Waarom zou ik deze kerel nog een kans geven als die mij zo onbeschofd behandeld. En nee, natuurlijk ga ik niet zeggen dat ik hem ga aangeven. Ik wil mijn ramen nog wel in mijn huis hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:21 schreef FJD het volgende:
Dus je bent te laf om hem persoonlijk ergens op te wijzen en doet dan vervolgens achter z'n rug om via de overheid.
Stoere jongen
Wel gaaf dat je je daarom nog verlaagt tot onder zijn niveauquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:23 schreef netnord het volgende:
Waarom zou ik deze kerel nog een kans geven als die mij zo onbeschofd behandeld. En nee, natuurlijk ga ik niet zeggen dat ik hem ga aangeven. Ik wil mijn ramen nog wel in mijn huis hebben![]()
Heb je zelf een fietsenhandel ofzo, ik krijg de indruk dat jij die ouwe bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel gaaf dat je je daarom nog verlaagt tot onder zijn niveau![]()
Eerst van z'n diensten profiteren maar zodra jij er geen profijt meer van hebt hem meteen aangeven. Het woord hypocriet is voor jou uitgevonden
ik wou gewoon een andere fiets man, en mijne inwisselenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:27 schreef Rutger1983 het volgende:
voordat je zo volwassen gaat praten moet je eerst eens leren een band te plakken.
http://netnord.justgotowned.com?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef Copycat het volgende:
Je fiets is nogal brak en heeft geen kettingkast, maar omdat er een Union-plaatje op zit, denk je er wel 100 Euro voor te kunnen vangen? Right.
Op marktplaats staan die dingen zelfs voor 200 euro man. Gast denk gewoon na, 10 euro flikker op. En dan boos worden als ik zeg dat ik dan geen interesse heb (dan ben ik een kankeraar en verdoe ik zijn tijd en moet ik maar opkenkeren). ZWARTWERKERSquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef Copycat het volgende:
Je fiets is nogal brak en heeft geen kettingkast, maar omdat er een Union-plaatje op zit, denk je er wel 100 Euro voor te kunnen vangen? Right.
verbastering voor netnerd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
waar staat netnord voor?
Wat een gekanker, vrouw.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:35 schreef netnord het volgende:
Op marktplaats staan die dingen zelfs voor 200 euro man. Gast denk gewoon na, 10 euro flikker op. En dan boos worden als ik zeg dat ik dan geen interesse heb (dan ben ik een kankeraar en verdoe ik zijn tijd en moet ik maar opkenkeren). ZWARTWERKERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |