stel je niet aan. alsof je als student niet een beetje rekening met elkaar kan houden. dat staat echt niet in de weg van nachtelijke zuipfestijnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, hij moet haar gewoon met rust laten en haar niet continu aanspreken op haar gedrag, is dat niet evident.
een kotgenoot willen leren keken omdat ze soms pizza's laat aanbranden met rook in de keuken, RAMP OH RAMP![]()
daar komt ze wel achter als die turk haar op de wallen heeft zittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef Devlinsect het volgende:
Niet schuldig gaan voelen. Meisje komt er ooit wel bovenop en het is natuurlijk een hele klap dat de wereld niet zo lief is.![]()
Jij kent ze IRL?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:44 schreef dawg het volgende:
Wat een gezeik om niks. Dat wijf is het ene uiterste, en jij het andere, TS.
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:21 schreef Laton het volgende:
[..]
daar komt ze wel achter als die turk haar op de wallen heeft zitten![]()
In de eerste maanden dat ze er woonde had ik die indruk al ja, en mijn vriendin signaleerde het ook al. Niet dat ze gevoelens heeft, maar wel een heel sterk grotebroer-gevoel. Ze wilde ook altijd van die laffe meisjes-omhelzingen enzo, maar dat heb ik al snel afgekapt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:15 schreef katerwater het volgende:
Misschien heeft ze gevoelens voor jou![]()
Dan is het normaal dat ze zo helemaal overstuur is.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef Forkbender het volgende:
Misschien is heroine de oplossing?
Isn't that the point?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haar lichaam heeft niet de reserves die nodig zijn om zulks een zware belasting te verdragen![]()
daar word ik ook wel eens van beticht ja, en ook opvallend vaak door vrouwen. Ik ga uiteraard deze week van de andere huisgenoten horen dat M me zo direct en lomp vindt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:51 schreef oddman het volgende:
Standrechtelijke executie!
Ehm, *kuch*.
Wat mij betreft heb je groot gelijk, maar ik word er altijd van beticht 'te direct' te zijn.
Door vrouwen, dat dan weer wel.
[..]
Isn't that the point?
denk verder man ! als ze aan de heroine zit dan eet ze ook niet meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:54 schreef Gripper het volgende:
Hoe onsympathiek ik r ook vind, een heroine verslaving wens ik niemand toe (alweer zo nobel van me!)![]()
De eerste paar keer schijnen echt geweldig te zijn en volgens sommige psychiaters zit die verslaving slechts in je hoofd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:54 schreef Gripper het volgende:
Hoe onsympathiek ik r ook vind, een heroine verslaving wens ik niemand toe (alweer zo nobel van me!)![]()
Ik begrijp precies wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:42 schreef katerwater het volgende:
Zij is een meisje-meisje
en jij bent een jongen-jongen
begrijpt iemand wat ik bedoel?![]()
Zijn er geen alarmbellen afgegaan bij het hospiteren toen ze langskwam ? Of zaten jullie allemaal te fappen op d'r.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoelt.
Dat is inderdaad wel de reden waarom het niet zo klikt tussen ons. Het is alleen zo jammer voor haar dat zij tot gisteravond dacht dat het wel klikte, en dat huisgenoten automatisch je beste vrienden worden...![]()
Nou, da's ook weer zo grappig; ik was op vakantie toen ze kwam hospiteren, en de andere huisgenoten hebben dr gekozen, ik had ze carte blanche gegeven omdat ze mijn voorkeuren toch wel kennen. Ze hebben mij nog gebeld, met een heel positief verhaal, ze leek tijdens die gesprekken heel lief, aardig, hoewel wat jong, en beleefd, zelfs knap werd genoemd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Zijn er geen alarmbellen afgegaan bij het hospiteren toen ze langskwam ? Of zaten jullie allemaal te fappen op d'r.
Heeft ze nog wel een kans bij je, nu je het hebt uitgesproken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Gripper het volgende:
..., dat M. gewoon een beetje teleurstelt en niet aan de verwachtingen voldoet. Het verschil tussen de andere huisgenoten en mijn persoontje is dat ik het uitspreek ...
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef Tarot het volgende:
[..]
Heeft ze nog wel een kans bij je, nu je het hebt uitgesproken?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:24 schreef Gripper het volgende:
Disclaimer1: opmerkingen als :" je moet daar gewoon weg, een plekje voor jezelf vinden" zijn uiteraard welkom, maar daar wordt al aan gewerkt hoor![]()
Een volgende keer??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
..
Soms heb je gewoon pech, een volgende keer treffen we misschien een leukere huisgenote. Dan zorg ik dat ik er wel bij ben, dat heb ik hiervan wel geleerd!
En toch deed je aardig tegen haar, plakte je haar band?!?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, da's ook weer zo grappig; ik was op vakantie toen ze kwam hospiteren, en de andere huisgenoten hebben dr gekozen, ik had ze carte blanche gegeven omdat ze mijn voorkeuren toch wel kennen. Ze hebben mij nog gebeld, met een heel positief verhaal, ze leek tijdens die gesprekken heel lief, aardig, hoewel wat jong, en beleefd, zelfs knap werd genoemd.![]()
Ook zij hebben zich gewoon een beetje laten misleiden, daar hadden we het pas nog over, dat M. gewoon een beetje teleurstelt en niet aan de verwachtingen voldoet. Het verschil tussen de andere huisgenoten en mijn persoontje is dat ik het uitspreek, en zij alledrie heel aardig blijven doen, de huichelaars![]()
Ik weet wel, dat als ik erbij was geweest bij het hospiteren ik r niet had gekozen. Ik had vanaf dag 1 al door dat wij geen dikke maatjes gingen worden.
En wees eerlijk, stel jij bij een hospiteer-sessie de vraag of ze een beetje kan koken, hoeveel avonden in de week ze dan gaat koken, of ze van plan is af en toe een bijdrage te leveren in de vorm van : kliko buitenzetten, tuintje vegen, wc-papier, en dat soort zaken?
Soms heb je gewoon pech, een volgende keer treffen we misschien een leukere huisgenote. Dan zorg ik dat ik er wel bij ben, dat heb ik hiervan wel geleerd!
Iedereen verdient een kans, toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
En toch deed je aardig tegen haar, plakte je haar band?!?
Wow, hoezo ik creëer m'n eigen probleem...?
Dat je d'r band weer wil plakkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:07 schreef Gripper het volgende:
Hoe bedoel je?
Een kans om mn vriendinnetje te worden, of een kans om mijn eeuwige respect te verdienen nadat ze zich zonder blikken of blozen heeft aangepast tot een persoontje waar ik wel ineens dol op kan zijn?
Preciesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:16 schreef Roquefort het volgende:
Vermakelijke contradictie: de uitgestudeerde hangjas die veel te oud en star is om nog in een studentenhuis te wonen, die zich ergert aan een 19-jarig meisje dat ie te giechelig onnozel jong vindt voor haar leeftijd.![]()
Petit Lapin heeft gelijk, je klacht lijkt op het eerste gezicht logisch, maar je bent gewoon een ouwe zeur die een eigen woning moet zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |