abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2008 @ 03:32:45 #51
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60089068
Moet wel een spaanse vlieg zijn
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 14 juli 2008 @ 04:02:24 #52
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60089114
Ik zag ze vliegen

Mijn topic toen hierover, misschien zeggen de suggesties jullie wel wat.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  maandag 14 juli 2008 @ 04:04:54 #53
189938 Dhr.P
for paranoia
pi_60089123
quote:
Op maandag 14 juli 2008 03:32 schreef Parafernalia het volgende:
Moet wel een spaanse vlieg zijn
Ik sta erg kritisch tegenover zulk soort dingen, ik ben geen conspiracy-theorist of wat dan ook. Ik doe een wetenschappelijke universitaire studie, wat ik hiermee wil zeggen is is dat ik niet gestoord of onwetend ben maar ik wel dingen heb gezien die voor mij onverklaarbaar waren. Overigens hebben mijn ouders en broer dit ook gezien dus lag het niet aan mij.

Ik vraag me gewoon af of iemand anders dit ook heeft meegemaakt en wat het dan zou kunnen zijn.

Het waren een soort bewegende lichten maar wel als wolk-achtige substantie, die om een as heen draaide. Heen en weer, van linksom naar rechtsom, en constant (zo leek het) evenwijdig aan de auto bleven en na een tijdje 'doorvloog'.

Ik was toen nog maar een kind (puber?) iniedergeval, ik kon het niet verklaren, mijn ouders ook niet. Niemand meer ervaringen hiermee?
batsen?
  maandag 14 juli 2008 @ 05:09:16 #54
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_60089172
Ik heb twee keer een triangle gespot.

Mijn eerste waarneming (vijf jaar geleden) heeft toen nog op de Frontpage van FOK! gestaan...

Ik lag diep te slapen, wordt ik tegen 6:00 's ochtends wakker van een irritant geluid, vergelijkbaar met een boormachine die met zeer lage toeren in het beton boort. Ik doe raam open om te luisteren waar geluid vandaan komt, maar het geluid werd niet harder of zachter. Ik stop mijn vingers in mijn oren, maar het volume bleef hetzelfde, half slaapdronken besefte ik dat dit niet klopte en ik keek nog een keer uit mijn raam. Toen zag ik een enorme lichtbol (leek op vuur) die op een plek bleef hangen met een niet constante lichtsterkte, toen was ik gelijk goed wakker, ouders erbij geroepen die het ook zagen. Toen ik weer voor het raam ging staan was het licht opeens verdwenen, dus jammer, licht weg en zeikende ouders omdat ik ze wakker heb gemaakt. Ik liep nog even naar de achterkant van het huis maar niks te zien, keek ik weer door het voorraam alle richtingen uit, zag ik een gigantische grote (of erg laag vliegende) driehoek met zwakke groen/blauw/oranje verlichting in de hoeken en in het midden. over het huis heen gaan. Ik ben gelijk alles op papier gaan zetten voordat ik het later die dag weer was vergeten. (ik ging naderhand weer naar bed) Even voor de duidelijkheid, ik gebruik geen drugs, alcohol of vage medicijnen.

Toen het bericht op FOK! verscheen, zag ik in de replies dat een of andere paragnost/helderziende die dag buitenaarde dingen had voorspeld, volgende de mensen die reageerden zag ik ze vliegen en was het te toevallig. Ik was me nergens van bewust en wist bij het lezen van de reacties pas dat iemand het had voorspeld.

Een klein jaar geleden fietste ik over een fietspad parallel aan de snelweg richting een industrieterrein, zag ik opeens recht voor me 3 blauw-witte lichten in de lucht verschijnen die na 2 seconde weer verdwenen. Ik dacht nog "zag ik dat nou goed?" Het was flink bewolkt die dag, dus moet het aardig laag hebben gehangen of gevlogen. Aan de posities van de lichten kon ik concluderen dat de driehoek niet in plat/horizontaal positie was, maar enigzins gekanteld.

Ik bedacht me pas later die avond dat ik de nacht daarvoor slecht had geslapen, weer door irritante geluiden in mijn hoofd, dit maal anders, het laat zich het beste beschrijven als een zwaar meubelstuk wat je over een stenen vloer schuift.

Ik heb dit soort geluiden in de periode daarna vaker gehad en ook telkens kleine waarnemingen gedaan, maar die waren niet goed te verklaren of te omschrijven, daar heb ik ook geen verdere aandacht aan geschonken.

Of het verband houdt weet ik niet, maar ik heb dit soort geluiden vaker in mijn hoofd gehad en telkens beleef ik intense voorspellingen, dit kan zowel in mijn slaap zijn, maar evengoed overdag als ik wakker ben. Het vreemde is als ik wakker wordt, heb ik alles onthouden.

Zo heb ik de ramp met de Spaceshuttle een aantal jaren geleden "voorspeld". Toen ik de beelden op CNN zag kreeg ik een dejavu, ik had het zo'n anderhalf jaar eerder zelf beleefd in gedachte, net alsof ik er zelf bijstond op de grond. En dan bedoel ik echt tot in de detail, best wel griezelig.

Zo heb ik nog twee visioenen gehad, weer tot in de detail alsof ik er zelf bijstond, weer ernstige gebeurtenissen:

Ik stond met mijn vader (intussen grijs en oud) voor het raam in het huis waar ik nu woon, te kijken naar een stuk of 3 gevechtsvliegtuigen die in de verte raketten afvuren, de straaljagers hangen stil ik een hoek van 45 graden laag bij de grond en schieten meerdere raketten af. Voor zover ik weet bestaat deze methode van lanceren nog niet. Mijn moeder was er niet bij, misschien is zij dan al dood?

Een paar weken geleden had ik een visioen tot in detail van een helikopter (of twee?) die ergens in een woonwijk in Nederland neerstort. Het gebeurt in de nacht, vlak voordat de schemering en zon opkomt. Het betreft rijtjeshuizen en erachter is een loods of vierkant gebouw. In de woonwijk staat er ook twee rijen huizen met een soort lang grasveld ertussen met een smal paadje met aan weerszijden korte dikke bomen.

Best wel griezelig allemaal vind ik zelf want wat moet ik met deze informatie? Het komt gewoon in mij op en is echt niet uit mijn duim gezogen.

Ik ben 100% toerekeningsvatbaar en zoals gezegd gebruik ik geen drugs en op de momenten van de visioenen geen alcohol.

[ Bericht 0% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 14-07-2008 05:26:21 ]
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  maandag 14 juli 2008 @ 10:01:11 #55
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60090674
quote:
Op maandag 14 juli 2008 05:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Een paar weken geleden had ik een visioen tot in detail van een helikopter (of twee?) die ergens in een woonwijk in Nederland neerstort. Het gebeurt in de nacht, vlak voordat de schemering en zon opkomt. Het betreft rijtjeshuizen en erachter is een loods of vierkant gebouw. In de woonwijk staat er ook twee rijen huizen met een soort lang grasveld ertussen met een smal paadje met aan weerszijden korte dikke bomen.
En heb je ook een datum erbij?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_60092866
quote:
Op maandag 14 juli 2008 05:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Een paar weken geleden had ik een visioen tot in detail van een helikopter (of twee?) die ergens in een woonwijk in Nederland neerstort..

Extremistisch gematigd.
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:26:19 #57
71257 JeetjeMina
Kvinnutammaniemirnemaal
pi_60176276
@ Dhr. P Eigenlijk is er meestal wel sprake van licht als het over waarnemingen van UFO's gaat,
en als het je inderdaad "achtervolgd" heeft , dan was het vast niet de KLM ..

http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Artikelen&file=artikel&ppid=20

Dit speelde zich af in 2002

De Ufo-werkgroep Nederland (UWN) is een uitgebreid onderzoek gestart naar het vreemde lichtverschijnsel, dat afgelopen weekeinde een paar uit het Brabantse Bladel de stuipen op het lijf heeft gejaagd met een achtervolging. De hardnekkige ufo blijkt afgelopen weekeinde op tientallen plaatsen in ons land gesignaleerd, onder andere in Utrecht, Veldhoven, Maartensdijk en Casteren.

Linda moest zaterdagnacht rond half een via de Catharijnesingel naar huis lopen omdat zij de laatste bus had gemist. "Ik zag een platte, witte lichtgevende vlek schuin boven me", meldt Linda. "Het had een grijze lichtgevende staart die als een soort ruitenwisser op en neer ging. Op zich was ik niet verbaasd. Maar hij bleef me maar volgen. Als ik rechtsaf sloeg deed dat licht dat ook. En als ik stopte bleef het heel snel rondjes cirkelen boven me. Ik was niet bang, vond het eerder fascinerend. Een paar keer bleef ik stilstaan, soms wel een kwartier lang. Het licht bleef keurig wachten, als een soort engelbewaarder die me veilig thuis wilde brengen." Linda: "Ik dacht: wat wil je van me? Als ik twee stappen naar links deed maakte het ook een hele snelle beweging. Zie je het al voor je? Toen ik na een klein uurtje rechtsaf mijn straat inliep, bleef-ie nog een tijdje boven het flatje tegenover mij cirkelen. Een man op het balkon vroeg waar ik naar stond te kijken. Toen ik over dat licht begon deed hij meteen zijn deur dicht. Hij dacht natuurlijk 'dat mens is niet goed snik'."
pi_60183747
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:31 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Lijkt eerlijk gezegd meer op een brakke foto van een plafond-lamp, gemaakt met een slechte webcam.
Waarom plaats je de hele originele foto niet eens inclusief de exif info ?
pi_60468701
Misschien was het wel deze:

Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:38:30 #60
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_60469647
wtf is dat?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_60572612
Ook een of ander experimenteel vliegtuig dat in de ijskast is beland (zeggen ze).
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:52:03 #62
71257 JeetjeMina
Kvinnutammaniemirnemaal
pi_60623003
@Bartleunen :

Het onderwerp is Black Triangle ..vind je 't zelf nou niet een beetje raar om een afbeelding van
een witte driehoek te plaatsen ??? (of is dit exemplaar misschien ook int zwart te koop )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')