Ik had dat voorgevoel ook al. Tegen AZ gaan ze begrijpelijkerwijs onderuit, maar VVV wordt hier zwaar onderschat, RKC werd ook niet voor niks twee keer achtereen van het veld geschopt. Een plaatsje rond de #14 moet er wel inzitten, gok ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
VVV speelt knap positiespel hoor. Inspeelpass altijd vóór de man, goed bewegelijk, die gaan niet degraderen.
Oeps. Cziommer gaat dood.Oh nee toch niet.
Ze hadden al lang een 2e rode moeten hebben. Wat een walgelijke overtreding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:48 schreef Garudo het volgende:
Ik denk dat de volgende Roda Kaart snel zal volgen voor NAC.
Ach komop. ze spelen nu wel aardig maar ze ontbreken toch wel kwaliteit. Misschien dat ze boven Excelsior eindigen, en misschien boven deGraafschap maar ik vind de overige clubs zeker meer kwaliteiten hebben dan VVV.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:48 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Ik had dat voorgevoel ook al. Tegen AZ gaan ze begrijpelijkerwijs onderuit, maar VVV wordt hier zwaar onderschat, RKC werd ook niet voor niks twee keer achtereen van het veld geschopt. Een plaatsje rond de #14 moet er wel inzitten, gok ik.
We zullen zien!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:52 schreef Os__ het volgende:
[..]
Ach komop. ze spelen nu wel aardig maar ze ontbreken toch wel kwaliteit. Misschien dat ze boven Excelsior eindigen, en misschien boven deGraafschap maar ik vind de overige clubs zeker meer kwaliteiten hebben dan VVV.
Penders kreeg geeneens geel, een schandequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze hadden al lang een 2e rode moeten hebben. Wat een walgelijke overtreding.
haha.. hij mag wel scoren trouwens (coach van het jaar belangen), als Groningen maar wintquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:52 schreef Slilen het volgende:
amoah komt erin doet ie zn shirt verkeerd om aan![]()
Iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:55 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
haha.. hij mag wel scoren trouwens (coach van het jaar belangen), als Groningen maar wint![]()
Inderdaadquote:
Word ook lid van de Fok Forum subleague bij Coach van het Jaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef LongOne het volgende:
[..]
IddCoach van het jaar boven alles.
Die zit aan de coke ofzo, wat een gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |