abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52257619
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:18 schreef got.rice het volgende:
Ik zit thuis, er is geen raam ingeslagen, kostte mij maar 30 euro heb nu lekker een boxer aangetrokken en gedouched

dus in principe kan de topic op slot!
In principe wel. Maar je snapt vast wel dat je met zo'n verhaal eerst uitgelachen moet worden door heel FOK!.
pi_52257728
lol wel respect voor TS dat ie dan niet naar die vriendin zelf gaat:D
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
pi_52257836
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef heijnen het volgende:
lol wel respect voor TS dat ie dan niet naar die vriendin zelf gaat:D
Ja, mijn vriendin woont in Leiden.. ik woon zelf in Den Haag en ik ga dat dus echt niet lopen, vooral niet met te kleine slippers en blaren op mn poot en boxerloos
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef niekth het volgende:

[..]

In principe wel. Maar je snapt vast wel dat je met zo'n verhaal eerst uitgelachen moet worden door heel FOK!.
Heb ik wel verdiend vind ik
.mwep
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:34:18 #54
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52257922
hoe heeftie nou die deur opengekregen?
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52257989
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Why? Helaas ben ik geen webdesigner dan had hij er wel anders uitgezien
Meer movies die erom doen (nineties en dan BLUE en andere meuk).

Betere lay out (alleen wit is zo saai).

Die linkerbar met keuzes is kut. Zou ik bovenaan doen.

etc.

etc.

vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:39:29 #57
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52258105
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Meer movies die erom doen (nineties en dan BLUE en andere meuk).

Betere lay out (alleen wit is zo saai).

Die linkerbar met keuzes is kut. Zou ik bovenaan doen.

etc.

etc.

LOL ik weet het ben er niet handig mee helaas met php , maar alle hulp is welkom
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52258344
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Razor21 het volgende:

[..]

LOL ik weet het ben er niet handig mee helaas met php , maar alle hulp is welkom
Ik ken geen php anders had ik je wel geholpen
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:46:38 #59
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52258346
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Razor21 het volgende:

[..]

maar je hebt wel rss
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:49:04 #60
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52258440
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef Ryoga het volgende:

[..]

maar je hebt wel rss
Ja maar die heb ik niet gemaakt
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52258445
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef Ryoga het volgende:
hoe heeftie nou die deur opengekregen?
Er stond nog een raam open op het dak (zolderraam) en ze zijn dus via de zolderraam van de buren naar mijn zolderraam geklommen en zijn ze binnengekomen en hebben ze de voordeur opgengemaakt.
.mwep
pi_52258492
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef got.rice het volgende:

[..]

Er stond nog een raam open op het dak (zolderraam) en ze zijn dus via de zolderraam van de buren naar mijn zolderraam geklommen en zijn ze binnengekomen en hebben ze de voordeur opgengemaakt.
En dat kon je niet zelf doen?
pi_52258658
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef niekth het volgende:

[..]

En dat kon je niet zelf doen?
Liever hem dan mij ik heb slechte ervaring met daken, buurman van me was er zelf ooit vanaf gevallen toen er bal op het dak belande en ben er zelf ook ooit bijna vanaf gevallen.

Ben er pas later achtergekomen dat de zolderraam open stond, maar het stond op een kiertje dus je kon amper zien dat het open was, maar ik had vannochtend voordat ik me buitensloot de zolderraam op een kiertje gedaan.. heb het zelf voorgesteld aan de woningbouw mannetjes en 1 van hen ging ervoor
.mwep
pi_52258775
LOL zoveel moeite heb ik ook wellis gehad meteen ruitje door gebeukt glas opgeruimd, beunhaasje bellen klaar:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_52260561
ken iemand waarvan de sleutel was gebroken in de voordeur terwijl diegene juist naar buiten wou. Helaas woonde die persoon echter niet op de begane grond en zat dus echt opgesloten. Hij de woningbouw gebeld en de situatie uitgelegd, werd het als reguliere aanvraag behandeld en dat kon dus een aantal dagen duren . Hij aangegeven dat dat toch echt niet kon en of het niet als een spoedgeval aangemerkt zou kunnen worden. Nou, na veel moeite was het vrouwtje aan de telefoon dan eindelijk bereid om iemand te sturen die het slot heeft zitten uitboren
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:02:09 #66
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52260634
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:59 schreef Logical het volgende:
ken iemand waarvan de sleutel was gebroken in de voordeur terwijl diegene juist naar buiten wou. Helaas woonde die persoon echter niet op de begane grond en zat dus echt opgesloten. Hij de woningbouw gebeld en de situatie uitgelegd, werd het als reguliere aanvraag behandeld en dat kon dus een aantal dagen duren . Hij aangegeven dat dat toch echt niet kon en of het niet als een spoedgeval aangemerkt zou kunnen worden. Nou, na veel moeite was het vrouwtje aan de telefoon dan eindelijk bereid om iemand te sturen die het slot heeft zitten uitboren
wat een prutser ben je dan

gewoon afdek plaat eraf schroeven, waterpomptang pakken en het slot breken et voila buiten ben je

wel zorgen dat een reserve slot hebt of niet alleen thuis bent, anders kun je nog niet weg _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')