Eén van zijn vrouwen is overleden na een val van de trap, maar er wordt tot op heden nog getwijfeld aan het feit of het een ongeluk is, want het liep niet echt goed tussen haar en Johan Derksen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schijnt ook slecht in bed te zijn. Twee keer gescheiden en drie keer getrouwd
laat je toch niet zo opnaaien door die man joh.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:57 schreef M0NTANA het volgende:
Wat doet Johan Derksen goed als hoofdredacteur van VI? En wie bepaalt dat?
VI (zowel het blad als de site) is juist verschrikkelijk aan het aftakelen.
Hij heeft de juiste mensen om hem heen met goede connecties.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:57 schreef M0NTANA het volgende:
Wat doet Johan Derksen goed als hoofdredacteur van VI? En wie bepaalt dat?
VI (zowel het blad als de site) is juist verschrikkelijk aan het aftakelen.
Volgens goed ingevoerde en zeer betrouwbare bronnen is Johan Derksen, ontmaskerd als een moordenaar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eén van zijn vrouwen is overleden na een val van de trap, maar er wordt tot op heden nog getwijfeld aan het feit of het een ongeluk is, want het liep niet echt goed tussen haar en Johan Derksen.
FCG plaatst op haar website dat men niet wil onderhandelen, dat Luis Suarez koste wat het kost behouden blijft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb het over het plaatsen van informatie op de website, de wereld was te klein toen Groningen dat deed. Ook vonden veel Ajacieden het bedrag van 9.5m veel te hoog.
Dat heb ik een beetje met de 27m voor Sneijder.
Precies. Niet al te serieus nemen, maar het zien als entertainment.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
laat je toch niet zo opnaaien door man joh.
Like taking candy from a babyquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:58 schreef koningdavid het volgende:
Jan zet Johan even op zijn plaats.![]()
Ik vind het precies hetzelfde. Alleen de boodschap is anders.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
FCG plaatst op haar website dat men niet wil onderhandelen, dat Luis Suarez koste wat het kost behouden blijft.
Ajax plaatst op haar website een bericht dat het Real Madrid tegemoet komt, maar zich niet onder druk wenst te zetten door middel van een ultimatum.
Dat zijn toch twee totaal verschillende dingen?
Die was wel vindingrijk. Verder leuk duo, Jan en Johan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:56 schreef TheGeneral het volgende:
Haha, de hele familie een nieuwe gouden tand
Groningen heeft geen aandeelhouders die in hun nek hijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind het precies hetzelfde. Alleen de boodschap is anders.
De kritiek van V Geel was dat Groningen bedragen openbaar maakte op de website, Ajax doet precies hetzelfde.
Na het vertrek van Sneijder heeft Ajax -bijna- geen wereldspelers meer over, laat staan de derderangs spelers die ze hebben aangetrokken. In vergelijking met Feyenoord heeft Van Markwijk alleen wereldspelers aangetrokken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:02 schreef tong80 het volgende:
Lekker belangrijk wie wordt de tweede keeper van Feijenoord.
Bij Ajax hebben ze het over wereldspelers. Gaat het over Feienoord heben ze het over de tweede doelman.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind het precies hetzelfde. Alleen de boodschap is anders.
De kritiek van V Geel was dat Groningen bedragen openbaar maakte op de website, Ajax doet precies hetzelfde.
Ik vind het juist onnodig kwetsend, bevooroordeeld en discriminerend. Derksen kan ook zijn punt maken zonder de speler zo onnodig te kwetsen en af te kraken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die was wel vindingrijk. Verder leuk duo, Jan en Johan.
Dan kan je vanavond lekker rukken bij Studio Ajax met Jack van Gelder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:02 schreef tong80 het volgende:
Bij Ajax hebben ze het over wereldspelers. Gaat het over Feienoord heben ze het over de tweede doelman.
Wel investeerders in een spelersfonds. Daar is Suarez mee betaald.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Groningen heeft geen aandeelhouders die in hun nek hijgen.
Ik vind het niet echt wat Johan praat te graag zodat anderen hem gaan overschreeuwen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die was wel vindingrijk. Verder leuk duo, Jan en Johan.
Nou liever niet terug naar de tijd van analisten alá Wim Jonk, Wim Kieft of Ronald Spelbos.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind het juist onnodig kwetsend, bevooroordeeld en discriminerend. Derksen kan ook zijn punt maken zonder de speler zo onnodig te kwetsen en af te kraken.
Dat was het eerste bericht op de website.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Gast, FCG noemde juist helemaal geen bedrag in haar statement. En het grote probleem was ook gewoon dat FCG geen prijs wilde noemen, niet wenste te onderhandelen. Dat kan je Ajax toch niet verwijten?
Hans Kraaij Senior, Wim Rijsbergenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nou liever niet terug naar de tijd van analisten alá Wim Jonk, Wim Kieft of Ronald Spelbos.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:11 schreef BB-boy het volgende:
Ik ga zo naar het wedkantoor. AZ op zekker kampioen en VVV op zeker eruit.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:11 schreef BB-boy het volgende:
Ik ga zo naar het wedkantoor. AZ op zeker kampioen en VVV op zeker eruit.
Ik zie het nog wel gebeuren, maar aanvallend is VVV echt niet zo zwak. Verdedigend hebben ze wel moeten inleveren dus gaan ze er wel 5 tegen krijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:12 schreef xFriendx het volgende:
En VVV trapt dit jaar af tegen AZ in het DBS stadion. Ben benieuwd of die 8-1 tegen NAC van vorig jaar nogmaals mogelijk is tegen VVV of zelfs nog hoger uit komt te vallen.
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:12 schreef xFriendx het volgende:
En VVV trapt dit jaar af tegen AZ in het DBS stadion. Ben benieuwd of die 8-1 tegen NAC van vorig jaar nogmaals mogelijk is tegen VVV of zelfs nog hoger uit komt te vallen.
Zijn linkeroog is al een hele tijd zo halfdicht. Ik had in het Ajaxtopic al eens gevraagd om iemand daar meer over wist, maar niemand wist iets. Ik maak me zorgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef Fides het volgende:
Henk heeft een ontstoken oog?
Ajax wereldspelers?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:02 schreef tong80 het volgende:
spelers die gaan vertrekken ja. Daar heb je wat aan!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:02 schreef tong80 het volgende:
derksen is ook helemaal opgeleefd nu barbara opgerot isquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dit is echt leuk om naar te kijken. Super dat Jan vs Johan, geen trucje, echt met elkaar discussiëren.
Of Topic lijkt mij een goede vervanger voor Theo de Rooy.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef mcyodogg het volgende:
Hoezo is Joop Alberda mislukt dan in Rusland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |