dt mag geloof ik toch wel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
De spelfout in "Met 38 miljoen wordt je geen kampioen!" had je toch wel door of niet?![]()
Nou... de afgelopen 10 jaar....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:24 schreef Apfel. het volgende:
Soms twijfel ik wel eens aan 't aankoop / verkoop beleid van Ajax
Waarom? Sinds de komst van Van Geel ben ik zeker te spreken over het aan- en verkoop beleid van Ajax.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:24 schreef Apfel. het volgende:
Soms twijfel ik wel eens aan 't aankoop / verkoop beleid van Ajax
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou... de afgelopen 10 jaar....
Het is enorm verbeterd ja. Er wordt ook meer aan de lange termijn gedacht, hoewel volgend jaar toch echt een belangrijk ijkpunt gaat worden wat dat betreft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarom? Sinds de komst van Van Geel ben ik zeker te spreken over het aan- en verkoop beleid van Ajax.
Toch zijn er alleen maar 'namen' gehaald. Nog geen onbekende (en goedkope!) toppers, zoals bij AZ.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarom? Sinds de komst van Van Geel ben ik zeker te spreken over het aan- en verkoop beleid van Ajax.
aankoopbeleid dan dit seizoen,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Tom de Mul voor 5 miljoen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:28 schreef Apfel. het volgende:
[..]
aankoopbeleid dan dit seizoen,
verkoopbeleid is al jaren kut.
Alleen je kan het hem niet aanrekenen, want dan krijg je t "babel" verhaal naar boven, dat hij zoveel had opgebracht. Mja, normaal maak k me er nooit druk om, dus misschien moet ik dat nu ook niet doen
Tom de Mul voor 5 miljoen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:28 schreef Apfel. het volgende:
[..]
aankoopbeleid dan dit seizoen,
verkoopbeleid is al jaren kut.
Alleen je kan het hem niet aanrekenen, want dan krijg je t "babel" verhaal naar boven, dat hij zoveel had opgebracht. Mja, normaal maak k me er nooit druk om, dus misschien moet ik dat nu ook niet doen
Tegen Arsenal speelde Donald als rechtshalf en tegen Ranger als 10.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:15 schreef jna het volgende:
Volgens mij ziet ten Cate Donald meer als spitsAls ik z'n wissels tijdens de oefenwedstrijden zie
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:19 schreef Nashje het volgende:
Ik heb de oplossing [afbeelding].
We kopen de KNJB gewoon om. Zij krijgen 38 miljoen, en wij staan aan het eind gewoon op nummer 1 en wij spelen de komende 10 jaar CL zonder voorrondes.
idd ik heb echt zitten tellen totdat vd Eijden weg was. Hij heeft veel gedaan voor de club, maar de laatste jaren heeft hij meer kapot gemaakt dan opgebouwd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Had weer even zin in een kippevelmomentje.quote:'...duwt Stam van zich af, komt die bal voor! Is het... oooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand. Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen! Met, eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer... speelt de bal... heel goed... naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp... Dennis Bergkamp neemt de bal aan! Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! OOOOOOOOOH… FRANK DE BOER SPEELT DE BAL NAAR DENNIS BERGKAMP, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN… EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN OFFICIEEL NOG 20 SECONDEN… DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!'
vooral dat OOOOOOOOOOOHHHH momentquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Had weer even zin in een kippevelmomentje.
Overigens heb ik dit als alarm ingesteld, dus hier word ik iedere ochtend mee wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |