quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef Donders het volgende:
En zwaar gaan lopen bezuinigen op kabels....TS je bent een prutser!
Yes, een audiofiel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef legacy81 het volgende:
Op analoge bekabeling bezuinig ik nooit. Omdat hogere kwaliteit kabel dan echt wat toevoegt....
EEN AUDIOFIEL DIE HEMA/KARTON SPUL KOOPTquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yes, een audiofiel!
Zeg, heb jij je analoge kabels wel eerst ingespeeld zodat de moleculen allemaal dezelfde kant op staan?
Die receiver heeft een net designtje. Die 'speakerset' is er een van Trust.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef mrPanerai het volgende:
voor de liefhebbers van harman-kardon setjes is er vandaag een redelijke Ibood
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:01 schreef tonks het volgende:
ik heb jbl speakers en die zijn cooler!
Ik heb nog toffere.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:01 schreef tonks het volgende:
ik heb jbl speakers en die zijn cooler!
ik zou er met een wijde boog omheen lopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:03 schreef Scorpie het volgende:
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Deze zou ik nu kopen.
niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Zeg, audioexperts,
Wat zouden jullie nu kopen als je 2 wireless boxen nodig hebt voor je surround sound?
Waar lees jij dat ik HARMAN/KARDON gekocht heb??? Was een voorbeeld. Wat ik heb gekocht wil je niet wetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
EEN AUDIOFIEL DIE HEMA/KARTON SPUL KOOPT_!
![]()
_!
2 wireloss boxen hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Zeg, audioexperts,
Wat zouden jullie nu kopen als je 2 wireless boxen nodig hebt voor je surround sound?
Want?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou er met een wijde boog omheen lopen_!
Mijne hebben een lichtje eronder en lijken net op de scooter van junkiesietze.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee zwarte met een blauw ledje erin!
klopt helemaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:05 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik HARMAN/KARDON gekocht heb??? Was een voorbeeld. Wat ik heb gekocht wil je niet weten![]()
Laat eens een plaatje zien!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijne hebben een lichtje eronder en lijken net op de scooter van junkiesietze.
quote:
je kan je geld beter in je zak houden en op zoek gaan naar iets van betere kwaliteitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |