Jij wil voor minder dan 10 miljoen een Sneijder2 aantrekken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, wat zijn dat nu ineens voor bedragen. Dat Real 25 biedt wil niet zeggen dat wij meteen al ons geld in containers komen afleveren voor die spelers.
Nee, ik baal hier behoorlijk van. Zeker als we met zo'n klootviool als Engelaar de competitie inmoeten, dat zou een gigantische nachtmerrie zijn.
I'd say, let em dreamquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:12 schreef Fides het volgende:
Waarom denken mensen hier dat topspelers vanuit Duitsland/Spanje hiernaartoe zullen komen?![]()
Als vervanger? El Ahmadi heeft nog nooit op 10 gespeeld.......quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie Ajax El Ahmadi wel aantrekken als vervanger trouwens.
Werder lacht je uit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie het liefst Diego van Werder komen. Die is vast wel haalbaar voor 15 miljoen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=ASB2sSnZAAU
Suarez is ook geen linksbuiten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:14 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Als vervanger? El Ahmadi heeft nog nooit op 10 gespeeld.......
Nee, ik wil allereerst gewoon dat Sneijder blijft. Maar daarna wil ik niet dat Ajax stompzinnige bedragen op tafel legt voor spelers die de schoenen van Sneijder nog niet eens mogen poetsen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jij wil voor minder dan 10 miljoen een Sneijder2 aantrekken?![]()
En zo slecht is Engelaar helemaal niet...
Engelaar is een goede voetballer hoor alleen geen nummer 10 maar een linkermiddenvelder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, ik wil allereerst gewoon dat Sneijder blijft. Maar daarna wil ik niet dat Ajax stompzinnige bedragen op tafel legt voor spelers die de schoenen van Sneijder nog niet eens mogen poetsen.
En met Engelaar, tsjah... Dan krijgen we na de aankopen Delorge, Rommedahl
, Colin
weer langzaamaan een elftal zoals we dat gaan kennen uit onze donkere jaren. Met spelers als Mokoena, Chris Kanu, Sier, Soetaers...PRUT, daar win je de oorlog niet mee!
Dat weet ik allemaal wel, maar in deze transferperiode worden idiote bedragen betaald. Het zijn de enige namen in NL die in de buurt komen van Sneijder, dus die schoenenpoets onzin negeer ik maar even. Wie heb jij in gedachte dan? Stel dat ajax echt gaat praten met Fey over de Guzman dan weet Fey heel goed wat er te besteden is en die vragen dus de hoofdprijs, terecht. Wil je een speler van dat kaliber en geen type Rommedahl, Colin dan moet je, vrees ik, diep in de buidel tasten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, ik wil allereerst gewoon dat Sneijder blijft. Maar daarna wil ik niet dat Ajax stompzinnige bedragen op tafel legt voor spelers die de schoenen van Sneijder nog niet eens mogen poetsen.
En met Engelaar, tsjah... Dan krijgen we na de aankopen Delorge, Rommedahl
, Colin
weer langzaamaan een elftal zoals we dat gaan kennen uit onze donkere jaren. Met spelers als Mokoena, Chris Kanu, Sier, Soetaers...PRUT, daar win je de oorlog niet mee!
Ik heb niemand in gedachten, puur omdat ik denk dat Sneijder niet te vervangen is. Of, zoals je zegt, moet er flink veel geld betaald worden (richting de 20 miljoen, wat doodzonde is) voor een speler die onmogelijk de doelpuntenproductie en het spel van Sneijder gaat halen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal wel, maar in deze transferperiode worden idiote bedragen betaald. Het zijn de enige namen in NL die in de buurt komen van Sneijder, dus die schoenenpoets onzin negeer ik maar even. Wie heb jij in gedachte dan? Stel dat ajax echt gaat praten met Fey over de Guzman dan weet Fey heel goed wat er te besteden is en die vragen dus de hoofdprijs, terecht. Wil je een speler van dat kaliber en geen type Rommedahl, Colin dan moet je, vrees ik, diep in de buidel tasten!
Net zoals Chelsea en Real Madrid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:24 schreef Apfel. het volgende:
Tijd voor nieuwe talenten uit eigen jeugd ipv "suarez" aankopen.
Wat een prachtig shirt he Venom.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:29 schreef venomsnake het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63746![]()
MvG was dus niet in Spanje voor Riera.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:29 schreef venomsnake het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63746![]()
Adidasquote:
Weet ik niet? Dacht dat je het wel geil vond.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:31 schreef Fides het volgende:
[..]
Wat kunnen mij kutclubs als Real en Chelsea nou weer schelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |