Hadden ze maar niet moeten promoveren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer voor VVV.
v/d Laak, gok ik. Die zal wel een penalty hebben gemist of een rode kaart hebben gekregen.quote:
Bah, arrogante successupporterquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet moeten promoveren.
Nee, geblesseerd uitgevallen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
v/d Laak, gok ik. Die zal wel een penalty hebben gemist of een rode kaart hebben gekregen.
Kreeg een kwartier geleden een kopstoot en zakte net in elkaar. Is inmiddels vervangen.quote:
O ja natuurlijk , gebleseerd uitgevallen zie ik nu.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
v/d Laak, gok ik. Die zal wel een penalty hebben gemist of een rode kaart hebben gekregen.
Pijnlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kreeg een kwartier geleden een kopstoot en zakte net in elkaar. Is inmiddels vervangen.
das een minder begin van het seizoen voor Koen van der Laak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kreeg een kwartier geleden een kopstoot en zakte net in elkaar. Is inmiddels vervangen.
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:19 schreef Terreros85 het volgende:
speelt Tjeerd Korf bij Excelsior?
nopequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:19 schreef Terreros85 het volgende:
speelt Tjeerd Korf bij Excelsior?
Lees de OP even doorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:22 schreef amsterdammertje113 het volgende:
hoezo?
Ik heb die kerel in mijn profcoach.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:22 schreef venomsnake het volgende:
rust..
Stenman is een enorme aanwinst.![]()
Echt een bikkel die gozer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:24 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ik heb die kerel in mijn profcoach.![]()
AZ is gewoon niet zo goed.quote:
Dank je Dndiek. Ik dacht al dat ik sliep.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef dndiek het volgende:
Jullie hoeven niet allemaal zo te reageren op een valse/verkeerde tussenstand!
Ik heb het ook gezien op livescore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |