JOH! gek he. Mensen geven hier altijd hun mening over dingen die als supporter die ook daadwerkelijk wedstrijden bezoeken veel anders geintepreteerd en beleefd worden. Daarom botst dat altijd. En dan gaat Mr. Teletekst zeggen van, oww maarre dit is toch een forumdus dan mag ik toch mijn mening geven, en natuuuuuuuuurlijk mag dat. Maar dat soort types kunnen op sommige momenten gewoon beter even hun mond houden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:31 schreef Chivu het volgende:
[..]
Geen idee wat jij gesnoven hebt hoor, maar als stadionbezoeker moet ik het even opnemen voor de teletekstsupporters dat het juist andersom is
niet gelukt? Sanderpwn moet voor mij halen morgen dus ik vrees ook weinig graafschap voor mij.quote:
Ik wist niet dat hij er fysiek toe in staat wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Doet ie nooit toch?
uhh fck thuis, bremen uit maar da tlukte niet wat die waren van ijzer, willem II uit..prachtige emo-tv
Vologend seizoen ook 24 miljoen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef Adidah het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat Sneijder echt weg gaat. Als Ajax de CL gaat halen, dan kunnen ze volgend seizoen waarschijnlijk dezelfde prijs krijgen voor Sneijder.
Sneijder heeft een gelimiteerde transfersom. Daarnaast krijg je voor een speler met een een-jarig contract minder dan voor een speler met een twee-jarig contract. Als je het echt te hard speelt wacht de speler een jaar en vertrekt dan transfervrij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef Adidah het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat Sneijder echt weg gaat. Als Ajax de CL gaat halen, dan kunnen ze volgend seizoen waarschijnlijk dezelfde prijs krijgen voor Sneijder.
Volgend jaar heeft hij een gelimiteerd transfersom van 8 miljoen in zijn contract staan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef Adidah het volgende:
Ja hoor, met nog één jaar contract.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef Adidah het volgende:
Het gaat niet alleen om dat 1 jarig contract. Net alsof dat ene jaar zoveel uitmaakt. Als Ajax de CL gaat halen, dan kan zijn economische marktwaarde alleen maar stijgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vologend seizoen ook 24 miljoen?
Je maakt een grapje niet?
Wie gaat dat betalen voor een 1 jarig contract?
Mijn scc pas laat betaalt, dus nog niet binnen. Die gast zegt zelfs dat ik 'm helemaal nog niet betaalt heb terwijl dat wel het geval is. Fraaie boelquote:
Ow, ok.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft hij een gelimiteerd transfersom van 8 miljoen in zijn contract staan.
Dit is dan weer het andere uiterste hoor. Er is verder niets bekend wat de deal is tussen Ajax en Sneijder m.b.t. een transfer volgende zomer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft hij een gelimiteerd transfersom van 8 miljoen in zijn contract staan.
Maar nooit met 15 miljoen stijgen + een 1 jarig contractquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:37 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om dat 1 jarige contract. Net alsof dat ene jaar zoveel uitmaakt. Als Ajax de CL gaat halen, dan kan zijn economische marktwaarde alleen maar stijgen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:37 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om dat 1 jarig contract. Net alsof dat ene jaar zoveel uitmaakt. Als Ajax de CL gaat halen, dan kan zijn economische marktwaarde alleen maar stijgen.
lekker genaaid dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:37 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mijn scc pas laat betaalt, dus nog niet binnen. Die gast zegt zelfs dat ik 'm helemaal nog niet betaalt heb terwijl dat wel het geval is. Fraaie boel![]()
Hoeveel was het ook al weer? 13 miljoen ofzo? Voor een speler die leuke dingen heeft laten zien op een jeugd toernooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
24 miljoen voor een speler met een éénjarig-contract?![]()
Je moet echt van die wolk afkomen![]()
Niet reageren op marcoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:43 schreef Adidah het volgende:
[..]
Hoeveel was het ook al weer? 13 miljoen ofzo? Voor een speler die leuke dingen heeft laten zien op een jeugd toernooi. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |