Dan knijp ik mijn hele mayonaisetube over hem uit !!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach je zal um nog wel eens tegenkomen in een darkroom.... (geintje hoor)
still needing some make-up?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef dgk_fan het volgende:
Volgens Jaap mogen de bewoners een lijst met mp3-tjes opgeven
die ze mogen downloaden.
Ik HOOP dat de redaktie dit netjes via Itunes doet ofzo en er
gewoon voor betaald.........
[..]
Ik heb me wel opgegeven voor de Date maar niet meegedaan met deze poll...
(Maar zie er nu dus vanaf omdat ik een foto moet sturen)
''indirect fysiek geweld'' ?? Hoe had jij je dat voorgesteld??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad ! Gewoon 2 regels:
1) Direct of indirect fysiek geweld niet toegestaan.
2) Knoeien met eten/verzorgingsmiddelen niet toegestaan.
DAN wordt het een leuke Kooi![]()
Yep ! Kan jij me omtoveren tot een geloofwaardig meisje ??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:46 schreef Giggio het volgende:
still needing some make-up?
Emmers met stenen op de deur, constructies met veren en bezemstelen die afgeschoten worden,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:47 schreef Borga het volgende:
''indirect fysiek geweld'' ?? Hoe had jij je dat voorgesteld??![]()
Zat ik gisteren ook al aan te denken, maar dan val ik door de mand als ik uitgenodigd word.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:51 schreef Giggio het volgende:
en een beetje fotoshoppen doet de rest
Zou jammer zijn als je achter al ruzie krijgt.. Als je de villa binnekomt kun je gewoon dikke terror gaan makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zat ik gisteren ook al aan te denken, maar dan val ik door de mand als ik uitgenodigd word.
ALS ik de Villa binnen zou komen zou ik alleen maar Naadje jaloers maken ben ik bangquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als je achter al ruzie krijgt.. Als je de villa binnekomt kun je gewoon dikke terror gaan maken
fotoshoppen voor de afwerking indien nodig...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zat ik gisteren ook al aan te denken, maar dan val ik door de mand als ik uitgenodigd word.
ach wij spugen al dagen om NattenNaadje... so what's new ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:54 schreef Mearloow het volgende:
pfff nadia hahaha ahh jeetje ik moet echt bijna spugen
Zal er effe overdenken, ben nu effe naar de fietsenmaker (bougiekabeltje vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
fotoshoppen voor de afwerking indien nodig...
als het zo van nature met een beetje kleur kan lukken: be my guest!
Haha dat bedoel ik niet, ja ik kots wel van haar maar dat ze net ging piepen onder het sporten tegen carlos dat ze bijna moest spugen damn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach wij spugen al dagen om NattenNaadje... so what's new ?
kee... ik lees je hier wel weer... is er een deadline voor die foto?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zal er effe overdenken, ben nu effe naar de fietsenmaker (bougiekabeltje van
mijn brommer is kapot) en ben vanavond terug....
oooh... Kennix gaat los...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha Dennix neemt het over , dan kan Brian ff sporten
Zag ik Brian niet heel de middag met die dingen rondlopen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:01 schreef Darklight het volgende:
Btrain gaat er snel vandoor, lafbek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |