abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52253811
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, hij moet haar gewoon met rust laten en haar niet continu aanspreken op haar gedrag, is dat niet evident.

een kotgenoot willen leren keken omdat ze soms pizza's laat aanbranden met rook in de keuken, RAMP OH RAMP
stel je niet aan. alsof je als student niet een beetje rekening met elkaar kan houden. dat staat echt niet in de weg van nachtelijke zuipfestijnen.

overigens goed gebracht ts.
underground forever baby
pi_52253875
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef Devlinsect het volgende:
Niet schuldig gaan voelen. Meisje komt er ooit wel bovenop en het is natuurlijk een hele klap dat de wereld niet zo lief is.
daar komt ze wel achter als die turk haar op de wallen heeft zitten
underground forever baby
pi_52254561
Wat een gezeik om niks. Dat wijf is het ene uiterste, en jij het andere, TS.
pi_52254648
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:44 schreef dawg het volgende:
Wat een gezeik om niks. Dat wijf is het ene uiterste, en jij het andere, TS.
Jij kent ze IRL?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:47:55 #80
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_52254651
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:21 schreef Laton het volgende:

[..]

daar komt ze wel achter als die turk haar op de wallen heeft zitten
Dat dacht ik ook al
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
pi_52254702
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:15 schreef katerwater het volgende:
Misschien heeft ze gevoelens voor jou

Dan is het normaal dat ze zo helemaal overstuur is.
In de eerste maanden dat ze er woonde had ik die indruk al ja, en mijn vriendin signaleerde het ook al. Niet dat ze gevoelens heeft, maar wel een heel sterk grotebroer-gevoel. Ze wilde ook altijd van die laffe meisjes-omhelzingen enzo, maar dat heb ik al snel afgekapt.

t zal me niks verbazen als ze straks een ander huis gaat zoeken omdat de vertrouwensband zodanig is beschadigd dat ze niet meer met mij onder 1 dak kan leven...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:50:44 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52254734
Good riddance, dan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:51:35 #83
172358 oddman
Introspecteur
pi_52254761
Standrechtelijke executie !

Ehm, *kuch*.
Wat mij betreft heb je groot gelijk, maar ik word er altijd van beticht 'te direct' te zijn.
Door vrouwen, dat dan weer wel.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef Forkbender het volgende:
Misschien is heroine de oplossing?
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haar lichaam heeft niet de reserves die nodig zijn om zulks een zware belasting te verdragen
Isn't that the point?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_52254865
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:51 schreef oddman het volgende:
Standrechtelijke executie !

Ehm, *kuch*.
Wat mij betreft heb je groot gelijk, maar ik word er altijd van beticht 'te direct' te zijn.
Door vrouwen, dat dan weer wel.
[..]

Isn't that the point?
daar word ik ook wel eens van beticht ja, en ook opvallend vaak door vrouwen. Ik ga uiteraard deze week van de andere huisgenoten horen dat M me zo direct en lomp vindt... (Overigens zijn de beide jongens on my side, maar die wonen op zolder en hebben minder met haar te maken in de wandelgangen)

Hoe onsympathiek ik r ook vind, een heroine verslaving wens ik niemand toe (alweer zo nobel van me!)
Mijn foto's op Flickr!
pi_52255116
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:54 schreef Gripper het volgende:
Hoe onsympathiek ik r ook vind, een heroine verslaving wens ik niemand toe (alweer zo nobel van me!)
denk verder man ! als ze aan de heroine zit dan eet ze ook niet meer
underground forever baby
pi_52255212
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:47 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Jij kent ze IRL?
Dit topic zegt genoeg.
pi_52256108
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:54 schreef Gripper het volgende:
De eerste paar keer schijnen echt geweldig te zijn en volgens sommige psychiaters zit die verslaving slechts in je hoofd.
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
I'm here to lead, not to read.
pi_52256309
Zij is een meisje-meisje

en jij bent een jongen-jongen

begrijpt iemand wat ik bedoel?
pi_52256745
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:42 schreef katerwater het volgende:
Zij is een meisje-meisje
en jij bent een jongen-jongen

begrijpt iemand wat ik bedoel?
Ik begrijp precies wat je bedoelt.
Dat is inderdaad wel de reden waarom het niet zo klikt tussen ons. Het is alleen zo jammer voor haar dat zij tot gisteravond dacht dat het wel klikte, en dat huisgenoten automatisch je beste vrienden worden...
Mijn foto's op Flickr!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:16:33 #90
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_52257344
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:58 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik begrijp precies wat je bedoelt.
Dat is inderdaad wel de reden waarom het niet zo klikt tussen ons. Het is alleen zo jammer voor haar dat zij tot gisteravond dacht dat het wel klikte, en dat huisgenoten automatisch je beste vrienden worden...
Zijn er geen alarmbellen afgegaan bij het hospiteren toen ze langskwam ? Of zaten jullie allemaal te fappen op d'r.
pi_52257679
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Noway666 het volgende:

[..]

Zijn er geen alarmbellen afgegaan bij het hospiteren toen ze langskwam ? Of zaten jullie allemaal te fappen op d'r.
Nou, da's ook weer zo grappig; ik was op vakantie toen ze kwam hospiteren, en de andere huisgenoten hebben dr gekozen, ik had ze carte blanche gegeven omdat ze mijn voorkeuren toch wel kennen. Ze hebben mij nog gebeld, met een heel positief verhaal, ze leek tijdens die gesprekken heel lief, aardig, hoewel wat jong, en beleefd, zelfs knap werd genoemd.
Ook zij hebben zich gewoon een beetje laten misleiden, daar hadden we het pas nog over, dat M. gewoon een beetje teleurstelt en niet aan de verwachtingen voldoet. Het verschil tussen de andere huisgenoten en mijn persoontje is dat ik het uitspreek, en zij alledrie heel aardig blijven doen, de huichelaars

Ik weet wel, dat als ik erbij was geweest bij het hospiteren ik r niet had gekozen. Ik had vanaf dag 1 al door dat wij geen dikke maatjes gingen worden.

En wees eerlijk, stel jij bij een hospiteer-sessie de vraag of ze een beetje kan koken, hoeveel avonden in de week ze dan gaat koken, of ze van plan is af en toe een bijdrage te leveren in de vorm van : kliko buitenzetten, tuintje vegen, wc-papier, en dat soort zaken?

Soms heb je gewoon pech, een volgende keer treffen we misschien een leukere huisgenote. Dan zorg ik dat ik er wel bij ben, dat heb ik hiervan wel geleerd!
Mijn foto's op Flickr!
pi_52258219
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Gripper het volgende:
..., dat M. gewoon een beetje teleurstelt en niet aan de verwachtingen voldoet. Het verschil tussen de andere huisgenoten en mijn persoontje is dat ik het uitspreek ...
Heeft ze nog wel een kans bij je, nu je het hebt uitgesproken?
Doe eens wild ....
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:52:24 #93
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_52258534
Damn, da's jammer je moet vaak gewoon op je eerste ingeving afgaan, nee is nee en bij twijfel NIET doen.
Dat soort vragen stellen zijn gewoon bijna-retorisch, krijg je altijd wel ja op maar de praktijk moet zich uitwijzen.

Maar je huisgenoten zijn geen huichelaars, zij zagen het wellicht als een rommelende huisgenote waarmee je nog een keertje onder de douche kan. Handig voor je rug etc.

In één zin, hospiteren is lastig.
pi_52258997
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef Tarot het volgende:

[..]

Heeft ze nog wel een kans bij je, nu je het hebt uitgesproken?
Hoe bedoel je?

Een kans om mn vriendinnetje te worden, of een kans om mijn eeuwige respect te verdienen nadat ze zich zonder blikken of blozen heeft aangepast tot een persoontje waar ik wel ineens dol op kan zijn?

Gewoon met r samenleven is geen enkel probleem hoor. Mits oven uit om 12 uur
Mijn foto's op Flickr!
pi_52259291
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:24 schreef Gripper het volgende:

Disclaimer1: opmerkingen als :" je moet daar gewoon weg, een plekje voor jezelf vinden" zijn uiteraard welkom, maar daar wordt al aan gewerkt hoor
quote:

[..]
..
Soms heb je gewoon pech, een volgende keer treffen we misschien een leukere huisgenote. Dan zorg ik dat ik er wel bij ben, dat heb ik hiervan wel geleerd!
Een volgende keer??

Lomperik, je spreekt jezelf tegen.
Niks geen volgende keer, je gaat huphup dat studentenhuis uit en een echt huis voor jezelf zoeken, waar je je aan niemand hoeft te ergeren.

Vermakelijke contradictie: de uitgestudeerde hangjas die veel te oud en star is om nog in een studentenhuis te wonen, die zich ergert aan een 19-jarig meisje dat ie te giechelig onnozel jong vindt voor haar leeftijd.

Als 19-jarige student hoor je juist dagelijks kattenvoer en pizza's te eten, in blauwwalmende gare keukens. De rest van je geld geld hoor je uit te geven aan bier.

Geef nou toe man, je bent een oude bok, te oud voor dat studentenhuisgedoe. Dan ga je rare dingen doen, als klagen over nachtelijke overlast. In de zomervakantie in een studentenhuis nota bene!

Petit Lapin heeft gelijk, je klacht lijkt op het eerste gezicht logisch, maar je bent gewoon een ouwe zeur die een eigen woning moet zoeken.

Of je verder lomp bent of niet is niet eens interessant verder.
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:17:46 #96
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52259328
quote:

[..]

Nou, da's ook weer zo grappig; ik was op vakantie toen ze kwam hospiteren, en de andere huisgenoten hebben dr gekozen, ik had ze carte blanche gegeven omdat ze mijn voorkeuren toch wel kennen. Ze hebben mij nog gebeld, met een heel positief verhaal, ze leek tijdens die gesprekken heel lief, aardig, hoewel wat jong, en beleefd, zelfs knap werd genoemd.
Ook zij hebben zich gewoon een beetje laten misleiden, daar hadden we het pas nog over, dat M. gewoon een beetje teleurstelt en niet aan de verwachtingen voldoet. Het verschil tussen de andere huisgenoten en mijn persoontje is dat ik het uitspreek, en zij alledrie heel aardig blijven doen, de huichelaars

Ik weet wel, dat als ik erbij was geweest bij het hospiteren ik r niet had gekozen. Ik had vanaf dag 1 al door dat wij geen dikke maatjes gingen worden.

En wees eerlijk, stel jij bij een hospiteer-sessie de vraag of ze een beetje kan koken, hoeveel avonden in de week ze dan gaat koken, of ze van plan is af en toe een bijdrage te leveren in de vorm van : kliko buitenzetten, tuintje vegen, wc-papier, en dat soort zaken?

En toch deed je aardig tegen haar, plakte je haar band?!?
Wow, hoezo ik creëer m'n eigen probleem...?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_52259950
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef Fallen het volgende:

[..]

En toch deed je aardig tegen haar, plakte je haar band?!?
Wow, hoezo ik creëer m'n eigen probleem...?
Iedereen verdient een kans, toch?
Mijn foto's op Flickr!
pi_52261877
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:07 schreef Gripper het volgende:
Hoe bedoel je?
Een kans om mn vriendinnetje te worden, of een kans om mijn eeuwige respect te verdienen nadat ze zich zonder blikken of blozen heeft aangepast tot een persoontje waar ik wel ineens dol op kan zijn?
Dat je d'r band weer wil plakken
Doe eens wild ....
pi_52263089
Hey Gripper,

We hebben het irl al een keer over M gehad, ik snap je punt precies. Ik snap ook dat je er nu een keer wat van gezegd hebt, want de irritatie liep hoog op.

Ik heb zelf nooit een huisgenoot gehad die zo laks was en die bovendien geen progressie maakte. Want daar zit denk ik een groot deel van het probleem. Ik ken genoeg jonge studente(n)(s) die de eerste maanden wat infantiel zijn, maar binnen de kortste tijd toch wat volwassen worden. Hier is dat duidelijk niet het geval.

Het is jammer dat de relatie tussen jullie wat is verprutst nu, want misschien had je met wat simpele, doch strenge regels, de boel wat meer kunnen kanaliseren. Geen idee of dat gewerkt zou hebben, maargoed.

Oja, nog even for the record, ik vind M wel een lekker ding. Ok, ze mag wat kilo's aankomen, maar tis wel mijn type. Echt waar... De gesprekken met haar zijn wat loos, maar wat me laatst wel opviel is dat ze donders goed onthoudt wat je de vorige keer gezegd hebt. Ondanks de alcohol dus een prima hersenpannetje in dat kleine koppie van haar.

Je bellen nog wel kerel...

[ Bericht 50% gewijzigd door Mindstructure op 10-08-2007 18:05:35 ]
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:37:56 #100
43556 miss_dynastie
pi_52263222
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:16 schreef Roquefort het volgende:
Vermakelijke contradictie: de uitgestudeerde hangjas die veel te oud en star is om nog in een studentenhuis te wonen, die zich ergert aan een 19-jarig meisje dat ie te giechelig onnozel jong vindt voor haar leeftijd.

Petit Lapin heeft gelijk, je klacht lijkt op het eerste gezicht logisch, maar je bent gewoon een ouwe zeur die een eigen woning moet zoeken.
Precies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')