Niet mollig? "Gevormd" of "curvy" danquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Klein en mollig.. (/feministische zeikmodus)
Objectief gezien is het gewoon best 'n mooie dame. Persoonlijk vind ik wel dat haar haar 'n hele hoop doet, want haar gezicht vind ik wat muizig.
Het lichaam is mooi, maar ach, als het slank is (want hier is geen sprake van mollig) is 't al snel mooi.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:36 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Beste Floris, wat klets je ongelooflijk stom.
"Jij valt niet voor dat soort types"
Wat voor een soort types? Misschien vind je haar wel heel leuk op andere vlakken en kan zij jou ook geestelijk uitdagen. Misschien is ze een stuk intelligenter en grappiger dan jij bent.
Je geeft ook aan dat ze dan niet meer dan een lustobject is... Wat dus betekend dat je d'r best wel lekker vind.
En je geeft aan dat ze dan geen gelijkwaardig mens is.... Misschien staat ze wel ver boven je...
Je bent gewoon een loser die bevooroordeeld is![]()
Helemaal mee eensch is, mollig mijn reet!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Klein en mollig.. (/feministische zeikmodus)
Objectief gezien is het gewoon best 'n mooie dame. Persoonlijk vind ik wel dat haar haar 'n hele hoop doet, want haar gezicht vind ik wat muizig.
Het lichaam is mooi, maar ach, als het slank is (want hier is geen sprake van mollig) is 't al snel mooi.
Klopt, jij bent dan ook postmortum.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:46 schreef postmortum het volgende:
ben ik echt de enige die nog nooit vasn haar gehoord heeft?
Dit is fok....Godzijdank geen directe afspiegeling van de maatschappij...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En wat mij dan ook zo kwaad maakt is dat mensen je gaan beledigen, als je aangeeft haar niet aantrekkelijk te vinden. Dat is zo ontzettend zielig, hè.
Ik val wel op vrouwen, maar dan gaat het bij mij om de juiste combinatie intelligentie/schoonheid/voorkomen. En dat mist Yolanthe helemaal.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Sexy vind ik haar nog minder. Een aantal keer poseren in lingerie, uitdagende kleding en dergelijke maakt iemand voor mij nog niet sexy.
well saidquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Maarja, 't is gewoon een lekker wijf in ieder geval. Al die stoere binken hier die d'r lelijk vinden en wel héél gedetaileerd op d'r lichaam in gaan, zijn natuurlijk allemaal adonissen met een vriendin die zo ongelooflijk lekker is dat Yolanthe "U" tegen ze zou zeggen. Of natuurlijk puberende, puisterige Internet masturbisten die nooit en nimmer een gleuf van dichtbij zullen aanschouwen, en op deze manier hun frustratie en ongenoegen uiten.
Ik gok het laatste.
Yolanthe als Turkse chick. iemand had link gepost in eerste page.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar komt die onderste foto uit?
AHH WTF!! ahahahahaha!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk een mooie vrouw vind? Marina Sirtis vind ik wel een mooie vrouw.
[afbeelding]
Hear, Hear !!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Maarja, 't is gewoon een lekker wijf in ieder geval. Al die stoere binken hier die d'r lelijk vinden en wel héél gedetaileerd op d'r lichaam in gaan, zijn natuurlijk allemaal adonissen met een vriendin die zo ongelooflijk lekker is dat Yolanthe "U" tegen ze zou zeggen. Of natuurlijk puberende, puisterige Internet masturbisten die nooit en nimmer een gleuf van dichtbij zullen aanschouwen, en op deze manier hun frustratie en ongenoegen uiten.
Ik gok het laatste.
Jij hebt helemaal gelijk, ik vind het ook vreemd gedrag, ik vind haar ook niet bepaald super knap ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef floris.exe het volgende:
Tegenwoordig, in Nederland, ben je een sukkel als je niet weet wie Yolanthe van Kasbergen is. Het schijnt de mooiste vrouw van Nederland te zijn en iedere man begeert haar goddelijk lichaam. Nog niet zo heel lang geleden wist ik nog niet wie zij was en ik werd toen ook voor gek verklaard. Verbaasd daarover als ik was, nam ik het besluit om te onderzoeken wie deze dame dan wel niet moest zijn. Wat ik aantrof maakte me niet warm of koud. Een doodnormale meid waarover een ophef om niets was ontstaan.
Aantrekkelijk? Ik vind van niet. Gewoon een meisje dat ik in ieder geval niet zou zien staan, laat staan dat ik er iets mee zou willen.
Waar ik mij nu zo aan erger is aan die Yolanthe van Kasbergen adepten, die een ieder voor homo of sukkel uitmaakt, die haar niet mooi vindt. Wat is dat toch met die mensen? (Dat gedrag vindt overigens niet enkel plaats ten aanzien van Yolanthe, maar ten aanzien van iedere vrouw die zij begeren.) Zijn ze onzeker en zoeken ze bevestiging bij anderen en wanneer die bevestiging er niet komt, maken ze die ander belachelijk?
Mooie photoshop zeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Heel erg lelijk inderdaad, echt... ziet er niet uit, dat er ook maar iemand is die haar mooi kan vinden, belachelijk.
Yep, de huid mooi egaal en zacht maken, taille bewerken, langere benen, rondere vormen, vollere borsten, mooiere lippen en ogen enzovoort... met Photoshop is het een fluitje van een cent. En wat blijft er over? Niet meer dan een virtueel ideaalbeeld waar men dan op zit te rukken. Nou, daar bedank ik voor. Ik heb liever de werkelijkheid en die valt wat mij betreft in het geval van Yolanthe erg tegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:50 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Mooie photoshop zeg.
Zo vinden er veel haar wel aantrekkelijk ja.
Net als in alle andere bladen worden al die meisjes mooier gemaakt en vehoogd het de eisen van elke rukkert die die plaatjes checkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |