abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52332341
Pixels, wij hebben een Ikea ledikantje, dat is best stevig hoor! Sara heeft de laatste tijd een grote lading woedeaanvallen 's nachts gehad waarbij ze springend, rollen, beukend het bed doorging en het is nog nooit verschoven
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52332566
ik zie het zo voor me fuente
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_52336938
Klauter(d)en jullie dreumessen ook zo? Kendahl gaat ook gewoon gerust ergens op staan om bij iets te kunnen. Behoorlijk vindingrijk...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52337534
Hoort erbij PV. Merlijn heeft hier op die manier al een garage van knuffieland kapot gekregen. Nu klimt hij met gemak op de eettafel. Heb hem er daarstraks echt vanaf moeten trekken. Hij was ook degene die bij het KDV gewoon een mandje leeggooit om voor de deur neer te zetten om de deur open te krijgen of al een weg gevonden heeft via een huisje om bij de verhoogde boxen uit te komen. Ik hou mijn hart vast, maar weet ook dat zijn neefje en oom net zo waren, tja het zit blijkbaar toch wel in de familie.
  maandag 13 augustus 2007 @ 19:04:30 #30
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52337667
Tobias schuift hele stoelen (zijn eigen kleine stoel maar ook de eetkamerstoelen) de kamer door om ergens bij te komen waar hij eigenlijk niet aan mag zitten. Krukjes worden verplaatst om er vanaf te kunnen springen Hij doet het al een tijdje, maar hij wordt natuurlijk steeds groter en dus kan hij bij steeds meer dingen. Knap hè Pv, die vindingrijkheid blijf ik me ook over verbazen hoor!
Vanmiddag 'vond' hij een videoband. Hij had meteen door in welk apparaat hij hoorde (had hij nog nooit gezien) en hoe het aan moest. Even later zat hij gezellig te swingen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:08:18 #31
108648 cattie
lieve moeder
pi_52339665
Ive klautert ook overal op. En onder en over en tussen... Op de vensterbank in de creche bijvoorbeeld, of op de trap enz.

Ive kan steeds beter los staan! Nu al wel bijna een minuut en dan zakt hij netjes door zijn knietjes om te gaan zitten. Helaas heb ik er nog geen foto van kunnen maken..
pi_52341164
Ja, volgens mij gaat Kendahl binnenkort ook los staan. Want hij heeft het geloof ik begrepen, maarja.. nu nog toepassen
En hij begrijpt trouwens ook iets anders.. Net tijdens het eten, sloeg hij voor de zoveelste keer de lepel met eten weg. Toen zei papa: Euh! Gevolg nr.1: pruilend snikken. Gevolg nr.2: elke keer als hij het weer bijna deed, gauw naar papa kijken. Dat begrijpertje zit er wel echt in!
pi_52342581
Hier ook eentje die overal op klimt. En ook supersnel de trap op klimt. En weer af. We hebben alleen boven een hekje. Dus rustig plassen is er niet meer bij.
pi_52346712
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Pixels24 het volgende:
Volgens mij zaten hier wel wat ouders die 2 kleintjes kort op elkaar kregen toch?

En hebben jullie voor de 2e ook een babykamer gekocht? Of alles doorgeschoven en voor de oudste wat anders (dus bijv geen commode enzo)?

Ik verschoon mijn dochter nog steeds op de commode, maar zit eraan te denken bijv een ladekast te kopen waar ik haar nog wel op kan verschonen. Aankleden doe ik toch niet meer op de commode.
Hier oudste (Randy) 2,5 jaar en Tinka bijna 16 maanden ( zo oud alweer?!). Ik heb ook even getwijfeld of ik Randy in een peuterbedje wilde doen om de ledikant voor Tinka te kunnen gebruiken, maar daar vond ik hem nog te jong voor destijds. Dus nieuw ledikantje voor Tinka. Zij slaapt tot nu toe op onze kamer, haar kamertje wordt nu afgemaakt. Verschonen doen we meestal op ons bed (op een aankleedkussen uiteraard!) maar echt handig is dat natuurlijk niet. Voor op haar eigen kamer heb ik een 2e ( tweedehandse) commode gekocht. Ik heb ook alle kleertjes in de commode zitten, en de kast op Randy's kamer gebruik ik nauwelijks, dus heb ik die voor Tinka ook niet nodig. Nu passen in Randy's commode zelfs de kleren voor hun beide.
pi_52346765
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier ook eentje die overal op klimt. En ook supersnel de trap op klimt. En weer af. We hebben alleen boven een hekje. Dus rustig plassen is er niet meer bij.
Ik plas ook meestal in meerdere etappes met uiteindelijk 2 kids onder mijn armen geklemd!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 07:07:06 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_52350628
om die reden heb ik nog heel lang een box gehad met Liam en nu ook met Ezra. dan heb je altijd een plekje waar je ze ff kan stallen. traphekjes heb ik nooit gehad eigenlijk.
klimmen en klauteren is Ezra ook goed in los staan doet ie nog niet, maar hij zit er tegenaan voor mijn gevoel. nou is dat gevoel wel vaker fout geweest en Liam liep pas met 1,5, dus het kan nog even duren ook

Ezra heeft het doorslapen te pakken een eigen kamer helpt
afgelopen weekend was ie logeren bij vrienden en ineens werd ie pas half 8 wakker. gisteren moest ie dan vroeg op, omdat ie naar de oppas ging, en bij thuiskomst was ie erg moe en ging om 5 uur naar bed Ik hoor hem nu een beetje wakker worden
nou was ie ook ziek natuurlijk en hij is ook weer lekker opgeknapt meteen. eet weer goed ook gelukkig. mijn held
stormy waters...
sailin'
pi_52350747
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:03 schreef pinquit het volgende:
ik zie het zo voor me fuente

Het gaat nu al ruim een week goed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52350751
Wat fijn Belana
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:55:24 #39
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52351318
Mammietje, ik zie je plasverhaal al helemaal voor me

Belana, fijn zeg!

Robin is ook een klauteraar Moest hem vandeweek nog van de Little People paardenstal af halen Hij wilde zijn spaarpot van de vensterbank afhalen En we zijn flink aan het oefenen met trap op- en aflopen, want hij begint toch wel zwaar te worden

Ik had gister alvast een tas klaar gezet op mee te nemen voor zwemmen straks. Ik was aan het koken en papa dacht: ik ga me boven ff omkleden. Komt hij weer beneden, heeft Robin zich helemaal onder gesmeerd met creme douche Maarja, ook zijn haren en het droop in z'n ogen, dus Robin krijsen Heb 'm maar snel uitgekleed en met papa onder de douche gezet. Hij had daarna wel een erg rood oogje, maar gelukkig is het weer over. En dan achteraf van papa horen dat hij al met de tas zat te spelen toen hij naar boven ging Pak 't dan af! Mannen
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_52354619
Super Belana! Goedzo Ezra

Wij hebben een traphekje in het gat naar de keuken, want om bij de gang te komen, moet je door de keuken. Dus slaan we twee vliegen in één klap. Nu boven nog twee hekjes.
pi_52355126
Dank weer voor de reacties!

Een tweede commode ga ik waarschijnlijk niet kopen. Het babyspul verhuis ik naar de babykamer en voor mijn dochtertje een ladekast waar een aankleedkussen op past.

Zodra het nl het label "babykamer" of "babycommode" heeft is het ineens harstikke duur! En zo'n commode kan natuurlijk later als kast, maar de onze is best wel erg groot en de kamertjes niet zo heel erg ruim.

Hier ook een klimmer overigens. In elk geval op de bank en er weer af, op de tafel en laatst al een been over de rand v/h ledikantje....
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:55:48 #42
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52356301
Dat is wel handig PV Robin zijn slaapkamer is beneden, maar wij hebben boven een traphekje, zodat ik hem daar ook onbezorgd mee naar toe kan nemen. Wij hebben een open draaitrap en daar kan geen hekje voor en Robin is er wel eens op geklommen, maar ik moet zeggen dat het goed te doen is

Pixels, dat klinkt als een goede oplossing
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:22:33 #43
108648 cattie
lieve moeder
pi_52363780
Belana, wat fijn! Heerlijk he, fatsoenlijk slapen!

Wennie, tja, mannen... Robin wilde ook lekker schoon zijn!
pi_52364220

Er is de afgelopen week te veel geschreven om bij te lezen maar ik kom wel even hallo zeggen hier!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:34:06 #45
108648 cattie
lieve moeder
pi_52365715
Hoi Owlet!
Alles goed met Ronja? Hoe was het op vakantie?
pi_52371302
Owlet

Heerlijk is dat toch, leuk speelgoed kopen en dat het dan aanslaat. We zijn net terug van de Ikea
- timmertafel
- blokkenspiraal
Ik was de blokkenspiraal in elkaar aan het zetten en Kendahl keek vanuit de box geïnteresseerd toe
pi_52395803
Wij hebben Mikael perongeluk iets aangeleerd wat niet de bedoeling ws
Ik zeg altijd als hij ondeugend is: Wat doe je toch gek gekkie en dan wijs ik op mijn voorhoofd. Nu doet hij dus hetzelfde met bijbehorende gak Stiekum klinkt het wel heel lief hoor

En ja ja Mikael heeft vandaag zijn eerste stapjes gezet Zomaar uit het niets. Valt het op dat ik zooo trots ben
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_52396021
Mikael
En wat goed dat je lopen kan

Sara zegt tegenwoordig heel dramatisch 'oh neeeeeej' als er iets misgaat. Ook kan er van alles papot (kapot) hier in huis
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:15:42 #49
108648 cattie
lieve moeder
pi_52398513
Wat goed Mikael! Al helemaal los of nog aan de hand?
pi_52398787
Mikael! Goed man!

En nee het valt niet op dat je trots bent MeNicole
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')