quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is ook wel leuk hoor
Zien jullie ook het vingertje van Maricha? Ferry mag Maricha wel even bedanken.
Luister jij twee zenders te gelijk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat zou wel leuk zijn ja! Of misschien wil het Michiel het wel doen want hij neemt toch eenmalig de show over van Giel.
Hoorde trouwens op radio 1 ook al de nieuwe plaat van Spoon..
Ik heb hier nog ergens een Telekids-CD slingeren met dat nummer erop...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:55 schreef Marc63 het volgende:
"Ik ben RIk en ik wil op m'n mowtòòr rijen"
Ik was het wel van plan, maar dan moet er eerst een vrouw bijkomen om er echt achter te komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:52 schreef D.Rose het volgende:
Ik vraag me af of wanneer iedereen aan de vrouw is dit topic nog bezocht gaat worden
En gaat het dan weer over muziek hier?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan, maar dan moet er eerst een vrouw bijkomen om er echt achter te komen![]()
![]()
Wat fout!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb hier nog ergens een Telekids-CD slingeren met dat nummer erop...
zou zomaar kunnen, maar kan ook (weer) loos alarm zijn.quote:
Plain White T's - Hey There Delilah, dacht ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
mee eensch, hoe luid de titel ook alweer??
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En gaat het dan weer over muziek hier?
Spannend!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, maar kan ook (weer) loos alarm zijn.
ow, nouja, hopen mag, toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Misschien een beetje tussendoor...
Ja, 't is 'm echt!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef Sirolf het volgende:
Hee, was dat Gerard niet in die The Phone-reclame (de voice-over dus)?
Brand in Beverwijk!
Casaluna zeker of de Nachtdienst?quote:
Die zit in Portugal, op terrasjes met het MediaMeisjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Casaluna zeker of de Nachtdienst?luister verder eigenlijk nooit naar Radio 1, hoor liever muziek. Hete hits enzo!
Ah, daar is toptechneut Domien weer.
Hopelijk is hij niet weer ' down ' gegaan op het terras.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
Die zit in Portugal, op terrasjes met het MediaMeisje
Het oog en Casa Luna.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Casaluna zeker of de Nachtdienst?luister verder eigenlijk nooit naar Radio 1, hoor liever muziek. Hete hits enzo!
Ah, daar is toptechneut Domien weer.
Heleen de Geest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:01 schreef keesjeislief het volgende:
Beetje chagerijnige duffe lul, die Ferry.. Wel leuk dat ie zo open en eerlijk antwoord gaf over z'n activiteiten in LA en niet allerlei stoere lulverhalen gaat ophangen.
.
Komt er ook een poll over de filelezers? Ik wilde op Heleen de Geest stemmen maar die staat natuurlijk niet bij de nieuwslezers. Die stem van haar, de stem van een engel!!
Het oog? noooooit van gehoord. Wanneer is dat erop dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Het oog en Casa Luna.
Alleen als ik al in bed lig en eigenlijk moet gaan slapen....![]()
Elke dag tussen 11 en 12: met het oog op morgen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het oog? noooooit van gehoord. Wanneer is dat erop dan?
Het oog komt in het uur voor 00.00 uur.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het oog? noooooit van gehoord. Wanneer is dat erop dan?
oohh okay, zal het wel een keer gaan checken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:12 schreef Toad het volgende:
Elke dag tussen 11 en 12: met het oog op morgen!
Best afwisselend ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Het oog komt in het uur voor 00.00 uur.
Ik luister dat weleens als radio 3 een slecht uurtje heeft. Tussen 00.00 en 01.00 uur luister ik casa luna. En daarna de tussen 01.00 - 04.00 uur show op 3FM..
Je moet het wel spannend houden....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh okay, zal het wel een keer gaan checken.![]()
[..]
Best afwisselend ja.
D.Rose![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |