Stadionverlichting kan dan wel uit blijven. Scheelt weer in de kosten.quote:
Ja het zal toch wel nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:33 schreef Fides het volgende:
Sarpong of Anita lijken me in een pikorde op '10' nog wel voor Donald te staan. Maar ik ga er nu gewoon van uit dat Bakircioglu daar speelt als er geen vervanger wordt gehaald.
Nee, maargoedi k bedoel meer van: als het nog een weekje duurt cq. we zijn te laat voor de vCL inschrijving, dan neem ik aan Kennedy gewoon tegen Slavia op 10 speelt.quote:
hahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zie de spandoeken al weer hangen:
Met 38 miljoen wordt je geen kampioen!
Laat hem eerst maar eens meer dan 15 wedstrijden bij Willem II spelen, na zo'n lange blessure.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:46 schreef Kang-He het volgende:
El Hamdaoui voor de 10 positie.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Wtf. Ajax.nl ligt al een tijdje plat.
Als ik via de 'voorkant' wil komen dan lukt het niet, maar heb even een pagina in m'n history gedrukt en dan kom ik er wel in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee hoor.
Hoe zit het nou met Urzaiz? Kan die spelen morgen en komende week?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Zelfs met 38 miljoen wordt je geen kampioen!
El Hamdaoui is geen 10. Toch zou ik hem er wel graag bij hebben, Suarez valt vast tegen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:46 schreef Kang-He het volgende:
El Hamdaoui voor de 10 positie.
Ja doei!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Mogen we 'm dan ruilen tegen Tommy van der Leegte?
Ik zet 10 euro in op de warming-upquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:06 schreef Radegast het volgende:
Manucharyan is weer fit!
Die stoot morgenmiddag nog z'n teen, waarna hij weer 3 weken uit de roulatie ligtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:06 schreef Radegast het volgende:
Manucharyan is weer fit!
* toma begint alvast met tellen totdat hij weer geblesseerd is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:06 schreef Radegast het volgende:
Manucharyan is weer fit!
Zolang 'ie maar geen handtekeningen uitdeelt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:06 schreef Radegast het volgende:
Manucharyan is weer fit!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Met 38 miljoen wordt je geen kampioen!
Ik zie het liefst Kaka komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie het liefst Diego van Werder komen. Die is vast wel haalbaar voor 15 miljoen.
Lijkt me ook de meest logische oplossing. Met Suarez vanaf links en Rommedahl vanaf rechts. En zo heeft die breedteversterking toch maar mooi een basisplaats.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:33 schreef Fides het volgende:
Sarpong of Anita lijken me in een pikorde op '10' nog wel voor Donald te staan. Maar ik ga er nu gewoon van uit dat Bakircioglu daar speelt als er geen vervanger wordt gehaald.
Galoryquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:12 schreef jna het volgende:
[..]
Maar die van feyenoord was toch nog het beste van allemaal
[afbeelding]
Ben het er wel mee eens. Zo speel ik ook. Truukjes doe ik niet aan. Gewoon gaan voor de goal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:12 schreef jna het volgende:
[..]
Maar die van feyenoord was toch nog het beste van allemaal
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |