abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52264602
Staat hem goed, het Ajax shirt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52264610
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:31 schreef stefmans het volgende:

[..]

MvG was dus niet in Spanje voor Riera.
Is Espanyol momenteel ook niet in Nederland?
pi_52264640
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:35 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Weet ik niet? Dacht dat je het wel geil vond. Ik wil er alleen mee zeggen dat als je weer 'groot' wilt worden in Europa, je niet afhankelijk moet gaan worden van de jeugd. Het geld moet nu rollen om echte aankopen te halen, zodat we niet weer een tussenjaar hebben.
Als je groot wilt worden in Europa moet je TV inkomsten hebben zijn die groter zijn dan het complete budget van Ajax momenteel.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:39:55 #154
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52264689
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:37 schreef Fides het volgende:

[..]

Is Espanyol momenteel ook niet in Nederland?
Dan nog zou het complete onzin, het gerucht was dat MvG in Barcelona was om de transfer van Riera af te ronden. Wat zou hij daar doen als Espanyol in Nederland zit?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_52264717
Kan Suarez woensdag nou spelen?
lollig
pi_52264780
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:39 schreef stefmans het volgende:

[..]

Dan nog zou het complete onzin, het gerucht was dat MvG in Barcelona was om de transfer van Riera af te ronden. Wat zou hij daar doen als Espanyol in Nederland zit?
Volgens mij was het gewoon een gerucht dat Riera binnen 24 uur bij Ajax zou tekenen. Andere mensen maakten er van..'.nou we zien wel of t waar is, als het waar is zou van Geel nu wel in Spanje moeten zitten, en zou hij tijdens de presentatie van Suarez niet zijn'....maargoed Van Geel hoeft dus helemaal niet in Spanje te zitten om met Riera te praten.
pi_52264865
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb niemand in gedachten, puur omdat ik denk dat Sneijder niet te vervangen is. Of, zoals je zegt, moet er flink veel geld betaald worden (richting de 20 miljoen, wat doodzonde is) voor een speler die onmogelijk de doelpuntenproductie en het spel van Sneijder gaat halen.
Nee maar er moet iets gebeuren iig. En de dure spelers is dit jaar de trend. Ik vind als je dan goed casht je iig één keer diep in de buidel moet tasten.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52265063
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Lijkt er wel op
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:58:33 #159
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52265111
Ajax.nl ligt plat?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52265142
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Misschien morgen al zelfs, in theorie? Zo geblesseerd was hij dus niet. Al denk ik niet dat hij morgen ook maar een minuut speelt...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52265213
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:56 schreef M0NTANA het volgende:
Van mij mag Wesley Sneijder op zich best blijven. Heeft men Rafael van der Vaart al gepolst?
Dat vroeg ik mij dus ook af..
pi_52265229
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:58 schreef Luco het volgende:
Ajax.nl ligt plat?
nee hoor
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:06:40 #163
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52265299
Oei oei oei... Ik ben benieuwd hoe v. Geel dit op gaat lossen. Sta je daar dan enkele weekjes voor de competitie met je 50 miljoen + leeggekochte selectie.
pi_52265432
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Oei oei oei... Ik ben benieuwd hoe v. Geel dit op gaat lossen. Sta je daar dan enkele weekjes voor de competitie met je 50 miljoen + leeggekochte selectie.
Enkele weekjes? Een week!

Maar goed, er zijn meer wegen die naar Rome leiden en dus ook meer opstellingen waarmee we kampioen kunnen worden. Feit is wel, dat er andere spelers zich nu misschien op die positie kunnen ontwikkelen en daar verrassend voor de dag komen, want dat was de afgelopen jaren natuurlijk niet mogelijk. Ik zelf denk dat de positie van Sneijder minder 'belangrijk' wordt in een nieuw systeem. Al heb ik nog geen enkel idee hoe de poppetjes ingevuld gaan worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52265436
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Alleen Sneijder is weg. Voor de rest hebben we al adequaate opvolgers.
lollig
pi_52265498
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Maar goed, er zijn meer wegen die naar Rome leiden en dus ook meer opstellingen waarmee we kampioen kunnen worden. Feit is wel, dat er andere spelers zich nu misschien op die positie kunnen ontwikkelen en daar verrassend voor de dag komen, want dat was de afgelopen jaren natuurlijk niet mogelijk. Ik zelf denk dat de positie van Sneijder minder 'belangrijk' wordt in een nieuw systeem. Al heb ik nog geen enkel idee hoe de poppetjes ingevuld gaan worden.
Dat idee heb/had ik ook, alleen zou ik ook niet weten hoe. In dat licht is het misschien ook wel goed dat Sneijder geschorst is tegen PSV, want het team Ajax moet zo snel mogelijk verder. Zonder Sneijder helaas. Op de een of andere manier zal er op het middenveld iets moeten veranderen, en zal iemand anders wat aanvallender moeten gaan spelen. Misschien dat Kennedy op '10' wordt neergezet om te kijken hoe hij het daar doet. Zou niet weten wie het anders moet doen, of misschien dat we meer richting een soort 4-4-2 gaan met een andere rol voor Maduro...

Maarja, wie ben ik?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:15:51 #167
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_52265506
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:12 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Alleen Sneijder is weg. Voor de rest hebben we al adequaate opvolgers.
De positie van Davids is ook nog niet goed ingevuld. Straks zijn 2 van de 3 spelers weg die in de tweede seizoenshelft een fantastisch middenveld vormden. Daar staan we dan straks met een middenveld met Vertonghen-Maduro-Gabri .
pi_52265592
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:15 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

De positie van Davids is ook nog niet goed ingevuld. Straks zijn 2 van de 3 spelers weg die in de tweede seizoenshelft een fantastisch middenveld vormden. Daar staan we dan straks met een middenveld met Vertonghen-Maduro-Gabri .
Vlak super sub Khron Deli niet uit!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52265610
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:15 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Urby kan het prima invullen in de 2 maanden dat Davids geblesseerd is.
lollig
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:22:01 #170
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_52265646
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:20 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Urby kan het prima invullen in de 2 maanden dat Davids geblesseerd is.
Dat betwijfel ik ten eerste, het zijn hele andere types namelijk. Bovendien zal je dan weer moeten improviseren om een fatsoenlijke linkerverdediger te kunnen opstellen. Waarschijnlijk kom je dan bij Colin uit ofzo.
pi_52265741
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:22 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik ten eerste, het zijn hele andere types namelijk. Bovendien zal je dan weer moeten improviseren om een fatsoenlijke linkerverdediger te kunnen opstellen. Waarschijnlijk kom je dan bij Colin uit ofzo.
Nee Vermaelen linksachter.
lollig
pi_52265792
En wie dan links centraal? Er moet gewoon nog een linksback bij zodat Vermaelen gewoon links centraal kan blijven staan. En het liefste een linksback die ook centraal kan spelen.
pi_52265800
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:31 schreef stefmans het volgende:

[..]

MvG was dus niet in Spanje voor Riera.
1.5 uur vliegen naar barca?
pi_52265819
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

1.5 uur vliegen naar barca?
Nee joh, Van Geel doet dat lopend. Je kunt onmogelijk 's ochtends in Barcelona zijn en om 17.00 's middags in Amsterdam!
pi_52265829
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:28 schreef Chivu het volgende:

[..]

Nee joh, Van Geel doet dat lopend. Je kunt onmogelijk 's ochtends in Barcelona zijn en om 17.00 's middags in Amsterdam!
Hoelang is dat vliegen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')