Nope, ten tijde van de hospitalisatiesessie was ik aan het proberen die 7b te halen ergens in de Ecrins, en ik had mn huisgenootjes carte blanche gegeven, ervanuit gaande dat ze mijn wensen ook wel zo'n beetje kennen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:16 schreef Sport_Life het volgende:
Kun je zelf niet bepalen wie er in dat huis gaat wonen dan? Of leek ze in eerste instantie wél aardig? Zijn bij ons laatst weer wat nieuwe mensen bijgekomen en dan wordt er met name gekeken naar zelfstandigheid en onafhankelijkheid!
Maarja heb je geen oplossing aan, oplossing zou ik ook niet weten, misschien kun je haar voorstellen een ander huis te zoeken ofzo?![]()
Hoe staat het met klimmen trouwens, al toe aan 7b ?.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef RebornVampie het volgende:
Het klinkt misschien wel heel stom maar installeer een brandmelder. Als het ding begin te piepen, ren naar beneden met een brandspuit (20 euro ofzo) en begin in het wilde weg te spuiten. Misschien associeerd ze de volgende keer de brandmelder met compleet onder het schuim zitten waardoor ze beter gaat koken.
vakantie was goed! Helaas niet geklommen, ben me aan het richten op andere (buiten) sporten, surfen, mountainbiken (binnenkort weekendje Ardennen) etc. Binnenkort weer eens wat oefenen in de hal, maar nu ff geen tijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nope, ten tijde van de hospitalisatiesessie was ik aan het proberen die 7b te halen ergens in de Ecrins, en ik had mn huisgenootjes carte blanche gegeven, ervanuit gaande dat ze mijn wensen ook wel zo'n beetje kennen.
Wegsturen is ook zo extreem he? Ze zou in ieder geval wel beter op d'r plek zijn in een echt studentenhuis ipv in ons werkendemensen-huis.
Die 7b zitten we nog niet op hoor...Hoe was jouw vakantie?
Ligt er maar net aan. Als een lief persoon onhandig is, is dat schattig, maar een vervelend persoon die loopt te klungelen haalt bij mij echt het bloed onder mn nagels vandaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:30 schreef repeet het volgende:
Ik vind het altijd lief als vrouwen zo onhandig zijn,
Preciesquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Als een lief persoon onhandig is, is dat schattig, maar een vervelend persoon die loopt te klungelen haalt bij mij echt het bloed onder mn nagels vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |