Wat een kinderachtig gekleuter zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
zo is er ook een kinderfototopic. Soms voelt een moeder zich benadeeld, omdat op de foto's van haar kindje niet onmiddellijk wordt gereageerd. "Waarom zegt niemand dat dit een lieve foto of een mooi kindje is, op de foto van mama X werd veel meer gereageerd"
Wij wilden een nieuwe SC van de hekkesluiterquote:
Namen? Wie het kliekje van OUD zijn?quote:
Ja pcies, kregen we ook nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij wilden een nieuwe SC van de hekkesluiter.
Een spuuglelijk kind is toch gewoon 'wat een leuke foto 'quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan doe ik het maar even
[..]
Wat een kinderachtig gekleuter zeg![]()
EN als iemand gewoon een spuuglelijk kind heeft, en je kiest er maar voor om "dan maar helemaal niet" te reageren, dan heb je het ook gedaan natuurlijk
Beetje jammer iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja pcies, kregen we ook nietLakse kutfransozen altijd
Goed zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:34 schreef petitlapin2 het volgende:
ok, hekkesluiter maakt nieuw topic aan, ik zal het onthouden!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Namen? Wie het kliekje van OUD zijn?
Hoe moet ik dat nou weten?
Hoiquote:
Hee, ook de weg weer gevondenquote:
Sinds nu. Sue me.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:39 schreef Bengeltje het volgende:een TT. sinds wanneer mag dat weer?
WEER een andere avaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:40 schreef es70 het volgende:
Ik zou eigenlijk nuttige dingen moeten doen. Ik heb er alleen geen zin in
.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
HOI YNSKE!!!!![]()
![]()
HEE JONGES MOET JE KIJKEN WIE ER OOK IS
Ja, maar ik vind 't niksquote:
Mwoa, weinig weet je nog, ik werd zwaar onderbetaald en zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, wat kan ik aan je verdienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |