Lekker hèquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:42 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh ook, overigens.
Ik vind het op dit moment zonde dat ik niet in Frankrijk zit, maar ben aan de andere kant wel blij dat ik vanochtend heerlijk hebben uitslapen![]()
Ze zijn lekker wakker bij het ANP/Nuquote:Ecclestone, goed voor 3,2 miljard euro, moet in april waarschijnlijk wel de concurrentie aangaan met Stan Kroenke.
De Amerikaanse biljonair heeft al 12,2 procent van de Arsenal-aandelen op zak en zou ook een bod willen uitbrengen.
quote:
Heb ik je pijn gedaan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik moest gister eerst alles even verwerken voor ik kon gaan slapen![]()
quote:
Hoe staat het ervoor?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was trouwens ook nog bezig de hoofdlijnen van m'n nieuwe script uit te zetten![]()
herkenbaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:44 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ikl had me gisteren voorgenomen om vandaag grote schoonmaak te gaan houden, maar als ik die pestbende zo zie heb ik helemaal geen zin
rustig afwachtenquote:
Die kratten staan op je kamer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh
Helaas is het wel hard nodig, de afgelopen twee maanden is het een redelijke bende geworden. Schoenen die ik een maand geleden heb gekocht zitten nog in de doos enzo
Heb ook nog een hoop papierwerk liggen waarvoor ik eerst een perforator moet kopenEn het wegbrengen van acht lege kratten bier is ook geen overbodige luxe, denk ik
Sheepquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:55 schreef geenaam het volgende:
Oké, geef maar toe. Wie heeft mij gemist?![]()
Speciaal voor Sheep heb ik ook nog wat foto's gemaakt van schapen..quote:
Dat gaat helaas niet meer lukkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel een flink script hè, in dit topic nog
Dan ben je er toch wat erger aan toe dan ik zo te horenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een gedeelte wel, professioneel weggewerkt
Maar sowieso, ik ben de laatste tijd wat rommeligerStaan ook nog allemaal lege dozen, drie overleden fietsen en een compleet verrotte bureaustoel in de schuur, dat moet gewoon een keer weg. Maar dat ga ik niet redden in een dag
Zwarte schapen met een dikke reet en flinke wolbalenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:58 schreef geenaam het volgende:
[..]
Speciaal voor Sheep heb ik ook nog wat foto's gemaakt van schapen..Ook staat er een zwart schaap bij. Ik weet niet waar Sheep van houd maar dan kan 'ie kiezen.
![]()
Zodra ik mijn vakantiefoto's op de pc heb krijg je ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zwarte schapen met een dikke reet en flinke wolbalen![]()
![]()
Maar vertel, hoe zijn de Zeeuwse schapen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:02 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zodra ik mijn vakantiefoto's op de pc heb krijg je ze.![]()
Lekker. Niet te warm. Vooral 24 graden en een lekker zonnetje. De eerste week was vooral lekker qua weer. We konden gratis met de bus overal naar toe en het strand zat op 50 meter afstand. Dan zit ik toch heel wat liever hier. Een vriend van me zat in Roemenië en daar was het 46 Graden. Hij is helemaal niet bruin geworden en ik welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:02 schreef Supersheep het volgende:
Maar hoe was het in het prachtige Oud-Zeeland?
Stevig, en dan vooral de bilpartij. Dat viel me gelijk op dat die schapen daar anders gebouwd zijn dan de normale schaap. Ik heb nog even staan mekkeren met de schapen en die zwarte schaap is nog Miss sheepworld geweest. Maar ook die andere schapen waren knap. Eentje is een voormalig playmate en sommige deden ook nog wat normaal modelwerk. Maar ze waren prachtig. Die bilpartij en ook de poten. Die poten zijn mooi gevormd en daar maken ze elke schaap gek mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe zijn de Zeeuwse schapen?
Verpatsen op Marktplaatsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:10 schreef Supersheep het volgende:
Heeft hier iemand trouwens ideeën wat ik met enkele honderden cd's met computerspellen zou kunnen doen?
Bierquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo, aangekleed en wel, de halve dag al voorbij. Ik ga maar eens richting de supermarkt.
Avontuurlijke vakantiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:11 schreef geenaam het volgende:
[..]
Stevig, en dan vooral de bilpartij. Dat viel me gelijk op dat die schapen daar anders gebouwd zijn dan de normale schaap. Ik heb nog even staan mekkeren met de schapen en die zwarte schaap is nog Miss sheepworld geweest. Maar ook die andere schapen waren knap. Eentje is een voormalig playmate en sommige deden ook nog wat normaal modelwerk. Maar ze waren prachtig. Die bilpartij en ook de poten. Die poten zijn mooi gevormd en daar maken ze elke schaap gek mee.
Ik kon verder niet met ze praten want de mannetjes werden boos en probeerden me weg te jagen. Toen heb ik op afstand nog maar even wat foto's genomen, maar toen moest ik me toch een partij hard rennen. Ik wist niet dat schapen zo beschermend waren, maar ik wist vooral niet dat ze ZO hard konden rennen. Pas na een paar honderd meter lieten ze me gaan. Dat was best wel angstig.![]()
Laatste bezoek: 17 dagen, 13 uur geleden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is Neslé?
Lekker makkelijk met die kratten natuurlijk nu je zelf een auto hebtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo, aangekleed en wel, de halve dag al voorbij. Ik ga maar eens richting de supermarkt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:20 schreef geenaam het volgende:
Ik moet alweer gaan. Moet even mijn neus laten zien bij mijn nieuwe voetbalclub.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |