abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52258570
Maar kom op.
Je bent wel heel erg naief als je voetballers op hun woord gaat geloven.
pi_52258586
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

vdv zou reeel zijn financieel gezien.

Alleen denk ik dat het voor hem zelf niet helemaal juist zou voelen. Zou 'm in z'n ego krenken denk ik + dat z'n wijf dat niet zal willen. Het zijn daar de lokale beckhams
Hij wilde toch wel naar Ajax gaan in de winterstop oid?
pi_52258598
Wellicht zal Real Sneijder niet eens willen als ie niet meer voor hun in de CL mag spelen. Wat dat betreft is logisch, maar natuurlijk wel erg jammer voor jullie.

En weer een speler die binnen een week op z'n woorden terug moet komen. Waarom moet ze ook allemaal de populaire jongen uithangen, denk even na voordat je domme dingen gaat zeggen.
pi_52258616
hoe duur zou Boussoufa zijn?
pi_52258625
Rafael komt echt niet, geen denken aan.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52258637
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:55 schreef keijz het volgende:
hoe duur zou Boussoufa zijn?
Voor Ajax? 17 miljoen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:56:06 #107
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52258639
23...is ie. Ik blijf voor internationale afspraken om ze niet voor hun 24/25e naar het buitenland te laten vertrekken.
pi_52258652
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En waarom. Ik heb de telegraaf nog nooit op een LEUGEN weten te betrappen hoor, aandikken hooguit.
Ik zeg niet dat dit een leugen is . Maar de telegraaf heeft een hoop bullshit verkondigd die helemaal niet waar bleek te zijn. En niet alleen over sport maar gewoon over alles.
pi_52258659
bla bla die denkt gewoon aan zichzelf zou ik ook doen.
Ga maar na: zon, een v/d beste competities, een van de beste clubs, mega salaris waarschijnlijk.
En dan zou jij het niet doen.
Als voetballer zijnde kun je bijna niet beter terechtkomen als bij Real Madrid.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_52258667
neeeeee wesley blijf aub nog een jaartje totdat we een waardevolle vervanger kunnen aantrekken. Ipv zo'n 2e rangs aanvallende middenvelder.
pi_52258701
quote:
'Vandaag nieuw bod van Real Madrid'

Volgens Telegraaf.nl komt Real Madrid waarschijnlijk vandaag nog met een hoger bod. Eerder deze week legde het al een bod van 24 miljoen neer bij de Amsterdammers.

Komt de transfer rond dan zal Ajax nog een vervanger aan gaan trekken. „Maar iemand als Sneijder vind je niet zo maar. Wesley is heel belangrijk voor ons. Het zou doodzonde zijn wanneer hij alsnog vertrekt,” aldus Ten Cate.

Bron: Ajax Netwerk
Ben benieuwd.
pi_52258707
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:56 schreef dekilo het volgende:
bla bla die denkt gewoon aan zichzelf zou ik ook doen.
Ga maar na: zon, een v/d beste competities, een van de beste clubs, mega salaris waarschijnlijk.
En dan zou jij het niet doen.
Als voetballer zijnde kun je bijna niet beter terechtkomen als bij Real Madrid.
de aller beste spelers maken bij Real meestal hun zwarte periode mee.
pi_52258732
Sneijder gaat, punt uit. Het wordt nu voorzichtig gebracht denk ik....
En tuurlijk speelt ie niet, dan heeft Real niets aan hem, dat zal best in zijn contract vermeld staan hoor, het gaat over serieuze knaken!

Feit is wel dat met alle blessures, en Sneijder er niet bij je nu verdomt goed op he tellen moet passen om niet met 2-0 op je bek te gaan in Praag.

Wel zonde en moeilijk voor Ajax om op zo'n korte termijn nog een speler van zijn kwaliteit te vinden... Ik denk dat van Geel het nooit voor ogen had gehouden dat ie alsnog zou gaan.
Die dacht Valencia en anders niets, en BOEM de fax lag er.

En nu moet ie wel, en is Perez ook vriendelijk verzocht om weg te gaan, en heb je nu een serieus en structureel probleem als Ajax zijnde!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52258744
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef toma het volgende:

[..]

de aller beste spelers maken bij Real meestal hun zwarte periode mee.
Salaris maakt een hele hoop goed.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_52258770
quote:
Real biedt 24 miljoen voor middenvelder Sneijder

Ajax houdt 'ernstig rekening' met vertrek
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax houdt serieus rekening met een vertrek van middenvelder Wesley Sneijder. Een transfer naar Real Madrid zal waarschijnlijk snel beklonken zijn, zo lijkt het.

„Wesley is nog niet vertrokken”, aldus technisch directeur Martin van Geel. „Maar ik kan niet ontkennen dat we nu ernstig rekening houden met een overgang naar Real Madrid. Sneijder heeft ons al laten weten dat hij graag de overstap maakt. We moeten kijken hoe dit afloopt.”

Sneijder beloofde vorige maand tijdens een speciaal belegde persconferentie dat hij nog een seizoen bij Ajax zou blijven. „Ik heb een besluit genomen”, zei Sneijder toen. „Ik wil me nog een jaar helemaal op Ajax concentreren.”

De middenvelder reageerde toen op de mislukte onderhandelingen tussen Valencia en de Amsterdamse club. Valencia bood toen 16 miljoen euro. Ajax wilde 30 miljoen euro.

Het eerste bod van Real Madrid benadert de transfersom die de Amsterdamse club voor Sneijder in gedachten had. De kampioen van Spanje komt waarschijnlijk vrijdag nog met een hoger bod. De Spaanse club is op zoek naar een aanvallende middenvelder.

Real Madrid klopte eerder vergeefs aan bij Kaka en Michael Ballack. Trainer Bernd Schuster van de Spaanse club liet zich eerder ook lovend over Rafael van der Vaart uit. Real Madrid, waarvoor ook Ruud van Nistelrooij speelt, versterkte zich donderdag al met middenvelder Royston Drenthe van Feyenoord.

telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52258803
Nog bedankt voor Perez trouiwens
pi_52258835
Real gooit er nog een miljoen of 4 bovenop, Ajax doet nog wat moeilijk, er komen nog wat bonussen bij die in totaal naar 32 miljoen kunnen gaan en hoppa, weg is Sneijder.
pi_52258856
Wie zou een geschikte en haalbare vervanger kunnen zijn?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:02:55 #119
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_52258860
Als van Geel een goede technisch directeur is 9en dat is hij in mijn ogen) dan heeft hij allang een lijstje klaar liggen met een stuk of 3 haalbare namen erop.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_52258869
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:02 schreef dekilo het volgende:
Die was er al....maar is verkocht.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52258871
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:59 schreef venomsnake het volgende:

Sneijder beloofde vorige maand tijdens een speciaal belegde persconferentie dat hij nog een seizoen bij Ajax zou blijven. „Ik heb een besluit genomen”, zei Sneijder toen. „Ik wil me nog een jaar helemaal op Ajax concentreren.”
Daarom denk ik dat dat besluit vooral was genomen door Ajax en niet door Wesley. Wesley was wel klaar bij Ajax, en van Geel hield geen rekening meer met een bod van 30miljoen...
pi_52258885
quote:
Niemand, ik kan er geen een noemen die haalbaar is en beschikbaar is op dit moment. Of die hun speler voor een acceptabel bedrag (+/- 10 miljoen) zouden laten gaan.
pi_52258915
quote:
Blijf je dat nu herhalen of denk je dat van Geel stiekem een account heeft hier?
pi_52258918
transferperiodes
pi_52258939
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:03 schreef Chivu het volgende:

[..]

Niemand, ik kan er geen een noemen die haalbaar is en beschikbaar is op dit moment. Of die hun speler voor een acceptabel bedrag (+/- 10 miljoen) zouden laten gaan.
Nee weet er ook geen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')