Mijn lul is jouw lul?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kost me m'n lul en dat vind ik zonde
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:02 schreef enter het volgende:
Maar Frau en ik gaan verkeren, tof!
pics?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat is wel inclusief geyile scissor scissor lesbienne secks he
![]()
tis dat je het weet
en tietneuken met voorbind ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]dat is wel inclusief geyile scissor scissor lesbienne secks he
![]()
tis dat je het weet
Vliegtuigen kieken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:41 schreef 0ttie het volgende:
kom je trouwens nog ff langs, ik werk nog tot 10 uur!
Bij die ballentent waar we nu heen gaan, doen ze daar dan moeilijk qua kleding enzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:05 schreef Leia het volgende:
Waarom gaan we niet naar de vera trouwens. 1 euro entree. Bier uit flesjes. Niet zo heel duur, en 'tis gewoon 1 grote zaal en eventueel een kleiner zaaltje. En je mag er binnen gewoon alles aan wat je wilt én je mag er een pet op
Neuh, alleen om petjes, schijnt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij die ballentent waar we nu heen gaan, doen ze daar dan moeilijk qua kleding enzo?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
Ah ok... Naja ik kom toch al met afro, en daar past mn pet niet op dus dat komt mooi uit
woei!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
Ah ok... Naja ik kom toch al met afro, en daar past mn pet niet op dus dat komt mooi uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |