Twee uur, inclusief taxiën. Als je mazzel hebt een kwartier korter.quote:
Jawel joh, ik vertrok 6 uur vanaf Barcelona en was al met al om 9 uur weer uit Schiphol.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:28 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nee joh, Van Geel doet dat lopend. Je kunt onmogelijk 's ochtends in Barcelona zijn en om 17.00 's middags in Amsterdam!
Sure, VDV staat te trappelen om terug te keren bij Ajaxquote:
wrom niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef navigator het volgende:
[..]
Sure, VDV staat te trappelen om terug te keren bij Ajax![]()
sar·cas·me (het ~)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jawel joh, ik vertrok 6 uur vanaf Barcelona en was al met al om 9 uur weer uit Schiphol.
Omdat hij juist bij Ajax is vertrokken om via een andere club in Spanje uit te komen.quote:
Dat is echt onzin hoor, Sneijder heeft een bepaalde trap, maar heeft ook een ontzettend lange periode gehad waarin die ballen er maar niet in wilden vliegen en ik me gloeiend irriteerde aan al de openingen die hij liet liggen om met een slecht schot te komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef soccerbrain het volgende:
Sneijder is onvervangbaar en ajax wordt dus geen kampioen. Spelers met zo'n traptechniek zijn zeldzaam in de wereld en Sneijder kan het dan nog met 2 benen!! ...zwabberen en hij schiet heel 'kort'.......hij is echt de enige aller tijden die dat kan.
Ik mag hem nu alquote:Luis Suárez heeft vandaag zijn contract bij Ajax ondertekend. De Uruguayaan heeft zich voor vijf jaar aan de club verbonden. Suárez was uiteraard zeer opgetogen dat het uiteindelijk toch van een transfer is gekomen: "Een droom is werkelijkheid geworden. Ik ben blij en trots dat ik bij een van de mooiste clubs in Europa mag spelen." Bovendien hoopt de aanvaller zoveel mogelijk te gaan spelen.
Ook technisch directeur Martin van Geel was uiteraard zeer verwachtingsvol: "Luis kan in meerdere systemen spelen, de trainer kan dus alle kanten met hem op. Hij heeft scorend vermogen en is een moedige speler. Met moedig bedoel ik dat hij er altijd voor gaat en niet onder de indruk raakt van welke entourage ook. We zijn heel blij met de komst van Suárez."
hij wil zelf dus ook alquote:
Van Geel: 'Sneijder wil overstap graag maken'
10/8/2007 16:16
Het lijkt een kwestie van tijd voordat de transfer van Wesley Sneijder naar Real Madrid wordt bezegeld. Ajax houdt 'ernstig rekening' met een vertrek van de middenvelder.
Sneijder maakte op 20 juli een einde aan alle speculaties over een vertrek bij Ajax. De international maakte wereldkundig dat hij zeker nog een jaar in Amsterdam zou spelen. Maar de woorden zijn achterhaald, nu Real Madrid zich heeft gemeld voor de middenvelder.
'Sneijder heeft ons laten weten dat hij graag de overstap maakt', zegt technisch directeur Martin van Geel tegen het ANP. 'Wesley is nog niet vertrokken. Maar ik kan niet ontkennen dat we nu ernstig rekening houden met een overgang naar Real Madrid. We moeten kijken hoe dit afloopt.'
Het eerste bod van Real Madrid - 24 miljoen - komt meer in de buurt dan wat Valencia wilde neerleggen voor Sneijder. Ajax heeft een prijskaartje van dertig miljoen om de nek van de middenvelder gehangen.
Ook al komt er een vervanger, Ajax-trainer Henk ten Cate ziet met lede ogen zijn aanvallende middenvelder uit de Arena vertrekken. 'Iemand als Sneijder vind je niet zo maar. Wesley is heel belangrijk voor ons. Het zou doodzonde zijn wanneer hij alsnog vertrekt.'
Niks 28 a 29. Gewoon 30quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:11 schreef toma het volgende:
[..]
hij wil zelf dus ook al
nouja als Real's 2e bod rond de 28 á 29 komt te liggen is ie verkocht lijkt mij.
Kun je nagaan hoe wankel de selectie op dit moment isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:20 schreef Fides het volgende:
Wat een dramatisch gedoe om Sneijder zeg.
Iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:24 schreef Madine het volgende:
[..]
Paar weken geleden maakte het hem nog niet uit of hij bij Ajax of PVS(!) zou spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |