Gelukkig wel jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is het boegbeeld van voetbal op RTL4. En RTL zit aan hem vast omdat hij nog een lopend contract heeft. Dus voorlopig zal hij daar nog zitten tenzij hij een hartverzakking krijgt.![]()
Heerenven verloor weer eens met 6-4quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:23 schreef Fides het volgende:
'Mijn linksbuiten hoeft geen goede backhand te hebben'![]()
Nee joh met zijn voorspelde 2-1 overwinning is 'ie echt wel tevreden hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef BigFire het volgende:
ach die oude Graafschap fan... die gaat echt een kut dag hebben
1e 2 zijn nog geen wereldspelers.quote:
Alleen Makaay.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
1e 2 zijn nog geen wereldspelers.
Als je zo gaat redeneren heeft Feyenoord evenveel wereldspelers, in de vorm van Makaay, Gio, Sahin en de Guzman.
Ik dacht van niet , de NOS heeft het volgensmij al voor laten komen en geen gelijk gehaald.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:28 schreef Ricard0j het volgende:
offtopic: Mag de NOS nu van RTL wel gebruik van beelden, of blijft het zo achterlijk als hoe het wat met Talpa/Tien?
Derksen, weer een nieuwe jan mulder.
Als ze hetzelfde format gebruiken voor de wedstrijden ben ik daar toch niet blij mee. Ik zit niet zo op derksen zijn mening te wachten na een samenvatting.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:30 schreef koningdavid het volgende:
Puike uitzending.
Tan kan goed discussies begeleiden en geeft goede voorzetjes, Van Halst is de man die duidelijk zijn knowhow over kan brengen. Derksen zijn statements moet je met een korreltje zout nemen, maar gebrek aan humor kan je hem niet verwijten.
En hopelijk houden ze die korte reclames vast.
Het ziet er goed uit met RTL.
mee eens. Met genee als gespreksleider kan het alleen maar beter worden..quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:30 schreef koningdavid het volgende:
Puike uitzending.
Tan kan goed discussies begeleiden en geeft goede voorzetjes, Van Halst is de man die duidelijk zijn knowhow over kan brengen. Derksen zijn statements moet je met een korreltje zout nemen, maar gebrek aan humor kan je hem niet verwijten.
Volgens mij zit Derksen op zondag alleen 's avonds tegenover Genee bij Voetbal Insite. Bij de 19.00 uur uitzending komen geen analyses denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als ze hetzelfde format gebruiken voor de wedstrijden ben ik daar toch niet blij mee. Ik zit niet zo op derksen zijn mening te wachten na een samenvatting.
Eens. Zat goed in elkaar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:30 schreef koningdavid het volgende:
Puike uitzending.
Dat was Talpa, volgens mij is Fons van RTL wat soepeler.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik dacht van niet , de NOS heeft het volgensmij al voor laten komen en geen gelijk gehaald.
Sneijder en Huntelaar wereldspelersquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef BB-boy het volgende:
Niet dus. Sneijder, Huntelaar en Stam.
Mijn point is; Ajax wereldspelers?
Ja dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |