Die receiver heeft een net designtje. Die 'speakerset' is er een van Trust.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef mrPanerai het volgende:
voor de liefhebbers van harman-kardon setjes is er vandaag een redelijke Ibood
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:01 schreef tonks het volgende:
ik heb jbl speakers en die zijn cooler!
Ik heb nog toffere.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:01 schreef tonks het volgende:
ik heb jbl speakers en die zijn cooler!
ik zou er met een wijde boog omheen lopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:03 schreef Scorpie het volgende:
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Deze zou ik nu kopen.
niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Zeg, audioexperts,
Wat zouden jullie nu kopen als je 2 wireless boxen nodig hebt voor je surround sound?
Waar lees jij dat ik HARMAN/KARDON gekocht heb??? Was een voorbeeld. Wat ik heb gekocht wil je niet wetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
EEN AUDIOFIEL DIE HEMA/KARTON SPUL KOOPT_!
![]()
_!
2 wireloss boxen hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Zeg, audioexperts,
Wat zouden jullie nu kopen als je 2 wireless boxen nodig hebt voor je surround sound?
Want?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou er met een wijde boog omheen lopen_!
Mijne hebben een lichtje eronder en lijken net op de scooter van junkiesietze.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee zwarte met een blauw ledje erin!
klopt helemaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik HARMAN/KARDON gekocht heb??? Was een voorbeeld. Wat ik heb gekocht wil je niet weten![]()
Laat eens een plaatje zien!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijne hebben een lichtje eronder en lijken net op de scooter van junkiesietze.
quote:
je kan je geld beter in je zak houden en op zoek gaan naar iets van betere kwaliteitquote:
Natuurlijk wel, gewoon frezen! Supermooi! Je moet voor je plasmatv toch ook al een goot frezen, dus die paar gootjes extra maken niet uit!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
Is nie goed. Nieuwe huis kan ik geen kabels over de vloer gebruiken, dat ziet er niet uit. In de muur wegfrezen is ook weer zoiets![]()
Onder de vloer door laten lopen danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]![]()
Is nie goed. Nieuwe huis kan ik geen kabels over de vloer gebruiken, dat ziet er niet uit. In de muur wegfrezen is ook weer zoiets![]()
Daar liggen super dure plavuizen en vloerverwarming, dat ga ik niet open makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:08 schreef Riesj het volgende:
[..]
Onder de vloer door laten lopen danprob solved..
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar liggen super dure plavuizen en vloerverwarming, dat ga ik niet open maken
metertje of 30 NBS eronder gooienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:09 schreef Riesj het volgende:
Uiteraard wel heeeeeeeeeeeeule dure kabels gebruiken, want onder de vloer heb je al snel te make met verlies van kwaliteit!!!!!!!!!!!
quote:
Hehe, nou dat best wel een mission impossible worden als ik het zo hoor.quote:
Scooterquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijne hebben een lichtje eronder en lijken net op de scooter van junkiesietze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |