En ik dus ookquote:

Maar wel met FOK!kersquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:12 schreef Marc63 het volgende:
Dan zie ik toch al liever de Freaknacht dan een herhaling van Giel. Arme Michiel zit daar nu helemaal alleen

Alle twee goed!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]ook zo'n plaat die ws. net zoals The Gossip niet op de playlist zal verschijnen, maar die verder erg prettig is om te horen.

Hij noemde ons ook alweerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De FOK!spam is inderdaad alweer geweest.

Maar tot die tijd... een spannend muziekje!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:16 schreef Marc63 het volgende:
Net op een andere forum met een van de mensen zitten praten die verantwoordelijk waren voor het mijnenspel tijdens serious request. Hij gaat binnenkort proberen om een baantje bij 3FM te bemachtigen.

Geen idee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:10 schreef Marc63 het volgende:
Is The Gossip hier wel op single uitgebracht? Volgens mij hangt het ook daarvan af of ie op de playlist komt. Ik heb em vaak genoeg gehoord, dus aan de dj's zal het niet liggen.

Google heeft er behoorlijk watquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuke collectie heb je. Hoe lang kun je nog vooruit met je haaiplaatjes?

Och, gewoon zoeken op 'haai' bij Google Images.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuke collectie heb je. Hoe lang kun je nog vooruit met je haaiplaatjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |