ze doen idd ook aan melkpakjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
'Doet' BCC ook Bose eigenlijk? Dat is natuurlijk helemaal het betere verkoopwerk
ja. Als je een verkoper geil wil krijgen moet je bose kopen met een paar honderd euro zinloos dure kabelsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
'Doet' BCC ook Bose eigenlijk? Dat is natuurlijk helemaal het betere verkoopwerk
Tof,dat ga ik een keer doen! Als je zelf zo'n ding uit het rek trekt en ermee naar de kassa loopt, is de marge dan voor de winkel? En kunnen verkopers korting geven?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:27 schreef Danny het volgende:
Leuk om te doen bij BCC is trouwens bij een rek dure monstercables gaan staan en zien hoe de verkopers een voor een op je af komen stuiven met dollartekens in hun ogen
BCC medewerkers krijgen 5 euro bonus als ze een Monstercable verkopen. Maar eerlijk is eerlijk, die kabels zijn wel echt goed, en je ziet/hoort het verschil duidelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tof,dat ga ik een keer doen! Als je zelf zo'n ding uit het rek trekt en ermee naar de kassa loopt, is de marge dan voor de winkel? En kunnen verkopers korting geven?
online luisteren enzo 14.gifquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je er zelf verstand van hebt dan ga je toch niet naar een winkel maar koop je die shit online
misschien in vergelijking met de standaard dropveters maar met in vergelijking met andere kabels die 1/4 van de prijs kosten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:27 schreef -Muse- het volgende:
[..]
BCC medewerkers krijgen 5 euro bonus als ze een Monstercable verkopen. Maar eerlijk is eerlijk, die kabels zijn wel echt goed, en je ziet/hoort het verschil duidelijk.
Dat zou ik niet weten. Ik heb alleen het verschil gezien tussen de kabel die bij het apparaat zit en een MC.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien in vergelijking met de standaard dropveters maar met in vergelijking met andere kabels die 1/4 van de prijs kosten?
Een McKabel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Ik heb alleen het verschil gezien tussen de kabel die bij het apparaat zit en een MC.
duhhquote:
Wat is dat nou voor een kut opmerking?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef worldpimber het volgende:
De mensen die het bij de sociale werkplaats niet halen gaan bij de BCC werken, maar sommigen worden er zelfs daar uitgegooid.Dan richten ze maar een site op, Fok.nl ofzo
als je er zelf mee naar de kassa loopt is de kans vrij groot dat onderweg een verkoper 'wel ff een bonnetje maakt'. Zo niet dan is de provisie voor de kassiëre en is er de volgende ochtend een preek over hoe het kan dat een klant kennelijk niet goed is aangesproken en derhalve zonder bon bij de kassa verschijntquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tof,dat ga ik een keer doen! Als je zelf zo'n ding uit het rek trekt en ermee naar de kassa loopt, is de marge dan voor de winkel? En kunnen verkopers korting geven?
worldpimber == youssef. die moesten ze zelfs bij BCC nog niet hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een kut opmerking?
Ik zou het er bijna om gaan doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:47 schreef Danny het volgende:
[..]
als je er zelf mee naar de kassa loopt is de kans vrij groot dat onderweg een verkoper 'wel ff een bonnetje maakt'. Zo niet dan is de provisie voor de kassiëre en is er de volgende ochtend een preek over hoe het kan dat een klant kennelijk niet goed is aangesproken en derhalve zonder bon bij de kassa verschijnt
zelfde als wanneer je tegen de verkoper zegt geen extra garantie te willen en dan als de kassiëre erover begint (is ook verplicht) het alsnog te nemen. Dan krijgt die verkoper op z'n kloten omdat 'ie z'n vak niet verstaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zou het er bijna om gaan doen!
geweldig bedrijf tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:52 schreef Danny het volgende:
[..]
zelfde als wanneer je tegen de verkoper zegt geen extra garantie te willen en dan als de kassiëre erover begint (is ook verplicht) het alsnog te nemen. Dan krijgt die verkoper op z'n kloten omdat 'ie z'n vak niet verstaat
Frustrerend voor verkopers is als iets waarop provisie zit wordt teruggebracht. Een leuke bezigheid is dus bv voor 500 euro monstercable te kopen, stiekem buiten naar binnen gluren mbt de felicitaties aan zijn adres en zijn pompeuze grootspraak richting collega's alsmede bedelen om veren in de reet bij de BL en dan lachend terugbrengen en melden dat je vindt dat je genaaid bent omdat je even verderop voor 30 euro dezelfde kabels hebt. Die verkoper die net de pitten uit je stront vrat toen je die kabels kocht zal nu op slag strontsjagerijnig zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Méér van dit soort idiote BCC-weetjes graag![]()
ik denk dat je BCC prima voor elke andere keten kunt vervangen hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:14 schreef renz0r het volgende:Vet topic, interessante info ovwr BCC
een pioneer mag ik hopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef renz0r het volgende:
Komt ook omdat ik een keer met een kennis bij de BCC een plasma tv heb gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |