Ehm... wel eens gedacht aan het feit dat die bewuste gsm uit staat of dat hij/zij in gesprek is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:45 schreef sempron2400 het volgende:
Dan bel ik een nummer, en dan krijg ik direct de voicemail
En dat terwijl die persoon zich gewoon in Nederland bevindt.
Dit kost me gewoon direct een minuut of het starttarief
Whehe werkt dat ook als je anoniem belt dan? Anders heeft het namelijk niet zo veel nutquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:47 schreef ruud.nl het volgende:
Bij moderne telefoons kun je nummers van mensen die je niet wil spreken, blokkeren als ze je bellen, misschien is dat bij jou het geval?![]()
Dan volgens mij weer niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Whehe werkt dat ook als je anoniem belt dan? Anders heeft het namelijk niet zo veel nut![]()
Ik kan ook anonieme nummers blokkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Whehe werkt dat ook als je anoniem belt dan? Anders heeft het namelijk niet zo veel nut![]()
Tering zeg... zeikerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:45 schreef sempron2400 het volgende:Dit kost me gewoon direct een minuut of het starttarief
Je kan bij de meeste mobieltjes wel instellen dat je telefoon alleen over gaat als je gebeld wordt door iemand die in je telefoon staat (via de groepeninstelling als ik me niet vergis).quote:
Die druk ik standaard weg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik neem altijd wel op, maar als ik de persoon niet ken en hij/zij slaat onzin uit dan hang ik gewoon op heel simpel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:38 schreef msg2me het volgende:
Zijn zat mensen die anoniem niet opnemen, slecht geweten :p
haha ja dat is logischquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef heijnen het volgende:
[..]
Ik neem altijd wel op, maar als ik de persoon niet ken en hij/zij slaat onzin uit dan hang ik gewoon op heel simpel!![]()
Bij de profielen kan je per profiel instellen bij welke groep(en) je telefoon overgaat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:29 schreef hugecooll het volgende:
Kan je ook instellen dat je door een bepaalde groep niet gebeld wilt worden, maar door de rest wel?
Vrij irritant namelijk dat ik soms na een nachtdienst door iemand van mijn werk word wakker gebeld, waarbij het gesprek begint met "bel ik je wakker?"
Als dat het eerste is dat in je opkomt, bel dan niet
O dat is handig... hoe moet dat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:00 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik kan ook anonieme nummers blokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |