Volgens mijn informatie valt het mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
Voor de mensen die bij het spel van RBB Human hebben, het kan meevallen, maar lijkt toch wel een blessure waar ie enkele weken mee zal zitten. Dus dan of een goede reserve voorin nemen of misschien wisselen of wachten.
Wat heb je nog gehoord in de kantine dan alpeko??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie valt het mee.
Twee dingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat heb je nog gehoord in de kantine dan alpeko??
1) Meedoen is belangrijker dan winnen. Je doet natuurlijk mee voor de club..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:02 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is dan:
1) Niet gunstig, want dan doen we een keer mee en zijn we slechts geld kwijt zonder wijn, rollade of tas te winnen
2) Wel gunstig, want dan kan ie misschien op 't Slot al spelen
Toch denk(en hoop) dat het FC Lisse gaat worden, met Kevin Winter erbij worden ze eindelijk weer eens kampioen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:38 schreef BVO het volgende:
Uitgebreide analyse van Barendrecht n.a.v. de bekerwedstrijd op voetbalopzaterdag.com:
Barendrecht is niet bang voor de hoofdklasse
DOTO was heel indrukwekkend hoorde ik, hebben gewoon op elke plek een echte topper staan en speelde dominant, aanvallnd en leuk voetbal.
Voz.comquote:ASWH moet het de komende zes tot negen maanden doen zonder hun topschutter Arjan Human. Afgelopen zaterdag viel Human in de wedstrijd tegen WKE uit met, naar onderzoek in het ziekenhuis bleek, een gescheurde kruisband.
Klopt, heb het ze gisteravond zelf gemaild.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:50 schreef HPayne het volgende:
[..]
Voz.com
Ai ai heel slecht nieuws MM.
quote:Braziliaanse spits speelgerechtigd voor TOGR
ROTTERDAM - TOGR heeft definitief een spits erbij.
De Braziliaan Wagner da Silva Cardoso is vrijgegeven door de voetbalbond en mag komende zaterdag in het openingsduel van de competitie - thuis tegen Noordwijk - spelen. Silva Cardoso wil proberen in Nederland een profcontract te verdienen en ziet TOGR als opstapje. De voetballer is een bekende van Ajacied Leonardo en heeft in Brazilië al eens voor een profclub gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |