Ok, heb tijdje in buitenland gezeten en Heraclesnieuws is nu niet echt iets dat ik volg. Maar tis een gewoon een pik...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kwam vorig seizoen al in de winterstop.
Je hebt een wereldpot gemist. Werld combinaties. Schitterende individuele acties, schoten op het doel schitterende reddingen. Kortom echt iets voor de liefhebbers. Dit is nu al de wedstrijd van het jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het wat? Moet er nog even aan wennen dat er weer op vrijdag voetbal is, dus gemist.
Zo'n vermoeden had ik al. Dat het nog maar 1-0 staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een wereldpot gemist. Werld combinaties. Schitterende individuele acties, schoten op het doel schitterende reddingen. Kortom echt iets voor de liefhebbers. Dit is nu al de wedstrijd van het jaar
RODA werd in 1995 tweede achter AJAX. In de tien jaar daarna waren ze met dat puntenaantal kampioen geworden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind Roda Jc maar een saaie club, heb ik altijd al gevonden trouwens!
Waarom weet ik niet maar vond het echt nooit leuk om naar te kijken als hun speelde.
Nederlands Limburg aan Belgie geven dan maar? Alleen Mestreech is het bezoeken waard...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom weet ik niet maar vond het echt nooit leuk om naar te kijken als hun speelde.
Toen hadden ze nog de topscoorder (De Graeff) en Van den Leur in de ploeg...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
RODA werd in 1995 tweede achter AJAX. In de tien jaar daarna waren ze met dat puntenaantal kampioen geworden.
Ja dat weet ik. Maar toch heb ik het nooit een aantrekkelijke club gevondenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
RODA werd in 1995 tweede achter AJAX. In de tien jaar daarna waren ze met dat puntenaantal kampioen geworden.
Lijkt mij een prima ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Nederlands Limburg aan Belgie geven dan maar? Alleen Mestreech is het bezoeken waard...
En Willem 2 speelde CLquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roda is al dertig jaar en subtopper. Heerlijk een paar jar geleden de hype over Heerenveen die de bekerfinale speelden tegen Roda. Elke zender volgde de demagoog Riemer en hun spelersbussen. Roda had evenveelspelersbussen. Hielden zich stil oen wonnen gewoon de bekerfinale.quote:
Beide clubs hadden inderdaad evenveel spelersbussen, namelijk 1.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roda is al dertig jaar en subtopper. Heerlijk een paar jar geleden de hype over Heerenveen die de bekerfinale speelden tegen Roda. Elke zender volgde de demagoog Riemer en hun spelersbussen. Roda had evenveelspelersbussen. Hielden zich stil oen wonnen gewoon de bekerfinale.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Beide clubs hadden inderdaad evenveel spelersbussen, namelijk 1.
Toch bedankt, helaas geen puntje. Wat een bagger 1e helft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
1-1 dus. Gefeliciteerd Blawh en de rest van de Heraclesaanhang.
Ik moet hem nog een keer zien, dat doelpunt moet je gewoon inlijsten. Vanuit de rebound raak koppen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef zjroentje het volgende:
Gave goal van Kah.
Zodra ADO er in geslaagd is om 35 jaar onafgebroken in de Eredivisie te spelen praten we hier verder over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Yulu Matondo bedoel je. Onze gehele voorhoede is geblesseerd. Dat zal ook meespelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef Doezelhaar het volgende:
Altijd jammer dat Rikkie is weg gegaan bij Sparta, had van mij dit seizoen wel weer terug mogen komen. Trouwens, die kleine donkere (attondo oid) bij Roda in de spits moet eens op de training een uurtje beheerst leren afmaken.
Die drugsstad?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Nederlands Limburg aan Belgie geven dan maar? Alleen Mestreech is het bezoeken waard...
Vorige week NEC 30/35 minuten van de mat gespeeld. Drie punten hadden we zeker moeten meenemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Roda dus. Jammer jammer. Heb ze vorige week live zien spelen en dat is dus helemaal niets.
Was een paniekaankoop inderdaad, maar toch zal ik 1 moment van hem altijd blijven herinneren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:02 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ok, heb tijdje in buitenland gezeten en Heraclesnieuws is nu niet echt iets dat ik volg. Maar tis een gewoon een pik...
haha ja doen we!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zodra ADO er in geslaagd is om 35 jaar onafgebroken in de Eredivisie te spelen praten we hier verder over.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |