Nah, ik wil m'n monitor en alles wel houden eigenlijk. Vandaar die Mini.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Koop een oude Intel 17" voor een dumpprijs
Jammer, anders heb ik nog wel een iBook G4quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah, ik moet iets desktopperigs. En jouw iMac is wsl. duurder dan een Mini gok ik zo..
Jij was heel tevreden over die Mighty Mouse, toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:40 schreef JoMo0 het volgende:
Over iMacs gesproken [TK] Apple iMac 17" 1,83 Core Duo![]()
Absoluut. En ik denk ook dat de kwaliteit toen hoger lag. Ik vind dat er nu, in het Intel tijdperk, gewoon teveel compromissen worden gesloten op het gebied van kwaliteit. Maar goed, virtualisatie is gewoon te lekker om niet te gebruiken en daar heb je toch echt een Intel voor nodig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
en toch he... toch vond ik die eigenwijze powerpc's wel meer apple dan die mainstream intel dingen.
Je ziet ook dat die intel zut minder waardevast is.
Ja dat is het grootste voordeel van de intelmacs.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Absoluut. En ik denk ook dat de kwaliteit toen hoger lag. Ik vind dat er nu, in het Intel tijdperk, gewoon teveel compromissen worden gesloten op het gebied van kwaliteit. Maar goed, virtualisatie is gewoon te lekker om niet te gebruiken en daar heb je toch echt een Intel voor nodig.
Linkje nog gevonden trouwens: http://eshop.macsales.com/shop/Memory_Benchmark/Apple_MacBook/ .quote:
Metoo. Zeker als we straks (ooit) (misschien) een Mac als gezamenlijke PC hebben, en ik mijn MB voor erbij, dan lijkt het me echt tof met data syncen enzo.quote:
Ja dotmac... zit te overwegen om het aan te schaffen maar kan je het alleen in de winkel kopen als je geen CC hebt?quote:
Mac mini in het kortquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:50 schreef Jarno het volgende:
Is mijn browser de weg kwijt of is de 2 Ghz Mini écht als keuzemogelijkheid van de Apple store verdwenen?.
Okay, maar bestellen gaat niet lukken denk ik?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mac mini in het kort
1,83-GHz of 2,0-GHz Intel Core 2 Duo-processor
zo te zien niet, maar die tekst komt hier vandaan: http://www.apple.com/nl/macmini/quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay, maar bestellen gaat niet lukken denk ik?
Niet niet niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:00 schreef ed_reeb het volgende:
mac mini gaat toch weer uit het assortiment.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |