Idd, ze had een vocabulaire die de honderd woorden bijna niet voorbij kwam. Uit machteloosheid, gebrek aan meer, begon ze al snel agressief te doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Echt niet, die hield ervan om out of the blue ruzie te maken met haar vriend...beetje absurde gewoonte lijkt me en niet bepaald iets voor een lief persoon![]()
Ik zou ook verveeld raken en haar weer aan het werk zetten en ik zou het ook niet pikken als iemand een vriendin van mij te kakken zetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, het ging mij niet over Nena, maar over de manier waarop Huub zichzelf te kakken zet. Sterk hoor, een butler weg sturen voor een kop koffie als je je gelijk niet kunt halen. Errug sterk!
Men miste jouw ordehandhaving hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Bon soir , net terug uit La douce France en alles is hetzelfde![]()
Nee, denk dat ie bedoelde, ze zijn vriendinnen omdat ze kunnen levelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Nena heeft Amanda in de kooi geintroduceerd als vriendin. Bedoel je dat?
Love you toquote:
bon soirquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Hoi beequeen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Kailany het volgende:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tjongejonge wat een sneu plan![]()
denk dat kim, nadia, nena en amanda allemaal wel op hetzelfde niveau zitten.... zal iig niet veel schelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, denk dat ie bedoelde, ze zijn vriendinnen omdat ze kunnen levelen
Dat mocht die lelijke trol willen, Amanda kan niet eens in Nena's schaduw staan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kim heeft nog gelijk ook vind ik, Nena is ook niet veel anders dan een kloontje van Amanda..
handig zo'n forum...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:43 schreef neehe het volgende:
[..]
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Kailany het volgende:
[..]
B zei net dat hij het door had, omdat de laatste brief die hij van zn ma had ontvangen voornamelijk over H en L ging.
L vertelde gister aan haar vriendin, dat ze samen met Huub van plan is om 10 andere meisjes uit te gaan nodigen op de dag dat de bikinicontest is... en dat ze inplaats van serieus te gaan jureren... alles uit willen gaan jouwen...
Tjongejonge wat een sneu plan
Dat niet precies, ze willen de meisjes die niet mee mogen doen uitnodigen, en met hen hun eigen Bikini contest houden.
En dan die meisjes beter beoordelen dan die van Brian en Amandel, Huub had het over een megafoon om alles te overstemmen.
Of het doorgaat weet ik niet.![]()
er bestaat zelfs een film...dumb and dumber....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:43 schreef Kailany het volgende:
[..]
denk dat kim, nadia, nena en amanda allemaal wel op hetzelfde niveau zitten.... zal iig niet veel schelen.
Dat is lang geleden, welkom terug!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Nena had echt wel een hoger nivo.... zeker qua klasse en uitsprakenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:43 schreef Kailany het volgende:
[..]
denk dat kim, nadia, nena en amanda allemaal wel op hetzelfde niveau zitten.... zal iig niet veel schelen.
Jep, maar voorlopig zit Amanda er nog wel. Ik schat ook in dat Amanda zeker niet slimmer is, maar wel meer bij haar gevoel blijft waardoor ze beter scoort. Zowel binnen als buiten DGK. Het is niet erg als je niet veel weet, geen schande. Maar pretendeer dan niet dat je wel meer weet. Nena had een soort van attitude die ik nogal misplaatst vond. Amanda is gewoon Amanda, in al haar "eenvoud".quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een gebrek aan scholing (had Huub het daar ook niet over?) wil nog niet zeggen dat ze dom is. En Nena heeft vaker laten weten dat ze geprobeerd heeft Amanda te behoeden voor stommiteiten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
er bestaat zelfs een film...dumb and dumber....![]()
En Nena had toch wel iets meer intelligentie dan die sloerie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat mocht die lelijke trol willen, Amanda kan niet eens in Nena's schaduw staan.
Alles is nep aan die trol!!!![]()
iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
er bestaat zelfs een film...dumb and dumber....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |