Nah dan kun je beter zeggen ik ruim Nederland op!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:33 schreef veldmuis het volgende:
Moet je hem in je vuilnisbak stoppen en erop stampen en hij zo van WAT DOE JE en jij zo mijn vuilnisbak ik heb hem toch gekocht
omg is het niet gevaarlijk zo dichtbij!??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:33 schreef veldmuis het volgende:
Moet je hem in je vuilnisbak stoppen en erop stampen en hij zo van WAT DOE JE en jij zo mijn vuilnisbak ik heb hem toch gekocht
En dan dit op je vuilnisbak tekenen:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef heijnen het volgende:
[..]
Nah dan kun je beter zeggen ik ruim Nederland op!
white power is tegen negers, niet turkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan dit op je vuilnisbak tekenen: [afbeelding]![]()
![]()
ZOMG LOL
een xebofoob is een xenofoobquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
white power is tegen negers, niet turken![]()
Wat doet dat er nou toe?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Doe niet zo ingewikkeld, een Turk is ook een negerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |