abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:57:59 #51
169253 Dr_Gonz0
Gonzo Journalism
pi_52258712
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat een levende fantasie
dat dachten ze in 1940 ook.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:02:15 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52258847
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef Dr_Gonz0 het volgende:

[..]

dat dachten ze in 1940 ook.
Ja he, boehoe

Ik zie de vergelijking helemaal niet met de tweede wereldoorlog vooralsnog, sorry.
The truth was in here.
pi_52258958
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
ik zou er bepaald niet rouwig om zijn als wilers op wat voor manier dan ook sterft
ik gun jou ook een nekschot...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:13:38 #54
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52259211
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef thedude0 het volgende:

[..]

De holocaust gaat zich herhalen maar dit keer is de oorzaak wilders ipv hitler. Miljoenen moslims gaan dood en over 50 jaar is het opeens "och nee wat was dat erg" en dan stappen we over op de volgende bevolkingsgroep.
De Polen...

oh nee die zijn al een keer aan de beurt geweest
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_52259963
ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKO !!!11!EINZZ!11!11!!111!11!!11!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_52260756
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
ik zou er bepaald niet rouwig om zijn als wilers op wat voor manier dan ook sterft
Jij bent echt zo'n linkse rakker met oogkleppen op. Lang niet alle moslims zijn slecht, en Wilders schiet ook wat door maar er is ZEKER een probleem! Ga jij voor de gein eens een weekje in een "kansenwijk" wonen... kijken of je dan nog zo praat.
pi_52260805
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:54 schreef R0elio het volgende:
Ik klaag over Wilders, zijn aanhangers en tegenstanders want waarom trekt iedereen zich zo aan wat 1 persoon zegt ...

Iedereen valt over hem heen, zijn 1na-laatste opmerking leverde officiele vragen van o.a. Iran op en hij jaagt telkens weer veel mensen tegen hem in het harnas.

Who cares? Het is de mening van 1 persoon.
Een mening die je hier in Nederland gelukkig mag uiten en je hoeft het er niet mee eens te zijn, het is wat die man denkt, van hem.
Je mag die mening wel hebben, maar als politicus word je door iedereen gehoord. Wat denk je dat er zou gebeuren als Albayrak ineens zou gaan roepen dat er maar een paar honderdduizend asielzoekers naar hier moesten komen?

Elke uitspraak van een politicus, hoe klein en onofficieel ook, wordt op een schaaltje gewogen. Het effect daarvan is bijvoorbeeld dat minder betrouwbare berichtgevers dan hun nieuws op minder genuanceerde wijze brengen. Voorbeeld:

Een islamiet zegt tegen Wilders: "He man jij discrimineert mij, jij hebt hekel aan mij omdat ik moslim ben"
Wilders reageert als volgt: "Ik heb helemaal niets tegen jou, of je nou islamiet bent of niet, je moet je alleen aan de geldende regels houden hier."
De dag erna kopt de krant van een journalistiek minder bedeeld dagblad: WILDERS HEEFT KRITIEK OP ISLAM
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52260933
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je mag die mening wel hebben, maar als politicus word je door iedereen gehoord. Wat denk je dat er zou gebeuren als Albayrak ineens zou gaan roepen dat er maar een paar honderdduizend asielzoekers naar hier moesten komen?

Elke uitspraak van een politicus, hoe klein en onofficieel ook, wordt op een schaaltje gewogen. Het effect daarvan is bijvoorbeeld dat minder betrouwbare berichtgevers dan hun nieuws op minder genuanceerde wijze brengen. Voorbeeld:

Een islamiet zegt tegen Wilders: "He man jij discrimineert mij, jij hebt hekel aan mij omdat ik moslim ben"
Wilders reageert als volgt: "Ik heb helemaal niets tegen jou, of je nou islamiet bent of niet, je moet je alleen aan de geldende regels houden hier."
De dag erna kopt de krant van een journalistiek minder bedeeld dagblad: WILDERS HEEFT KRITIEK OP ISLAM
Wilders heeft gewoon een schijthekel aan alles wat met de islam te maken heeft, wat een trieste zak is die gozer toch.
pi_52260952
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef Dr_Gonz0 het volgende:

[..]

moet je aan die hoer van z'n vriendin vragen.
Dat kan ook wel wat minder he. Net als iedereen behandelen we iedereen normaal en iemand, die je bovendien niet eens kent, een hoer noemen past daar niet in.

Wat als een moslim je moeder een hoer noemt? Vind je dat soms leuk? Nou dan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52261079
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:12 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Wilders heeft gewoon een schijthekel aan alles wat met de islam te maken heeft, wat een trieste zak is die gozer toch.
Tuurlijk en hij heeft de plannen voor de vernietigingskampen al klaar.

Kortzichtig zijn is maar net zo leuk als je reactie lang is en deze ontbeert dan ook elke nuance. Dat is hetzelfde als zeggen dat "iedereen op fok een mongool is", leuk voor de reactie maar daar houdt het ook wel mee op.

Ontopic: Wilders heeft geen hekel aan islamieten of allochtonen. Wel heeft hij iets tegen het onaangepaste gedrag van zovele moslims in Nederland, de criminaliteit en de uitwassen van de islam. Je moet als niet-oorspronkelijke bewoner van een land niet de boel gaan lopen verzieken, as simple as that.

Wat hij in dit verband tegen het gedrag van bovenstaande bevolkingsgroep heeft, heeft hij overigens ook tegen niet-moslims. Hij hanteert dat standpunt tegenover iedereen die hier rotzooi trapt, en daarin is hij zo'n beetje de enige integere en standvastige politicus die ons land rijk is. Want de rest van Den Haag - met links voorop - rent maar een beetje lafbekkend achter de waan van de dag aan.

We hebben ook honderdduizenden Chinezen in Nederland. Waarom hoor je daar nooit iets van als het om rotzooi gaat?
pi_52261331
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Ontopic: Wilders heeft geen hekel aan islamieten of allochtonen. Wel heeft hij iets tegen het onaangepaste gedrag van zovele moslims in Nederland, de criminaliteit en de uitwassen van de islam. Je moet als niet-oorspronkelijke bewoner van een land niet de boel gaan lopen verzieken, as simple as that.

Wat hij in dit verband tegen het gedrag van bovenstaande bevolkingsgroep heeft, heeft hij overigens ook tegen niet-moslims. Hij hanteert dat standpunt tegenover iedereen die hier rotzooi trapt, en daarin is hij zo'n beetje de enige integere en standvastige politicus die ons land rijk is. Want de rest van Den Haag - met links voorop - rent maar een beetje lafbekkend achter de waan van de dag aan.

We hebben ook honderdduizenden Chinezen in Nederland. Waarom hoor je daar nooit iets van als het om rotzooi gaat?
Het is overduidelijk dat onze lieve Geert gewoon alle moslims het land uit wilt schoppen. Dat zijn aanhangers zijn mening omvormen tot "uitwassen van de islam" slaat gewoon nergens op. Ik kan me nog dondersgoed herinneren dat hij tijdens de verkiezingen zat te schreeuwen dat dit een stap verder is tegen de islamisering van Nederland om vervolgens al zijn juichende en joelende volgelingen te horen. Hij heeft een schijthekel aan mohammed en hij vindt moslims minder dan varkens.
pi_52261463
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:28 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Het is overduidelijk dat onze lieve Geert gewoon alle moslims het land uit wilt schoppen. Dat zijn aanhangers zijn mening omvormen tot "uitwassen van de islam" slaat gewoon nergens op. Ik kan me nog dondersgoed herinneren dat hij tijdens de verkiezingen zat te schreeuwen dat dit een stap verder is tegen de islamisering van Nederland om vervolgens al zijn juichende en joelende volgelingen te horen. Hij heeft een schijthekel aan mohammed en hij vindt moslims minder dan varkens.
Okee, nu ga ik eens doen wat links ook altijd doet:

BRON?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:37:37 #63
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52261586
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:28 schreef thedude0 het volgende:

Hij heeft een schijthekel aan mohammed en hij vindt moslims minder dan varkens.
Dan zou dat betekenen dat we ons verlagen aan de moslim... want die hebben namelijk een schijthekel aan westerlingen en vinden dat homos geslacht dienen te worden gelijk de varkens!!
Dat is namelijk wat er verkondigd word in de moskee..
The truth was in here.
pi_52261596
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Okee, nu ga ik eens doen wat links ook altijd doet:

BRON?
"wat links ook altijd doet" !

Lees z'n trieste columns op nieuwnieuws maar eens door
pi_52261613
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dan zou dat betekenen dat we ons verlagen aan de moslim... want die hebben namelijk een schijthekel aan westerlingen en vinden dat homo geslacht dienen te worden gelijk de varkens!!
Dat is namelijk wat er verkondigd word in de moskee..
Bron ?
pi_52261627
Wilders moet gewoon opzouten..hij krijgt geen aandacht meer dus moet hij maar methoden bedenken om aandacht te trekken, en eenbeetje in de krant te komen en "macht " te voelen
Het is gewoon een zielige vent..en racist..die alleen maar allochtonen afzeikt vooral turken en marrokanen.maar niet naar zichzelf kijkt.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:40:11 #67
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_52261670
wilders is gewoon een attentionwhore die op het schip "Fortuyn" probeerd te varen
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:42:55 #68
169253 Dr_Gonz0
Gonzo Journalism
pi_52261753
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat kan ook wel wat minder he. Net als iedereen behandelen we iedereen normaal en iemand, die je bovendien niet eens kent, een hoer noemen past daar niet in.

Wat als een moslim je moeder een hoer noemt? Vind je dat soms leuk? Nou dan.
vrijheid van meningsuiting
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:44:01 #69
169253 Dr_Gonz0
Gonzo Journalism
pi_52261791
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:40 schreef PainDivine het volgende:
wilders is gewoon een attentionwhore die op het schip "Fortuyn" probeerd te varen
Fortuyn had tenminste nog klasse
pi_52261854
wilders
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:48:35 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52261929
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:38 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Bron ?
Check de vids http://www.telegraaf.nl/b(...)in_moskee.html?p=8,1
The truth was in here.
pi_52261974
quote:
En nu video's uit een nederlandse moskee ?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:51:57 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52262034
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:49 schreef thedude0 het volgende:

[..]

En nu video's uit een nederlandse moskee ?
Dat zal niet anders zijn ben ik bang....
The truth was in here.
pi_52262059
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat zal niet anders zijn ben ik bang....
Met andere woorden je hebt geen flauw idee of dat ook zo gebeurd in Nederland.
pi_52262130
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:37 schreef thedude0 het volgende:

[..]

"wat links ook altijd doet" !

Lees z'n trieste columns op nieuwnieuws maar eens door
Die zijn inderdaad vaak hard en recht voor zijn raap, maar daar zijn het ook columns voor. Is Harry van Bommel soms minder hard op NN?

Feit is dat Wilders wel gelijk heeft over een aantal zaken. En ja, de zich aangesproken voelende bevolkingsgroep vindt dat niet fijn. En Wilders is wel zo'n beetje de enige die zijn rug recht houdt in de Haagse politiek en zegt waar het op staat.

"De waarheid is zelden goed voor je reputatie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')