishirt mag spelen vanavond![]()
Kluivert was op zijn leeftijd ook veel verder dan Ruud van Nistelrooy.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:35 schreef Mooi_boy het volgende:
Sahin is al veel verder met zijn leeftijd (18) dan dat Sneijder toen was.
Ja dus? wat zegt dat over het zijn van een potentieel vervanger? Zo'n groot talent is het nu ook weer niet imo...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:35 schreef Mooi_boy het volgende:
Sahin is al veel verder met zijn leeftijd (18) dan dat Sneijder toen was.
Kom gezellig naast mij in het thuisvak zitten, met me joden vlag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Geen kaart voor De Graafschap. Was direct uitverkocht.
Het is wel een zeer groot talent.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja dus? wat zegt dat over het zijn van een potentieel vervanger? Zo'n groot talent is het nu ook weer niet imo...
Bron VI.nlquote:'Real en Ajax zijn het al eens over Sneijder'
11/8/2007 10:35
Real Madrid lijkt succes te hebben met de poging Wesley Sneijder naar Santiago Bernabéu te halen. Volgens Marca zijn De Koninklijke en Ajax het al eens over een transfersom.
Volgens het Spaanse dagblad, dat altijd scheutig is met berichten, hebben Real en Ajax ingestemd met een transfersom van 25 miljoen euro voor de 23-jarige middenvelder. Alleen Sneijder zelf moet nog tot overeenstemming zien te komen met de Spaanse kampioen.
Een transfer van Sneijder naar Real lijkt sowieso erg waarschijnlijk. De Oranje-international heeft te kennen gegeven erg graag naar de topclub te willen vertrekken. De Madrilenen zijn bovendien bereid te voldoen aan de financiële eisen van Ajax. Niet voor niets liet Ajax' technisch dirceteur Martin van Geel al weten dat de Amsterdammers 'ernstig rekening houden' met een transfer van Sneijder.
Hoe is dat gegaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |