Ik zag [SC] en hing als een vlieg op de stront boven het sluitknopje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:14 schreef Merel het volgende:
Nou weten die Oldbies toch niet dat ze hier moeten wezen! Ik bedoel, als ze in de forumlijst gaan zoeken. Ik was het topic iig kwijt
Goeiemorgen trouwens, ik ben héél hard aan het werk
x-files is saaiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef GI het volgende:
Zo.
Ik heb 59 x-files DVD's. En geen enkele dubbel!
ja hoor, geen probleem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef Merel het volgende:
[..]
x-files is saai
doet google het bij jullie trouwens?
Ja, jij vindt monno ook aantrekkelijk. Onze smaken verschillenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef Merel het volgende:
[..]
x-files is saai
doet google het bij jullie trouwens?
serieus? hier nietquote:
google ads doen het niet, gmail doet het niet, google doet het nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Het internet doet het.
Meer heb ik er ook niet over meegekregen, maar heb je werkelijk een reden nodig?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik las in het vorige topic iets over camera's in SC's aars duwen.
Kan iemand me even bijpraten, want ik heb vast iets gemist.
IK heb vrij veel problemen met in de buurt van Sun's aars komen, maar ieder zijn ding hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Meer heb ik er ook niet over meegekregen, maar heb je werkelijk een reden nodig?
Er valt niks te killen.. ik laat het maar even voor wat het is, misschien wil Arma toch zo lief zijn om er een keer naar te kijken want ik heb toch wel errug mijn best gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Probeer eerst ff alles te killen in het configuratiescherm, anders moeten we het register in vrees ik...
Mag ik ook overslaan ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
IK heb vrij veel problemen met in de buurt van Sun's aars komen, maar ieder zijn ding hoor.
Nou vanochtend kan ik niet zoveel doen want ik moet wachten tot m'n stukken gecorrigeerd zijn. Dus in de tussentijd is het nieuwssites en nieuwsbrieven doorspitten, beetje googelen als ik dingen tegenkom die ik niet snap (al doet google het hier dus nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef just me het volgende:
Lekker aan het werk Merel? Je 1e nieuwe werkweek zit er weer bijna op!!
Godverdomme HW! Post je eindelijk eens iets waarbij ik zowaar een kleine glimlach niet kan onderdrukken. Een unicum.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
IK heb vrij veel problemen met in de buurt van Sun's aars komen, maar ieder zijn ding hoor.
Mjah misschien staat google daar wel op een zgn shit list en komt die niet door de firewall heen (wat erg raar zou zijn maar ik heb erger gezien)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou vanochtend kan ik niet zoveel doen want ik moet wachten tot m'n stukken gecorrigeerd zijn. Dus in de tussentijd is het nieuwssites en nieuwsbrieven doorspitten, beetje googelen als ik dingen tegenkom die ik niet snap (al doet google het hier dus niet), rechtbankverslagen doorlezen, mezelf een beetje bezighouden dus
Dat zou vreemd zijn want ik heb google nodig voor m'n werkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mjah misschien staat google daar wel op een zgn shit list en komt die niet door de firewall heen (wat erg raar zou zijn maar ik heb erger gezien)
Doet Yahoo het wel?
Sorry UIOquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Godverdomme HW! Post je eindelijk eens iets waarbij ik zowaar een kleine glimlach niet kan onderdrukken. Een unicum.
Jij hier?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef Misstique het volgende:
Há.
Weet ik. Ik kom met Brechtje en Dolfina. Dus maak je borst maar nat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ergens in september meeten we in Grunn, komt SunChaser ook *hinthint*
Kan het zijn dat je "Google Desktop" of "Google Bar" hebt geïnstalleerd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:31 schreef Merel het volgende:
[..]
google ads doen het niet, gmail doet het niet, google doet het niet
dat is toch vreemd?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet ik. Ik kom met Brechtje en Dolfina. Dus maak je borst maar nat.
Moet je telnr van Dolfina hebben? Die belde mij van de week opeens!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:56 schreef just me het volgende:
[..]
Moet je telnr van Dolfina hebben? Die belde mij van de week opeens!
Super! Ik geef wel ff een seintje als ik die kant opgaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:59 schreef Armageddon het volgende:
Doe maar
Breng die laptop anders even langs straks JM!
Kapot genoikt!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:15 schreef TALIN het volgende:
ik maak me een beetje zorgen.
hoe zou et met Rip zijn?
Koffie... hoort enkel koffie te zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:16 schreef TALIN het volgende:
oh ja Goedemorgens allemaal!
ga zo ff uitrekeken hoe lang nog tot mn vrin weer zie.
koffie 1 suiker en beetje melk
moesiek: Eagles of Death metal - Cherry cola
alvast zon opblaasbaar kussentje kopen voor op haar stoel...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:20 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kapot genoikt!
[..]
Koffie... hoort enkel koffie te zijn.
Moesiek... helemaal goed!
Die kon ik je ook wel providen , dat nummer dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe maar
Breng die laptop anders even langs straks JM!
Hoi!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:50 schreef k_i_m het volgende:
Hoi.
OK, ik post wel even wat homo's hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:49 schreef Jarno het volgende:
Goftedomme, post eens wat homo's! Ik zit hier dood te gaan uit verveling!!
Jups!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
Hoe een komma vergeten je de das om kan doen zeg.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Jarno het volgende:
Neuh. Doemaarthee.
Dan maar homo, maar die smerige, ranzige, automatiekmeuk trek ik écht niet hoor. Ik lust best koffie, maar geen gevriesdroogde teringbende.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zal wel ff niet knellen... Maar standaard repliek is meestal:"Thee is voor homo's!"
Ben alleen te verkouden...
Dat hebben ze hier ook inderdaad. Dan maar theequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan maar homo, maar die smerige, ranzige, automatiekmeuk trek ik écht niet hoor. Ik lust best koffie, maar geen gevriesdroogde teringbende.
Ik krijg gewoon echt last van m'n donder van die meuk. Voor de caffeine trek ik af en toe wel een Red Bull open ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier ook inderdaad. Dan maar thee
Dan heb je waarschijnlijk teveel automatenkoffie op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Als je van thee aan de dunne raakt dan zou ik je maar eens even laten nakijken.
KUT.. Dat zit er dik in...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk teveel automatenkoffie op..
Helemaal gelijk in!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:40 schreef Jarno het volgende:
Nee, echt een puik bakkie koffie gaat er zo in, desnoods een Senseo. Desnoods! Maar een gewoon, handgezet, Hollands bakkie, ook prima. Maar wat er uit die automaten komt....
Doen ze alquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in!
Maarrrrr... caffeïne is bij mij vaak al goed.
Kunnen ze dat niet gewoon in een normaal drankje aanleveren?
Klopt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doen ze al. In veel energiedrinks zit caffeine.
mijn godendrank: red devil en dan ijs en ijskoud!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt...
Ik bedoelde eigenlijk... Eentje waarbij er geen kauwgomballensmaak aanzit waar je glazuur spontaan van je tanden schiet.
Bij voorkeur mag het zelfs zonder smaak.
Tja... Vroeger was er een die heette Semtex... Dat was echt alsof een engeltje over je tong aan het piezen was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:57 schreef TALIN het volgende:
[..]
mijn godendrank: red devil en dan ijs en ijskoud!
jammer dat je dat steeds minder en minder kan krijgen!
de user Semtexquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... Vroeger was er een die heette Semtex... Dat was echt alsof een engeltje over je tong aan het piezen was.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuh....quote:
Euhmz... Same Minds Think Alike?quote:
Ow heeft Merel dat ook van jou.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef just me het volgende:
Ik ben écht in een opruimbui, zoveel oude kleding weggegooid, zoveel oude tassen weggegooid en zowaar 2 stoelen kleding vrij gekregen! Nu maar zien dat ik het netjes ga houden
Dat weet je toch, alle goede dingen heeft ze van haar vader en alle slechte dingen van mijquote:
Ik ben niet thuis hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dat weet je toch, alle goede dingen heeft ze van haar vader en alle slechte dingen van mij![]()
Ik ben over ongeveer 30 minuten bij jou maar ik bel wel als ik vlakbij ben!
Sick Minds Think Alikequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh....
[..]
Euhmz... Same Minds Think Alike?
dat snap ik toch, ik rij gewoon naar je werruk toe!!quote:
Ow okquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:41 schreef just me het volgende:
[..]
dat snap ik toch, ik rij gewoon naar je werruk toe!!
Niks weggooien zonder overleg jahquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef just me het volgende:
Moet je eerder bijsluiten![]()
Ik ben écht in een opruimbui, zoveel oude kleding weggegooid, zoveel oude tassen weggegooid en zowaar 2 stoelen kleding vrij gekregen! Nu maar zien dat ik het netjes ga houden
Even de slaapkamer stofzuigen, geen overbodige luxe, en dan kan het er weer even mee door totdat... mijn vriend met al zijn spullen hier naar toe komt en dan kunnen we beginnen met tafel van jou of van mij, bed van jou of van mij, passen en meten en alleen toegeven als het écht niet anders kan
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:04 schreef n00cL30n het volgende:
K dan!
Hier een pistoletje kroket en een pistoletje hagelslag.
Of een puntjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat hoort op een bolletje heiden!!!!
het was wissenkerke sloterdijk dag , niks patat dag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:03 schreef Jarno het volgende:
Zo.
Vrijdag patatdag.. Het was weer okay.
En, bevalt je vers gedownloade Office 2007?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:33 schreef Joene het volgende:
[..]
het was wissenkerke sloterdijk dag , niks patat dag.
http://www.wissenkerke-sloterdijk.nl/![]()
huh ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En, bevalt je vers gedownloade Office 2007?![]()
Warez zijn stoer manquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik zag je wel posten @ FTD vieze warezhoer
Dat lijkt me niet beste vriend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
wrs mijn broer met mijn ftd account dat kan wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:05 schreef Jarno het volgende:
Lijkt me stug dat Joene om een CD-tje Office verlegen zit, magoed.
Full MSDN technet roelsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Idd![]()
Alle Microsoft toegang en dan warez voor ms producten
MSDN + Technet + Beta test toegang.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Full MSDN technet roels.
Vista, Office2007, 2003 server Enterprise, Exchange, draait allemaal thuis, en legaal.
Beta hebben we geloof ik niet, pass mij eens de Vista SP's?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:13 schreef Joene het volgende:
[..]
MSDN + Technet + Beta test toegang.![]()
ik heb ze nog niet gedownloadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beta hebben we geloof ik niet, pass mij eens de Vista SP's?.
Oef!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:32 schreef miss_bleu het volgende:
hoi ik ben er ook weer. Vanmorgen naar de tandarts
75 min in de stoel gezeten
Het leek me ook al sterkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Joene het volgende:
[..]
wrs mijn broer met mijn ftd account dat kan wel.
Specsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:32 schreef n00cL30n het volgende:
Mennn....
Vanaaf eindelijk eens mijn pc bouwen.
Niet echt nodig ook he zegmaar zolang je voor een redelijk ict bedrijf werkt.quote:
Ja hij heeft nu echt alles meegepakt. Alle oude vullingen eruit. Mijn afgebroken kies die opgevuld was weer aangevuld en verstevigd met een titanium pin. Plekjes die gaatjes leken te worden ook meteen gedaan. Dus opzich wel heel mooi. Al het zilver is eruit alles is wit. Maar het waren wel 9 vullingen. Zal leuk verzekeringswerk gaan wordenquote:
Hehe, bleu is weer gerestaureerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja hij heeft nu echt alles meegepakt. Alle oude vullingen eruit. Mijn afgebroken kies die opgevuld was weer aangevuld en verstevigd met een titanium pin. Plekjes die gaatjes leken te worden ook meteen gedaan. Dus opzich wel heel mooi. Al het zilver is eruit alles is wit. Maar het waren wel 9 vullingen. Zal leuk verzekeringswerk gaan worden
Pilletje en dan kan je gewoon weer neucken hoor bleu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:09 schreef miss_bleu het volgende:
ja een weekje ja![]()
men ik heb pijn in mijn bek en koppijn
Tandarts , pijn in je bek, pijn in je kop , en ook nog buikpijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:13 schreef miss_bleu het volgende:neuken? wil wel
kan nie
buikpijn enzo
dit wordt zo'n ik blijf lekker in bed liggen het hele weekend weekendquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Tandarts , pijn in je bek, pijn in je kop , en ook nog buikpijn
Prettig weekend bleu![]()
Ik gooi het gewoon in die grote doos die nog op de logeerkamer staat, je weet wel die doos die je nog ooit zou meenemenquote:
Niet bijzonder interessant hoor:quote:
Oef.. Nou.. gelukkig dan maar dat je er nu klaar mee bent. Hopen dat je niet te lang last hiervan hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja hij heeft nu echt alles meegepakt. Alle oude vullingen eruit. Mijn afgebroken kies die opgevuld was weer aangevuld en verstevigd met een titanium pin. Plekjes die gaatjes leken te worden ook meteen gedaan. Dus opzich wel heel mooi. Al het zilver is eruit alles is wit. Maar het waren wel 9 vullingen. Zal leuk verzekeringswerk gaan worden
Ik zat bij zilveren kruis maar die deden echt moeilijk. Zit nu weer bij zorg en zekerheid met de hoogste tandarts polis. Mag tot 900 per jaar hebben. Moet dus goedgaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:01 schreef just me het volgende:
Heb je (net zoals ik) een goede tandartsenverzekering ?
Ik mag tot ¤ 1450,-- en dat moet ook wel met dat k*t gebit van mij en mijn parodontitis! Maandelijke premie is daardoor wel hoog maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:26 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik zat bij zilveren kruis maar die deden echt moeilijk. Zit nu weer bij zorg en zekerheid met de hoogste tandarts polis. Mag tot 900 per jaar hebben. Moet dus goedgaan
Hé daar. Lekkere muisquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:15 schreef veldmuis het volgende:
He oldbies! Ik heb nogsteeds heimwee naar de zomer van 2001, de banners in alle topics, scarefreak die de held van ONZ was en en en, ja die zomer. RIP.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:12 schreef n00cL30n het volgende:
Oef... Anders wordt het weer flink sjouwen met die dingen.
Toen had je zoeen andere username toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:15 schreef veldmuis het volgende:
He oldbies! Ik heb nogsteeds heimwee naar de zomer van 2001, de banners in alle topics, scarefreak die de held van ONZ was en en en, ja die zomer. RIP.
Mwah opzich ging het wel nu staat alleen het nieuwe huis vol dozen natuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:46 schreef Merel het volgende:
En viel het mee of viel het tegen Joene?
En gaan jullie zo voor me duimen als ik aan het afrijden ben?
En just me, ik weet misschien nog iemand voor die spullen, bel straks wel
wat knap van jullie; succes met uitpakken en als jullie klaar zijn dan heb je genoeg ervaring om ons te komen helpenquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:38 schreef Joene het volgende:
Verhuisd.
Je geeft maar een gil hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:09 schreef just me het volgende:
Succes lieverd
[..]
wat knap van jullie; succes met uitpakken en als jullie klaar zijn dan heb je genoeg ervaring om ons te komen helpen
Ja dan kan je een borrel drinken en een rondje rijden met drquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:29 schreef just me het volgende:
Das weer lief !!
Ik ga even snel mijn kop in de verf stoppen dan ben ik klaar als Merel bent dat ze geslaagd is
Goed man! Toppertje!quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:38 schreef Joene het volgende:
Verhuisd.
Heeft iemand zin om samen met mij een engelsman door een bushokje te tyfen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:46 schreef Merel het volgende:
[..]
En gaan jullie zo voor me duimen als ik aan het afrijden ben?
[..]
Op de fok!kerweg is alles niet zo heel erg rustig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:39 schreef Joene het volgende:
ik haat bushokjes.
Hoe is het op de fok!kerweg ?
LOlz... fok!kerweg is rustig...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:50 schreef Joene het volgende:
ik vroeg niet hoe het bij ricoh was , ik vroeg hoe het op de fok!kerweg was nooc.
Och... heb maar een rustig emailtje naar hem toegestuurd, dat hij rustig aan moet doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:02 schreef just me het volgende:
Haal dat mes eens uit je rug nooc !
[..]
Lekker heur....quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:26 schreef Joene het volgende:
Zeau half 10 werk gedaan !
Jups... heeft alles te maken met deze:quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:31 schreef Joene het volgende:
spannend kaartje
Meen je niet... Nog langer wachten dus?quote:
Nou inprincipe zou ik hem vandaag ophalen dus ik ga ervanuit dat ze hem vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups... heeft alles te maken met deze:
[afbeelding]
[..]
Meen je niet... Nog langer wachten dus?
Anders maar bushokjes gaan zoeken in de buurt van die lease-toko?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou inprincipe zou ik hem vandaag ophalen dus ik ga ervanuit dat ze hem vinden.
ik denk dat ik gewoon even rustig afwacht of ze hem terugvindenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Anders maar bushokjes gaan zoeken in de buurt van die lease-toko?
gefeliciteerdquote:
Ja !!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef miss_bleu het volgende:
en en en betekend dat dat merel geslaagd is?
nicequote:
vooral dat eindelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Kan ik eindelijk legaal bezopen in de auto zitten.
Goeie zaak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Kan ik eindelijk legaal bezopen in de auto zitten.
Feliquote:
Zeg wil je je mond even houden? We hebben het hier over mijn rijbewijs, niet over jouw treurige weekend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen Jarno en Kreator!
Het was gezellig he zaterdag?!
Beetje jammer jongens. Praatjes vullen geen gaatjes.
Of treurige oldbies met een grote mond.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Zeg wil je je mond even houden? We hebben het hier over mijn rijbewijs, niet over jouw treurige weekend.
Optiefen kankahneus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Of treurige oldbies met een grote mond.
Goed bezigh! Eindelijk eens tuffen in een nieuw brik!quote:
Gefeli meis!quote:
Zielig dat je er serieus op ingaat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen Jarno en Kreator!
Het was gezellig he zaterdag?!
Beetje jammer jongens. Praatjes vullen geen gaatjes.
Zielig dat mensen zo'n grote bek hebben op een forum.quote:
Da's ook een hele goeie!quote:
Volgens mij een beetje in de richting:quote:
Wanneer is de deadline HW?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Detail.
Hmmmzzzz, ik mag 250 euro uitgeven aan "iets leuks" voor een klusje. Moet wel ICT gerelateerd zijn.
Ideeen zover:
1TB externe HD
http://www.virtual-laser-keyboard.com/?an=google Virtueel projectie keyboard.
Core2quad Q6600
iemand nog ergens een hele coole gadget gezien ofzo?
Opzich wel ja, maar ik heb net een nieuwe dual corequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wanneer is de deadline HW?
Denk alleen dat een Quadcore toch wel een heel leuk iets is.
Ben je veel met muziek bezig thuis, of meer het gamen? (Firewire geluidskaartje indien laptop ofzo?)quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel ja, maar ik heb net een nieuwe dual core. En dan moet ik mijn hele kast weer opentrekken enz. Ding draait net eindelijk lekker koel etc.
1TB diskspace erbij is ook wel fijn opzich.
Keyboardje is wel cool, maar lijkt me echt iets dat binnen een paar weken weer in de kast ligt te verstoffen.
Moet vandaag wel ff melden wat ik wil hebben, nou ja, morgen eigenlijk.
Heb iets van 80GB muziek, maar dat past opzich nu ook wel makkelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben je veel met muziek bezig thuis, of meer het gamen? (Firewire geluidskaartje indien laptop ofzo?)
Ik bedoelde meer, stel je maakt ook zelf muziek zowel op een laptopje als op de pc. Dan kun je een leuke firewire geluidskaart aanschaffen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb iets van 80GB muziek, maar dat past opzich nu ook wel makkelijk.
Ik game wel veel ja, maar niet op mijn laptopje. 24inch FTW
.
een fatboy met Ipod aansluiting en ingebrouwde speakers ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Heb al wat op gadget sites gekeken, maar het moet a) leuk zijn b) nuttig zijn voor de langere termijn.
gamen doe ik met tob0+muis, gaat prima.
Wireless surround setje was ook een leuke optie...
Damn, wat een naar luxe probleem.
Oew... Dat zijn toch ook wel hele fijne dingen, die het de mensch aangenaam kunnen maken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef TALIN het volgende:
[..]
een fatboy met Ipod aansluiting en ingebrouwde speakers ?
een mooi Alienware setje muis en toetsenbord, ultiem mooie spuitkwaliteiten![]()
Goed factureren he? De financial audit is binnenkortquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik ga vanavond je laptop fixen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed factureren he? De financial audit is binnenkort.
Dit is liefdewerk heetwijf, liefdewerkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed factureren he? De financial audit is binnenkort.
En hoe gaat dat de leasebakken betalen hier?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
Dit is liefdewerk heetwijf, liefdewerk
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
Dit is liefdewerk heetwijf, liefdewerk![]()
Uiteraard staat hier een maaltijd tegenover, je weet wel Arma met van die lekkere kruimige aardappels![]()
Ook met liefdeswerkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe gaat dat de leasebakken betalen hier?.
Het is ergens altijd tijd voor bier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Is het al tijd voor bier?
wat jij wiltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Is het al tijd voor bier?
Voordeel geen flesjes hoeven te maken, dus ook je poten niet branden, minder krampjes voor de kleine dus meer nachtrust. Altijd voeding voor je kleine bij je zonder al te veel gedoe.quote:
druk aan het iDdossen denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Waar is J. eigenlijk?
Appletown. Opvolger van Jonestown.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Waar is J. eigenlijk?
Whehehequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
druk aan het iDdossen denk ik.
Ik overdrijf het een beetje, maar het is eng fanatistisch gedrag hoor soms bij Apple gebruikers. Alsof het echt een deel van hun leven is, hun religie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Whehehe
Wat een zielig zooitje zeg, dat bericht lezende.....
Bij Apple lachen ze zich krom, al die fanboys die veel te veel geld uitgeven voor hun producten. Serieus, die iPhone is ZO revolutionair....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overdrijf het een beetje, maar het is eng fanatistisch gedrag hoor soms bij Apple gebruikers. Alsof het echt een deel van hun leven is, hun religie.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je je druk maakt om kritiek op een product van een commercieel bedrijf als Apple.
Alsof Steve Jobs de Mohammed van de ICT is ofzo...
lekker plastisch Havocquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:21 schreef Havoc het volgende:
[..]
Voordeel geen flesjes hoeven te maken, dus ook je poten niet branden, minder krampjes voor de kleine dus meer nachtrust. Altijd voeding voor je kleine bij je zonder al te veel gedoe.
Nadeel, geen drank.
Ik ben al met de capo di capi getrouwdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:23 schreef just me het volgende:
[..]
lekker plastisch Havoc
ik hoef de borstvoedingsmaffia toch niet op jou af te sturen![]()
En hangtetten en tepelkloven. Ik knijp het er zelf wel uitquote:
De dichtstbijzijnde Bus/Tram/Metro halte ligt zeker naar rechts?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Flinke rij weer voor de SOA-kliniek. Er is alleen iets vreemds aan de hand. In plaats van aan de rechterkant van de deur, draait de rij nu linksom. Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Ja. Linksom ligt niets. Op een gracht na dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De dichtstbijzijnde Bus/Tram/Metro halte ligt zeker naar rechts?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En hangtetten en tepelkloven. Ik knijp het er zelf wel uit.
die kunnen we dan op k_i_m afsturen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ben al met de capo di capi getrouwd.
Toevallig iemand die z'n fiets/auto/motor die kant op heeft neergezet misschien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja. Linksom ligt niets. Op een gracht na dan.
Groningenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:44 schreef Armageddon het volgende:
Verder niemand hier? Zuupen? Groningen? Eind september?
Groningen.. Daar zit ik over twee weken weer, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:44 schreef Armageddon het volgende:
heb 2 grunn meetings meegemaakt, allebei heel erg tof. Maar toen kon ik bij Nikky blijven slapen, dat zal nu niet meer lukken en ik ga niet om 7:00 pas met de eerste trein terug ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben daar één keer eerder geweest. God wat was dat lachen.
Bah... de trein...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb 2 grunn meetings meegemaakt, allebei heel erg tof. Maar toen kon ik bij Nikky blijven slapen, dat zal nu niet meer lukken en ik ga niet om 7:00 pas met de eerste trein terug ofzo.
Ik kom net uit Groningen. Hard asfalt hebben ze daar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:44 schreef Armageddon het volgende:
We gaan in een herberg slapen met z'n allen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb 2 grunn meetings meegemaakt, allebei heel erg tof. Maar toen kon ik bij Nikky blijven slapen, dat zal nu niet meer lukken en ik ga niet om 7:00 pas met de eerste trein terug ofzo.
OMGquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We gaan in een herberg slapen met z'n allen.![]()
Neuh.. dan maar niet drinken!quote:
Daar zorg ik wel voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OMG.
Zal me een fikse bende geven lijkt me.
Op een FOK! meeting, dat red je niet........quote:
Makkelijk. Weddenschappie doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Op een FOK! meeting, dat red je niet........
Wilde ik net zeggen.. Dat gaat echt wel lukken. En dan heb ik het zeker net zo gezellig!quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen.. Dat gaat echt wel lukken. En dan heb ik het zeker net zo gezellig!
Neh.. Zo suf als dat ik ben... Dan pleeg je alleen maar afbraak.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Biertje? Krijg je 20 euro toe!
en?? is het gelukt?? heb je 'm bij je ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik ga vanavond je laptop fixen.
Nee heb het naar vanavond uitgesteld. Had office op mijn werk laten liggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
en?? is het gelukt?? heb je 'm bij je ?
goeiemorgen
Mogguh!quote:
Met 'plu op de green.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:45 schreef just me het volgende:
Mmm net even gekeken wat het weer gaat doen in de Ardennen (ik ga vrijdagochtend vroeg weg voor een weekje golfen) maar dat gaat zeker weten wél een regenpakmeenemen weekje worden!
Ik probeer één week per jaar een dame te zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Je kan ook gewoon je golfclubs wegtieven en een toffe hobby zoeken.
Ja kantklossen, net zoals ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Je kan ook gewoon je golfclubs wegtieven en een toffe hobby zoeken.
Wullukuh?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:23 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij werkt er één van Big Brother hiero.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:28 schreef scarefreak het volgende:
Godver.. ik dacht dat de Free record shop om 9uur los ging... sta ik daar voor de deur om me ajax kaartjes te halen... zijn ze pas 9.30 open...
Kan ik er zo weer heen lopen...
Maandag ook al geweest maar toen waren de goedkope kaarten op... gistermiddag gooien ze dan maar wat extra vakken in de verkoop... lees ik dat pas om 18:00 als alle winkels al dicht zijn
Idd, die katoenen Tarzan was een meesterwerkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja kantklossen, net zoals ik.
Vorig jaar zijn we ook naar de wedstrijd tegen Kopenhagen geweest... slechter dan dat kan het niet wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef Armageddon het volgende:
Maruh SF waarom ga je daar heen? Zonder Wesley gaat dat helemaal niets worden.
Das ook weer zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn we ook naar de wedstrijd tegen Kopenhagen geweest... slechter dan dat kan het niet worden
Heb je naast je kantklosklus nog tijd gehad voor mijn laptopquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja kantklossen, net zoals ik.
maarruh... dat was gisterenavond dat hij zei vanavond en hij zei niet vandaag vanavond..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef Joene het volgende:
Hij zegt toch net dat dat vanavond gaat gebeuren , lezen just me lezen !
En ze zijn binnenquote:
Mogguh.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:52 schreef miss_bleu het volgende:
mogguh.... Blegh
Telfort PMSquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mogguh.
Wat is er aan de hand? PMS, Zwanger, Niet geneukt?
Het lijkt er wel op, maaaaaaaaaaaaaar het blijven voorspellingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef scarefreak het volgende:
Ze heeft Erwin Krol gister horen zeggen dat de kans op een zomer verkeken is
Uit belgië zo te lezenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Het is weer rare uitdrukkingendag op FOK! geloof ik.
De winkel was toe...
Een PC afleggen nadat ie een tijdje aanstond is slecht...
Waar halen die mensen die debiele termen toch vandaan?
mensen die 5 maand zeggen ipv 5 maandenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Het is weer rare uitdrukkingendag op FOK! geloof ik.
De winkel was toe...
Een PC afleggen nadat ie een tijdje aanstond is slecht...
Waar halen die mensen die debiele termen toch vandaan?
uhhhhquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
maarruh... dat was gisterenavond dat hij zei vanavond en hij zei niet vandaag vanavond..
just me gaat naar de kapper toe
Ik heb ze nooit gesnapt en dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Onbegrijpelijk, we wonen nog geen 300KM van elkaar af maar ik snap ze nu al niet meer.
Goed puntquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gesnapt en dat wil ik graag zo houden.
De foutmeldingen zijn toch weg!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oplossingsgericht denken, de Cap Gemini manier:
Je hebt 2 database servers, met een paar databases er op. 1 van die databases wordt van machine A gerepliceerd naar machine B, middels een continue update.
Dan gaat er wat mis met de replicatie, waardoor je een stortvloed aan foutmeldingen krijgt.
Hoe los je dat op? M.i. zou iemand die meer dan 2 hersencellen heeft er gewoon voor zorgen dat die replicatie weer correct gaat lopen.
Niet de meesterbreinen van Cap. Nee, die zetten de replicatie uit en gaan naar huis. Want geen foutmeldingen betekent geen probleem meer. Toch?
Achterlijke guppenkoppen. Dat die gasten nog in de buurt van een server mogen komen is me een raadsel. Dat iemand hun facturen nog aftekent ook is al helemaal godsgeklaagd. Tegen de muur en afschieten zeg ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |