Mijn lul is jouw lul?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kost me m'n lul en dat vind ik zonde
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:02 schreef enter het volgende:
Maar Frau en ik gaan verkeren, tof!
pics?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat is wel inclusief geyile scissor scissor lesbienne secks he
![]()
tis dat je het weet
en tietneuken met voorbind ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]dat is wel inclusief geyile scissor scissor lesbienne secks he
![]()
tis dat je het weet
Vliegtuigen kieken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:41 schreef 0ttie het volgende:
kom je trouwens nog ff langs, ik werk nog tot 10 uur!
Bij die ballentent waar we nu heen gaan, doen ze daar dan moeilijk qua kleding enzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:05 schreef Leia het volgende:
Waarom gaan we niet naar de vera trouwens. 1 euro entree. Bier uit flesjes. Niet zo heel duur, en 'tis gewoon 1 grote zaal en eventueel een kleiner zaaltje. En je mag er binnen gewoon alles aan wat je wilt én je mag er een pet op
Neuh, alleen om petjes, schijnt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij die ballentent waar we nu heen gaan, doen ze daar dan moeilijk qua kleding enzo?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
Ah ok... Naja ik kom toch al met afro, en daar past mn pet niet op dus dat komt mooi uit
woei!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
Ah ok... Naja ik kom toch al met afro, en daar past mn pet niet op dus dat komt mooi uit
Bier en borrelnootjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:12 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben trouwens bij een maatje film kijken met de nodige versnaperingen, fijne avond allemaal![]()
![]()
Nog gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:15 schreef enter het volgende:
Mannen vergeten altijd belangrijke dingen![]()
quote:
* doet toilet bril weer naar benedenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:15 schreef enter het volgende:
Mannen vergeten altijd de belangrijke dingen![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:15 schreef enter het volgende:
Vrouwen vertellen dingen nooit in relevante context.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:15 schreef enter het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]dat is wel inclusief geyile scissor scissor lesbienne secks he
![]()
tis dat je het weet
Ik vergeet geen milkshake banaan....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:15 schreef enter het volgende:
Ah, je wilt je eerste keer zoenen op een meet? Wat liefquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:17 schreef Jekoos het volgende:
enter mag ik een kusje op de meet?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, je wilt je eerste keer zoenen op een meet? Wat lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:21 schreef Jekoos het volgende:
[..]
ik ben al 16 hoor, eerste keer
je moest es weten
Ik was ook 16 toen ik voor t eerst zoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens, jij bent nog maar 12
PN?
mijn 1e keer was in groep 7. ik ben nu van de middelbare af (4 jaar over gedaan) en ben nu 16 dus reken maar uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik was ook 16 toen ik voor t eerst zoende
Trouwens, jij bent nog maar 12
PN?
Je behoort tot de elite.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:23 schreef Jekoos het volgende:
[..]
mijn 1e keer was in groep 7. ik ben nu van de middelbare af (4 jaar over gedaan) en ben nu 16 dus reken maar uitbeetje té jong, maar je moet ergens beginnen én genieten van je leven zeggen ze
![]()
mag ik nu als misschiener op de lijst in de OP? ik wil enter's tiet wel es voelehh. en we gaan zoenenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:55 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je behoort tot de elite.
Well done !
![]()
Doe je dat niet al iedere ochtendquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:58 schreef Jekoos het volgende:
[..]
mag ik nu als misschiener op de lijst in de OP? ik wil enter's tiet wel es voelehh. en we gaan zoenen![]()
![]()
![]()
nee, het is me zus hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Doe je dat niet al iedere ochtend
Geen poep Peter R. de Vries...quote:
ik vind het geil als andere mensen zien hoe ik zoen enzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:13 schreef outsidr het volgende:
[..]
Geen poep Peter R. de Vries...
En waarom zou je dan wel op de meet aan haar tiet willen zitten en haar kussen...
Ik bedoel... je hebt iedere dag de kans, waarom moet het op de meet gebueren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |