Ik zag [SC] en hing als een vlieg op de stront boven het sluitknopje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:14 schreef Merel het volgende:
Nou weten die Oldbies toch niet dat ze hier moeten wezen! Ik bedoel, als ze in de forumlijst gaan zoeken. Ik was het topic iig kwijt
Goeiemorgen trouwens, ik ben héél hard aan het werk
x-files is saaiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef GI het volgende:
Zo.
Ik heb 59 x-files DVD's. En geen enkele dubbel!
ja hoor, geen probleem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef Merel het volgende:
[..]
x-files is saai
doet google het bij jullie trouwens?
Ja, jij vindt monno ook aantrekkelijk. Onze smaken verschillenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef Merel het volgende:
[..]
x-files is saai
doet google het bij jullie trouwens?
serieus? hier nietquote:
google ads doen het niet, gmail doet het niet, google doet het nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Het internet doet het.
Meer heb ik er ook niet over meegekregen, maar heb je werkelijk een reden nodig?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik las in het vorige topic iets over camera's in SC's aars duwen.
Kan iemand me even bijpraten, want ik heb vast iets gemist.
IK heb vrij veel problemen met in de buurt van Sun's aars komen, maar ieder zijn ding hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Meer heb ik er ook niet over meegekregen, maar heb je werkelijk een reden nodig?
Er valt niks te killen.. ik laat het maar even voor wat het is, misschien wil Arma toch zo lief zijn om er een keer naar te kijken want ik heb toch wel errug mijn best gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Probeer eerst ff alles te killen in het configuratiescherm, anders moeten we het register in vrees ik...
Mag ik ook overslaan ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
IK heb vrij veel problemen met in de buurt van Sun's aars komen, maar ieder zijn ding hoor.
Nou vanochtend kan ik niet zoveel doen want ik moet wachten tot m'n stukken gecorrigeerd zijn. Dus in de tussentijd is het nieuwssites en nieuwsbrieven doorspitten, beetje googelen als ik dingen tegenkom die ik niet snap (al doet google het hier dus nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef just me het volgende:
Lekker aan het werk Merel? Je 1e nieuwe werkweek zit er weer bijna op!!
Godverdomme HW! Post je eindelijk eens iets waarbij ik zowaar een kleine glimlach niet kan onderdrukken. Een unicum.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
IK heb vrij veel problemen met in de buurt van Sun's aars komen, maar ieder zijn ding hoor.
Mjah misschien staat google daar wel op een zgn shit list en komt die niet door de firewall heen (wat erg raar zou zijn maar ik heb erger gezien)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou vanochtend kan ik niet zoveel doen want ik moet wachten tot m'n stukken gecorrigeerd zijn. Dus in de tussentijd is het nieuwssites en nieuwsbrieven doorspitten, beetje googelen als ik dingen tegenkom die ik niet snap (al doet google het hier dus niet), rechtbankverslagen doorlezen, mezelf een beetje bezighouden dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |