helaas...quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:01 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan die aanvaller dan een omhaal maken als ie rechtuit loopt.... Erg makkelijk gegeven, matige arbitrage. Dat is gewoon jammer. Hoopte nog even dat die vent met zijn blessure gewisseld moest worden toen ie viel, maar kon toch verder fluiten.
Al met al gewoon domme tegengoals en dus onnodig. Gelijkspel had gewoon gekund en gemoeten.
Als ik de uitslagen zo lees en van bekende hoor, lijkt het erop of RBB wel wat minder is dan vorig jaar.quote:Op zondag 16 september 2007 14:37 schreef uitje4life het volgende:
[..]
helaas...
maar het was Gootjes die achteruit werd getrokken toen hij een omhaal wilde maken...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:51 schreef methodmich het volgende:
Leuk, vanaf zaterdag mag ik meedoen in de "commissie" die de man van de wedstrijd moet aanwijzen in thuisduels. Daarna huldiging in de kantine en dan mag ik hem voor het volgende programmablaadje nog interviewen.
quote:Barendrecht 1 is zaterdag zonder punten teruggekeerd uit Noordwijk. De ploeg van Jack van den Berg verloor schlemielig met 0-1. Het enige doelpunt viel in de slotfase, nadat de Barendrechtse aanvallers opnieuw een aantal grote kansen hadden laten liggen.
Tegen Capelle joh, opmerkelijk!quote:Op zondag 23 september 2007 01:07 schreef uitje4life het volgende:
op countervoetbal.
DOTO, QB en RBB.quote:Op zondag 23 september 2007 16:20 schreef methodmich het volgende:
Overigens F1Bas, wie laten het dan liggen? Het is vooral een sterke competitie, dus Lisse is er nog lang niet. 0-5 bij DOTO is echter wel indrukwekkend. DOTO mist ook wel jongens door blessures, vooral achterin en het blijkt dan toch dat hun defensie, zoals ik eerder ook als enige twijfelgeval omtrent hun selectie opmerkte, zeker in de breedte niet sterk genoeg is. Plus weer rood voor Alex van Dommelen, het tweede nadeel van DOTO, de opvliegendheid van sommige spelers.
Nee klopt ook wel maar RBB won ook al vrij moeizaam bij jullie en lijken gewoon verzwakt. Ik zeg ook niet dat het geen sterke competitie is maar Ter Leede houdt dit nooit vol, als RBB snel meer punten verliest zie ik Lisse wel kampioen worden. Even los van het feit dat ik het hun het meeste gun, om welke reden dan ookquote:Op zondag 23 september 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, Rijnsburgse Boys verliest jaarlijks bij Capelle, dat kan. Gelijkspel van ze tegen Katwijk kan even goed, is een Bollenderby. DOTO doet het inderdaad wel erg slecht en QB was vooral volgens QB zelf titelkandidaat, maar anderen hadden daar hun twijfels bij. Hoornes zelfs al in de zomer.
Dat klopt ja, als we zelf niet spelen vind ik het af en toe wel eens leuk te komen kijken, dit was er een prima wedstrijd voor omdat wij zelf vanavond pas spelen. Ondanks de regen was het een leuke wedstrijd en was het onverdiend dat jullie verloren.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:02 schreef Lissov het volgende:
P.S.: F1Bas, jij was dus die gozer die bij Catelijne stond? Volgende keer lul ik wel ff met je
vond het meer een volleybal actie !!quote:Op donderdag 27 september 2007 01:31 schreef HPayne het volgende:
Jammer MM van ASWH. Wat een rare goal die 2e!
Hebben jullie zoveel blessures dan mich ?, bij ons valt het gelukkig allemaal nog wel mee maar we moeten theo wel missen voor enkele weken denk ik schijnt scheurtje in zijn lies te hebben en natuurlijk missen we randy van Heijnsbergen ook nog de komende tijd heeft zes wedstrijden aan zijn broek voor de rode kaart tegen Nunspeetquote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef methodmich het volgende:
Tweede goal was een flinke fout inderdaad, maar goed, daar verlies je de wedstrijd niet door. Zelfs met 1-0 achter hadden we het ook nooit gered, was gewoon erg matig gisteren. Je mist te veel goede spelers en er was ook nog eens te weinig scherpte.
Maar goed, hopelijk bij Quick Boys uit revanche. Al heb ik mijn twijfels. Er moeten snel spelers fit raken, vooral voorin!
Moet 'ie harder z'n best doenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:16 schreef F1Bas het volgende:
Gister nog met Dogan Corneille gesproken, hij heeft het erg naar z'n zin in Barendrecht. Alleen het gevoel van niet (bijna) elke week winnen is erg wennen.
Tegen De Treffers ontbraken 7 potentiële basiskrachten. We hebben op zich een brede selectie van 25 man, die ook kwalitatief redelijk breed is, maar de afwezigheid van 7 spelers is zwaar op te vangen. Drie of vier had met dit materiaal gekund, alleen liever dan geen Human. Maar ja, het is ongrijpbaar, zijn ook vaak wedstrijdblessures. Nu moeten we te vaak een beroep doen op spelers die tophoofdklasse niet aan kunnen, zoals Van Gool en Van den Berg. Dat kan wel als de rest fit is en zij de 11e man zijn, maar niet als enkele dragende krachten ontbreken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:09 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Hebben jullie zoveel blessures dan mich ?, bij ons valt het gelukkig allemaal nog wel mee maar we moeten theo wel missen voor enkele weken denk ik schijnt scheurtje in zijn lies te hebben en natuurlijk missen we randy van Heijnsbergen ook nog de komende tijd heeft zes wedstrijden aan zijn broek voor de rode kaart tegen Nunspeet![]()
DOTO heeft niet echt blessures, op Salaz en Clarijs na. Wel een trainer die dusdanig vreemde dingen doet dat fanatieke fans al snakken naar zijn ontslag. Lopes Silva linksback zetten, dat verzin je natuurlijk niet. De spelers zijn ook niet blij, eerder genoemde Lopes Silva zat huilend in de kleedkamer na Lisse thuis. En er zijn de nodige explosieve karakters, dus dat maakt het extra lastig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Moet 'ie harder z'n best doen.
Morgen een leuke wedstrijd, thuis tegen DOTO. Potentieel een erg goede ploeg, maar mede dankzij de blessures natuurlijk in zak en as. Barendrecht ook een niet overweldigende start, dus kan leuk worden. Hopen dat Da Cruz mee kan spelen, zonder hem is het aanvallend toch wel erg beperkt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |