ZOMGER!! EN nu nog een, wat een representatieve poll zeg, goed gedaan!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:er heeft er al eentje JA gestemd!
![]()
Och deze mensen verwachten uiteraard dus ook dat iedereen die op een link klikt als "maffe homo's" op mannen geilt, iedereen die op een link klikt als "grappige hond" geilt op honden, etc...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:47 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk denkt dat meer dan 6000 jongetjes zich op deze BrEeZaH-snolletjes bevredigd hebben geef je aan dat jezelf het simpele "SBS hart van nederland"-kijker niveau ook niet ontstegen bent. Ooit weleens aan gedacht dat er ook mensen zijn die gewoon willen lachen om zulke sletjes?
En nu al 3! Wat een stelletje viespeuken hier op Fok!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
ZOMGER!! EN nu nog een, wat een representatieve poll zeg, goed gedaan!!!
Hahaha, mooie reactie erbij van jequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:12 schreef jordeeeh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZQb3YHfC2DQ&mode=related&search=
die dikke![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3wvCjRseYSM
WTF. Doen ze Londen Bridge van Fergie na
Zouden ze weten wat een Londen Bridge is ?!?!
!
Edit: Reactie bij die clip van een gast:
Pietklaaso (11 hours ago) Marked as spam
LOLLERCOPTER!![]()
Nou, ontzettend! Lekker volwassen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hahaha, mooie reactie erbij van je
haha such a fat pig
Breezers.quote:stop writin thoooz stupid commentz like ' yr sexi az hell' ...
we made diz video 4 fun! not 4 u 2 take it seriously nd also we r 13!!
y wud we b lyin??!
Just mayb write if itz gd like quality nd nicly made , not how we r "sexi" or sumthin, cz all thooz commentz r str8 away bein deleted....
nd also we r doin 4 fun , we r not pro dancerz ,duhhH!!!
but we just dance 4 fn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
so omfg!!!
Ik geleuf idd dat de antwoorden verkeerd om zitten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik klik verdomme JA, komt ie bij NEE erbij
Mensen die maikuuul's manier van praten impersoniseren zijn mensen die geen eigen identiteit hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:02 schreef RickoKun het volgende:
ROFLS ik ben hier hard op gekomen BOHHH![]()
![]()
Ben je jaloers dat Maikuuul aanbeden word en jij niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mensen die maikuuul's manier van praten impersoniseren zijn mensen die geen eigen identiteit hebben.
Wacht maar pipo. We zullen zien wie hier koning is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:23 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat Maikuuul aanbeden word en jij niet?
Braun is er ook zo een.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Jij bent zo'n vruchtenmensje dat populair doet in onz met nietszeggende 10 woordjesposts.
Je zal vast hebben fantaseren dat je met je tong over de plasser van die meisjes lapte.
SPAM!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:50 schreef niekth het volgende:
Mijn topic wil aandacht:
Jongeren, toekomst, doemscenario?
Nouja, het sluit enigszins aan op dit topic. Alleen zijn de meisjes uit mijn topic een stuk minder tof.quote:
Vrees niet kinderliefhebber, er zijn genoeg 11 jarige meisjes mét tieten tegenwoordig!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:42 schreef Tommmm het volgende:
wtf ik stem nee en dan komt er in het berichtje ernaa te staan; je hept ja gestemt...ah kan me ook niks boeie khad tog wel ff geprobeert er op te rukke maar 11jarige meisjes zonder tiete geile me gwoon niet op
Ik dacht altijd dat het vetrollen waren!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vrees niet kinderliefhebber, er zijn genoeg 11 jarige meisjes mét tieten tegenwoordig!
Nee, voedsel + hormonen + tv + neukbewegingen = 11 jarigen van deze tijd²quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het vetrollen waren!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |