Wordt het te voorspelbaar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef Jarno het volgende:
Ik wíst het gewoon.
Ik was nog niet zo ver, hoopvol klikte ik op dit topicquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef Jarno het volgende:
Ik wíst het gewoon.
Mwa. Niks mis met voorspelbaar hoor.quote:
Nee jarno is ook zo'n retard dat hij zo'n post zou maken!quote:
/samequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef Jarno het volgende:
Ik wíst het gewoon.
Jij hebt echt een probleem nu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:31 schreef heijnen het volgende:
[..]
Nee jarno is ook zo'n retard dat hij zo'n post zou maken!
Wat jarno zegt.quote:
Ik denk trouwens dat het een Zeelander was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wie doet nou zoiets? Wie is er zo mallotig om eerst een paar eieren te klutsen, meel, melk en suiker toe te voegen, alles te mixen en dat daarna met de pollepel op het dak van mijn auto en mijn garage neer te smeren? Bah!
Die houden we erinquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het een Zeelander was.
Ik zat al op het puntje van mijn stoel...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was nog niet zo ver, hoopvol klikte ik op dit topic
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef Yabadab het volgende:
Ik denk dat het een deurwaarder was, dat zijn doorgaans enorme panne(n)koeken.
was niks persoonlijks richting hem,quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
Ik klikte vanaf de FP dus ik zag de TS niet. Anders had ik het wel doorgehad gok ik
en nu gaan terug krabbelen, so sadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef heijnen het volgende:
[..]
was niks persoonlijks richting hem,
was gewoon gezien zijn replies op andere topics
Je ziet gewoon dat je niet moet fucken met bepaalde mensen. Maar hulde dat je dat nu inziet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef heijnen het volgende:
[..]
dat jij invloed hebt hier maakt me niet zoveel uit maar ik leg gewoon even uit hoe ik op die reply kwamquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat je niet moet fucken met bepaalde mensen. Maar hulde dat je dat nu inziet.
terugkrebbelen nee hoor ik leg gewoon uit hoe ik tot die reply kwam!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
en nu gaan terug krabbelen, so sad_!
ja dat zei je in die post erboven ook al, je valt in herhalingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef heijnen het volgende:
[..]
terugkrebbelen nee hoor ik leg gewoon uit hoe ik tot die reply kwam!
ik merk het ja!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zei je in die post erboven ook al, je valt in herhaling
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef heijnen het volgende:
[..]
dus je zeikt over niks en je kan niet tellen?quote:
Stoer hoor internetheld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat je niet moet fucken met bepaalde mensen. Maar hulde dat je dat nu inziet.
Ha! Meneer had het ook in de gaten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Stoer hoor internetheld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |