Zeker. Hij maakt gewoon geweldige muziek. Niet zoals die k*t hip-hop die je op tv ziet. Maar goede muziek, vette samples en intelligente teksten!quote:
Ja gezien, met Alicia Keysquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef sjimz het volgende:
Common Sense
Can I Borrow a Dollar?
Speelt trouwens ook in de film Smokin Aces.
Jaaa, zo'n bassgitaartje.quote:
Ik heb laatst Be ook eens beluisterd omdat ik overal las dat het zo'n goed album was. Nou, dat intro is inderdaad extreem tof, maar voor de rest vind ik het niet echt super. Heb ook zo'n idee dat dat komt door meneer Kanye. Heb nu z'n nieuwe album paar keer op de achtergrond beluisterd en dat klonk erg goed. Zal hem binnenkort eens even een goeie luisterbeurt gevenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
Die intro van het album Be is inderdaad heel tof. Jammer genoeg deed de rest van dat album mij geen ene moer want het is een erg goede MC die zich in tegenstelling tot vele andere mainstream rappers niet belachelijk maakt met tekstuele rommel.
Zijn nieuwe album viel me ook weer tegen, voornamelijk door de producties van meneer West die ik gewoon te gelikt vind. Nee, doe mij maar een Can I Barrow A Dollar? of natuurlijk Resurrection. Like Water For Chocolate is ook nog wel tof.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:05 schreef Daury het volgende:
Hartje zomer, barbecue, rose, een goede vriend en Be op de achtergrond. Ge-wel-dig.
It's the food baby
Ik heb een broertje dood aan de zomer, maar Common maakt het acceptabel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat dus. Heb vorige week Be nog een paar keer geluisterd (trouwens de enige cd die ik van `m heb) maar hij is echt relaxed.
Drivin' Me Wildquote:Op maandag 11 februari 2008 14:56 schreef Numbie het volgende:
Vond Go wel een lekkere track...
Hij had laatst ook iets met Lily Allen gedaan. What was that again? Iemand een idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |