abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:52:07 #126
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52537589
Demi huilt nou ook best snel en dramt ook, ik hou ook vol dat het een fase is.
Maar vooral aan het einde van de dag is het raak, dan wordt ze moe en gaat ze jengellen.

Morgen gaat ze voor de 2de keer naar de PSZ, en dit keer dus zonder mij erbij, ben benieuwd hoe dat gaat.
Maar aangezien het de vorige keer zo enorm goed ging (kwam binnen en ging meteen spelen, geen aandacht meer voor mama) verwacht ik wel dat het goed gaat.
pi_52538447
Laatst vroeg mij ook iemand of Merlijn naar de peuterspeelzaal gaat als hij 2 wordt. Ik had er nog nooit over nagedacht.. Maar misschien is het wel leuk inderdaad
Hoe werkt zoiets? Zijn daar ook van die lange wachtlijsten en hoe vaak kan je kindje er heen?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:26:15 #128
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52538804
Icicle, het verschilt volgens mij per psz of er wachtlijsten zijn of niet. Ik heb Melvin opgegeven toen hij 1 was en hij kon er met 2 1/2 jaar terecht. Hij gaat dan 2 dagdelen (een ochtend en een middag). En hij vindt het vanaf de 1e dag geweldig!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:02:34 #129
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52539988
hier mogen ze vanaf 2 jaar en 2 maanden, heb haar pas net voor de vakantie opgegeven en dat was hier gelukkig geen probleem.
Maar ze gaat er idd 2 dagdelen naartoe (dinsdagmiddag en vrijdagochtend hier).

Voor Demi doen we het vooral omdat we afgelegen wonen en zo dus wel met andere kinderen in contact komt naast de kleintjes van vriendinnen.

De eerste dag hebben ze eerst binnen gespeeld, toen hebben ze wat fruit gegeten, daarna aan het schilderen geweest.
Wat drinken, pampers verschonen en de kindjes die al zindelijk zijn even naar de wc om vervolgens buiten te spelen.
Toen was de ochtend alweer voorbij en Demi was keimoe, meteen slapen toen ze thuiskwam.

Ook is het vaak de bedoeling dat je meehelpt, hier dus 1x in de 6 weken een dagdeel helpen.
pi_52540180
Klinkt allemaal leuk Jambo en KD-fotografie!
Ik zal me eens gaan oriënteren hier in de buurt
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:16:45 #131
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52540446
Misschien hier ook wel leuk ideetje... even in de overleg gooien met bels.

Kendahl heeft trouwens ook last van verlatingsangst en wil continue dat je iets met hem doet. Maar op schoot kruipt/rolt/kronkelt hij steeds weg. En als ik heel eventjes wegloop, begint hij te gillen. En hij is ook onwijs de grenzen aan het verkennen. Hij krijgt echt een eigen willetje. Vanmiddag geen scene, maar een compleet toneelstuk omdat iets niet mocht. Bijten in voorwerpen, maaien met z'n armen, huilen, boos brabbelen. Dit zal nog wel even duren, hé? ...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:43:11 #132
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52541340
Hier duurde die verlatingsangst maar een week ofzo en dat is alweer maanden geleden.
Maar dat eigen willetje is Finn sinds z'n verjaardag ook heel erg aan het ontdekken: eten weigeren dat ie normaal lekker vindt, tig keer proberen of ie deze keer wel het klepje van de tv open en dicht mag doen, zich als een volleerde dramaqueen huilen ter aarde storten omdat ie het keukenkastje niet leeg mag halen enz enz. Gelukkig is het niet constant en zijn er ook momenten dat ie wel luistert, goed eet en gewoon lekker met z'n speelgoed speelt
pi_52541673
Hier is de psz vanaf 2,5 jaar. Nog even wachten dus. Ik heb haar ingeschreven met 18 maanden, dat is zo ongeveer de leeftijd waarop dat hier moet, vanwege lange wachtlijst

Hehe ja dat dramaqueengedrag, klinkt allemaal heel bekend hoor
Variety is the spice of life
pi_52541894
hier ook een dramaqueen hoor...

Amber is een beetje eenkennig aan het worden, maar daarnaast wordt ze ook wel weer rustiger. Ze gaat steeds meer zelfstandig spelen maar ook bij je op schoot zitten om een boekje te lezen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:09:33 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_52542345
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Misschien hier ook wel leuk ideetje... even in de overleg gooien met bels.

Kendahl heeft trouwens ook last van verlatingsangst en wil continue dat je iets met hem doet. Maar op schoot kruipt/rolt/kronkelt hij steeds weg. En als ik heel eventjes wegloop, begint hij te gillen. En hij is ook onwijs de grenzen aan het verkennen. Hij krijgt echt een eigen willetje. Vanmiddag geen scene, maar een compleet toneelstuk omdat iets niet mocht. Bijten in voorwerpen, maaien met z'n armen, huilen, boos brabbelen. Dit zal nog wel even duren, hé? ...
neejoh, is volgende week weer over
stormy waters...
sailin'
pi_52550327
pfff Amber wordt elke ochtend vroeger wakker.. nu was het 6.15....
denk dat ik haar overdag maar wat korter ga laten slapen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:11:30 #137
24188 Belana
kloon van belana
pi_52550441
mmm... ik hoop voor je dat dat helpt vicky, het is het proberen waard natuurlijk. Ik heb er hier 1 die altijd vroeg wakker is geweest (Liam) dus ik weet niet beter en minder slapen overdag e.d. hielpen hier niet helaas. dus liet ik hem overdag altijd bijtanken en Liam heeft dus heel lang 3 tot 4 uur achter elkaar 's middags geslapen.
stormy waters...
sailin'
pi_52550487
Amber slaapt momenteel 3 tot 3,5 uur overdag. Nou ja, Ze wordt dus nu rond 6.15/6.45 uur wakker en ligt er meestal rond een uurtje of half 11 weer in.
Nou vind ik het doordeweeks niet zo heel erg, omdat we dan toch vroeg op moeten staan, alleen loopt Amber altijd heerlijk in de weg....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_52551049
Wij laten Anna nu om 23 uur liggen (eerst maakten we haar wakker) maar afgelopen nacht werd ze keurig om 23.30 uur zelf wakker. Is ze gewend natuurlijk. We willen proberen of ze door kan slapen. Ze heeft nu een jaar bv gehad, dus ik vind het minder belangrijk worden haar daar wakker voor te maken. Moeten we alleen even kijken of ze zo genoeg zuivel krijgt.

En even een voorstelfoto voor wie Anna nog niet kent.

Deze kreeg ze al met de Kerst, maar toen kon ze er nog niet op. Met haar verjaardag wel dus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52553058
Ah, ze is zo leuk
pi_52553178
Awww.... Ze heeft ontzettend schattige pluishaartjes
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:17:31 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_52553938
anna en yppy wat een lekker grietje toch he!
wij probeerdern afgelopen nacht Ezra ook zonder late fles, maar dat was geen succes, uiteindelijk zat ik vanmorgen om 3.45 een fles te geven...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:53:54 #143
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_52555076
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 08:13 schreef Fuente het volgende:
Sara vanmorgen: Saja bohuram op!
(Sara boterham op)
Hihi, Mila doet dat ook.
"Mila bodje leeg, kijk ma! Goei hè?!?"
(Terwijl ze het broodje in haar hand houdt)

[Dit is mila, trouwens:]
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_52555174
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:53 schreef Jo0Lz het volgende:

(Terwijl ze het broodje in haar hand houdt)
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:45:30 #145
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52556650
Anna! Helemaal geconcentreerd op wat ze doet
Sara een hele boterham.... wow!
Mila, bijdehandje!!

Kendahl wordt elke ochtend op een ander tijdstip wakker en vroeger wakker maken doe ik niet. Dan krijg ik hem amper wakker en bovendien schrikt hij dan uiteindelijk van me. Hij slaapt gemiddeld tot 08:30 uur en gaat dan tussen ong. 11:30 en 14:00 uur slapen. Na het avondeten gemiddeld om 19:30 uur in bed. Soms wordt hij dan 's avonds wakker: gedroomd of we zijn iets te luidruchtig.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:37:22 #146
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52558153
Demi wordt standaard om 9.00 wakker, heerlijk vin ik dat, zal dadelijk wel wennen zijn als ze naar school gaat.

Over school gesproken.
We kwamen binnen bij de psz en Demi rende net als de vorige keer meteen naar de glijbaan.
Dus ik nog even staan kletsen en opeengegeven moment loop ik naar Demi toe en zeg ik, mama gaat nu weer naar huis ok?
Zegt Demi, ok, kusjee daaag!!

En nog niet omkijken of niks he, hahahaha.

Ben wel blij dat ze er geen moeite mee heeft hoor.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:15:55 #147
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52563042
KD, wat fijn dat het zo gegaan is!

Anna, wat ben je leuk!

Ik verblijf hier nog illegaal, maar had een vraagje. De kindjes die hier naar het kdv gaan, gaan die ook nog naar de psz? Wij maken 1 dag per week gebruik van het kdv voorlopig. Het duurt natuurlijk nog even, maar ik vind de psz toch iets anders dan een kdv en ook erg leuk, denk ik. Maar ik twijfel of 1 dag kdv en 2 dagdelen psz niet veel is.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:58:34 #148
56471 pinquit
oh my lama!
pi_52564443
ik zou het niet doen PM.

omdat ze op het KDV ongeveer dezelfde dingen moeten bieden als op een PSZ.
en dan zit simon straks op 2 verschillende opvang, met verschillende leidsters en kinderen. dat lijkt me zo heftig ofzo..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:22:51 #149
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52568320
Finn gaat 3 dagen naar het kdv en we zijn niet van plan hem ook nog naar een psz te brengen als ie daar oud genoeg voor is. Sowieso vind ik het zonde van de tijd die ik nu met hem doorbreng en het lijkt me ook niet echt een aanvulling op het kdv.
pi_52569035
Merlijn gaat ws nietnaar het Psz, lijkt me niet handig met zwemmen enzo, wil ik eigenlijk wel blijven doen. Ik zou hem de twee dagen dat ik hem thuis heb kwijt zijjn 's ochtends, nee nog maar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')