abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:41:33 #226
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_52535341
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

Klein en mollig.. (/feministische zeikmodus)

Objectief gezien is het gewoon best 'n mooie dame. Persoonlijk vind ik wel dat haar haar 'n hele hoop doet, want haar gezicht vind ik wat muizig.
Het lichaam is mooi, maar ach, als het slank is (want hier is geen sprake van mollig) is 't al snel mooi.
Niet mollig? "Gevormd" of "curvy" dan
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_52535470
ben ik echt de enige die nog nooit vasn haar gehoord heeft?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:57:15 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52535798
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:36 schreef Skorpija het volgende:

[..]

Beste Floris, wat klets je ongelooflijk stom.

"Jij valt niet voor dat soort types"
Wat voor een soort types? Misschien vind je haar wel heel leuk op andere vlakken en kan zij jou ook geestelijk uitdagen. Misschien is ze een stuk intelligenter en grappiger dan jij bent.

Je geeft ook aan dat ze dan niet meer dan een lustobject is... Wat dus betekend dat je d'r best wel lekker vind.
En je geeft aan dat ze dan geen gelijkwaardig mens is.... Misschien staat ze wel ver boven je...

Je bent gewoon een loser die bevooroordeeld is
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:19:52 #229
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52536541
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

Klein en mollig.. (/feministische zeikmodus)

Objectief gezien is het gewoon best 'n mooie dame. Persoonlijk vind ik wel dat haar haar 'n hele hoop doet, want haar gezicht vind ik wat muizig.
Het lichaam is mooi, maar ach, als het slank is (want hier is geen sprake van mollig) is 't al snel mooi.
Helemaal mee eensch is, mollig mijn reet!
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:20:35 #230
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52536564
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:46 schreef postmortum het volgende:
ben ik echt de enige die nog nooit vasn haar gehoord heeft?
Klopt, jij bent dan ook postmortum.
pi_52536725
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:56 schreef floris.exe het volgende:

[..]

En wat mij dan ook zo kwaad maakt is dat mensen je gaan beledigen, als je aangeeft haar niet aantrekkelijk te vinden. Dat is zo ontzettend zielig, hè.
Dit is fok....Godzijdank geen directe afspiegeling van de maatschappij...

En waar kun je je in godsnaam druk om maken? Ik neem aan dat je toch zeker wel genoeg ruggengraat hebt om dat soort waardeloze opmerkingen naast je neer te leggen?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:59:53 #232
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_52571700
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Verklaar u nader
Ik val wel op vrouwen, maar dan gaat het bij mij om de juiste combinatie intelligentie/schoonheid/voorkomen. En dat mist Yolanthe helemaal.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:02:58 #233
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_52571791
Hoi.

Ik vind haar lekker en wil haar wel eens nemen.

ben ik nu onzeker kuddevolk. . ?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_52573413
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:33 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Sexy vind ik haar nog minder . Een aantal keer poseren in lingerie, uitdagende kleding en dergelijke maakt iemand voor mij nog niet sexy.

omdat het geen man is zeker?
errrrrrrrrr.....?
pi_52573550
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Maarja, 't is gewoon een lekker wijf in ieder geval. Al die stoere binken hier die d'r lelijk vinden en wel héél gedetaileerd op d'r lichaam in gaan, zijn natuurlijk allemaal adonissen met een vriendin die zo ongelooflijk lekker is dat Yolanthe "U" tegen ze zou zeggen. Of natuurlijk puberende, puisterige Internet masturbisten die nooit en nimmer een gleuf van dichtbij zullen aanschouwen, en op deze manier hun frustratie en ongenoegen uiten.

Ik gok het laatste.
well said
errrrrrrrrr.....?
pi_52573881
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Waar komt die onderste foto uit?
Yolanthe als Turkse chick. iemand had link gepost in eerste page.
errrrrrrrrr.....?
pi_52574075
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Wat ik persoonlijk een mooie vrouw vind? Marina Sirtis vind ik wel een mooie vrouw.

[afbeelding]
AHH WTF!! ahahahahaha!
errrrrrrrrr.....?
pi_52574424
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Maarja, 't is gewoon een lekker wijf in ieder geval. Al die stoere binken hier die d'r lelijk vinden en wel héél gedetaileerd op d'r lichaam in gaan, zijn natuurlijk allemaal adonissen met een vriendin die zo ongelooflijk lekker is dat Yolanthe "U" tegen ze zou zeggen. Of natuurlijk puberende, puisterige Internet masturbisten die nooit en nimmer een gleuf van dichtbij zullen aanschouwen, en op deze manier hun frustratie en ongenoegen uiten.

Ik gok het laatste.
Hear, Hear !!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 03:47:25 #240
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_52580672
natasia

The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
pi_52580699
Zijn er ook foto's zonder die zwarte verf op haar oogdeksels? Die zou ik eens willen zien
Want haar haar vind ik super mooi, haar lijf ook.. Maar die zwarte doppen doen het niet zo voor mij
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
pi_52581232
edit
ne okuyon, bokmu var?
pi_52770779
onboeiend type inderdaad. kop als een hamster ook.
underground forever baby
  woensdag 29 augustus 2007 @ 04:12:22 #244
78498 classpc
I don't like change
pi_52771469
Ik vond 'r leuk vóór die hele rage.

Nu vind ik dat gewoon not-done.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_52771501
Geen flauw idee wie het is, laat staan dat ik er ooit van gehoord heb. En oja, ik kijk geen TV, wellicht dat dat helpt.
pi_52771518
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef floris.exe het volgende:
Tegenwoordig, in Nederland, ben je een sukkel als je niet weet wie Yolanthe van Kasbergen is. Het schijnt de mooiste vrouw van Nederland te zijn en iedere man begeert haar goddelijk lichaam . Nog niet zo heel lang geleden wist ik nog niet wie zij was en ik werd toen ook voor gek verklaard. Verbaasd daarover als ik was, nam ik het besluit om te onderzoeken wie deze dame dan wel niet moest zijn. Wat ik aantrof maakte me niet warm of koud. Een doodnormale meid waarover een ophef om niets was ontstaan.

Aantrekkelijk? Ik vind van niet. Gewoon een meisje dat ik in ieder geval niet zou zien staan, laat staan dat ik er iets mee zou willen.

Waar ik mij nu zo aan erger is aan die Yolanthe van Kasbergen adepten, die een ieder voor homo of sukkel uitmaakt, die haar niet mooi vindt. Wat is dat toch met die mensen? (Dat gedrag vindt overigens niet enkel plaats ten aanzien van Yolanthe, maar ten aanzien van iedere vrouw die zij begeren.) Zijn ze onzeker en zoeken ze bevestiging bij anderen en wanneer die bevestiging er niet komt, maken ze die ander belachelijk?
Jij hebt helemaal gelijk, ik vind het ook vreemd gedrag, ik vind haar ook niet bepaald super knap ofzo.

Het is zo dat veel mensen haar dus schijnbaar wel mooi vinden, en een paar mensen niet.

Diegene van NIET vallen buiten de mand in hun ogen, en dan beginnen ze stoer te roepen dat je homo bent.

Vaak gewoon omdat ze hun zin willen hebben, en inderdaad een soort bevestiging omdat hun zeg maar onzeker zijn, dat geloof ik inderdaad.

Mensen die Yolante niet mooie vinden, laat die gewoon lekker hun eigen mening hebben, zonder ze voor homo uit te maken oke, dan kunnen we nu weer lekker verder.

Maar goed ik ben niet kwaad ofzo, ik bedoel maar zo van laat ieder zijn mening geven en toon er ook gewoon een beetje Respect voor, kun je dat niet, dan vind ik zelf dat je maar beter NIKS kan zeggen.

Respect voor een ander zijn mening, daar draait het allemaal om, want zo mooi is ze nou ook weer niet.

Hetzelfde als Cristina Aguilera, is vaak weer te dun blablabal, ieder zijn mening, maar RESPECT FOR ALL.

Oke, zo dat luchte effe op om eerlijk te zijn, maar reageer eem beetje normaal goed, oke dan.
pi_52772587
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]

Heel erg lelijk inderdaad, echt... ziet er niet uit, dat er ook maar iemand is die haar mooi kan vinden, belachelijk .
Mooie photoshop zeg.
Zo vinden er veel haar wel aantrekkelijk ja.
Net als in alle andere bladen worden al die meisjes mooier gemaakt en vehoogd het de eisen van elke rukkert die die plaatjes checkt.
pi_52772647
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 08:50 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Mooie photoshop zeg.
Zo vinden er veel haar wel aantrekkelijk ja.
Net als in alle andere bladen worden al die meisjes mooier gemaakt en vehoogd het de eisen van elke rukkert die die plaatjes checkt.
Yep, de huid mooi egaal en zacht maken, taille bewerken, langere benen, rondere vormen, vollere borsten, mooiere lippen en ogen enzovoort... met Photoshop is het een fluitje van een cent. En wat blijft er over? Niet meer dan een virtueel ideaalbeeld waar men dan op zit te rukken. Nou, daar bedank ik voor. Ik heb liever de werkelijkheid en die valt wat mij betreft in het geval van Yolanthe erg tegen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:10:47 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52772916
Jij zou de werkelijkheid nog niet herkennen als ie je met een set dikke DD tieten in je smoel zou slaan vent .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')