abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52247572
Vorig jaar zag ik met mijn vriendin iets onverklaarbaars. We stonden buiten en opeens riep m´n vriendin: `KIJK naar boven! Ik keek en mijn mond viel open. Enkele seconden zag ik het overvliegen. Een onvoorstelbaar groot donkere driehoek diens omtrek verlicht was. Aan de 3 uiteinden was er verlichting. Het object was geluidloos en vloog erg langzaam, zo leek het. Het object leek zo groot als een wolk.

Toen het uit het zicht verdween achter de daken keken we elkaar aan vol ongeloof. We waren perplex.
Ik zei tegen haar : zeg niks en ga naar binnen en teken wat je hebt gezien, dan doe ik hetzelfde. Dit om zeker te weten dat we hetzelfde hebben gezien. En inderdaad, we tekenden hetzelfde.

De volgende dag op internet gekeken en ik kwam al snel erachter dat we niet de enigen waren die zoiets eerder hebben gezien. Deze foto is van een site over het UFO-incident in Belgie waar militairen een UFO hebben gespot.

Alleen zagen we beiden geen licht in het midden.

Nu de vraag, is het een ´echte´ ufo of een geheim toestel. De dag dat we de UFO zagen was op de dag dat er een groot ongeluk was in Lathen (duitsland) met een magneetzweeftrein. De locatie waar we de ufo zagen was ongeveer 40km van het ongeluk en het object vloog vanuit de richting waar het ongeluk had plaatsgevonden.

Heeft iemand ook wel eens de `BLACK TRIANGLE` gezien?

[ Bericht 0% gewijzigd door StallionJack op 10-08-2007 21:30:38 ]
pi_52248076
ja na een dikke LSD binge party.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_52248113
Ik stak wel net een joint op, maar heb nog nooit gehallucineerd door marihuana. Mijn toenmalige vriendin was nuchter, zij rookt niet en gebruikt ook geen andere drugs.
pi_52248345
Ziet er uit als een dorito met lampjes. Sorry, maar die foto is zo slecht, het zou van alles kunnen zijn.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:07:24 #5
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_52255184
ik heb ze zelf niet gezien, maar in belgie zijn ze tijdens de flap van '89-'90 door duizenden waargenomen, oa rijkswachters.

als je iets me je melding wilt doen kan je best naar ufoplaza.nl gaan en daar een officiele melding van laten maken

de reacties zijn daar ook een stuk serieuzer, dan dat drugs geneuzel hier altijd
pi_52263839
Bovenstaande foto is genomen door Belgische F-16''s piloten. Ga naar Google and type 'Black Triangle' and 'Belgian Airforce'. Dan lees je de verhalen over deze waarnemingen door het Belgische Leger. Deze foto heb ik geplaatst als indicatie hoe het object er uit zag. Niet om te bewijzen dat het daadwerkelijk een UFO is. Het kan ook een geheim vliegtuig zijn, of een IFO.

Ik heb het een paar maanden geleden ook aan UFO Plaza gemeld. De makers van de site Ufoplaza maken ook het radioprogramma 'Shoreline', waar allerlei mysterieuze zaken besproken worden op een serieuze ondertoon. Btw. Ik ben gevraagd om in de uitzending over mijn melding te praten, maar daar heb ik voor bedankt. In die uitzending was ook een interview met Generaal Majoor (bd) Wilfried De Brouwer die over de waarnemingen sprak van de Belgische Luchtmacht in periode 89-91. Dit is de betreffende radiouitzending: http://www.ufoplaza.nl/downloads.php?view=detail&id=43.

Wat ik vooral opmerkelijk vond is de datum van de waarneming. Een paar uur na het ongeluk in Lathen, waar een magneetzweeftrein een ongeluk kreeg. Zie deze link:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Transrapid

pi_52268385
B2 Spirit, waarschijnlijk snachts 1 licht voor en 2 aan de vleugels.
pi_52268658
Het was 22.00 uur toen we het zagen.

Het object was geluidloos en het leek zo langzaam te vliegen dat een 'normaal' toestel zou neerstorten bij die snelheid. Ook de grote was abnormaal. Net zo groot als een voetbal veld, wat ik eerder zei, zo groot als een wolk ongeveer.
pi_52268711
De achterzijde van de B2 heeft 'inhammen', wat dit toestel niet had. Het was een duidelijke driehoek, met eromheen schijnend licht, zodat we duidelijk konden zien dat het een driehoek was.
pi_52268886
Het leek meer op dit toestel. De Aurora

Zie deze link van Wiki:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aurora_%28vliegtuig%29
pi_52268949
Het object wat wij zagen was een rechthoekige en gelijkzijdige driehoek diens hele omtrek verlicht was.
pi_52278023
Ik heb het gezien in Noord Frankrijk met een maat van me toen we aan het badmintonnen waren. Ik kan bevestigen dat het geen vliegtuig was want het hing ff stil, en ging daarna recht de lucht in totdat het zo ver was dat het uit het zicht verdween.

Het was aan de 3 uiteinden verlicht, wat ik nog kon zien op klaarlichte dag, en niet in het midden.

En ik heb nog nooit drugs gedaan.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:06:46 #13
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_52282000
Aurora project TR-3B
pi_52282414
Als het object een geheim vliegtuig is dan moeten er nog veel natuurkundige ontdekkingen onthuld worden.
pi_52282484
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:28 schreef StallionJack het volgende:
Als het object een geheim vliegtuig is dan moeten er nog veel natuurkundige ontdekkingen onthuld worden.
Klopt.. waarschijnlijk is het ook gewoon aards. Vreemd wel dat ze die testvluchten niet boven de grote oceaan houden.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:29:41 #16
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_52285908
geloof me , het is geen aards toestel wat in belgie werd gespot tijdens de flap van 89/90

een geheim aards toestel zal niet boven dicht bevolkt gebied gaan testen lijkt me.

dit tuig kon stilhangen in de lucht en heel langzaam vliegen even als zeer snel accelereren, de g- krachten zijn voor een mens dodelijk en een gewoon vliegtuig zou uit de lucht lazeren.
pi_52348450
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:29 schreef huupia het volgende:
geloof me , het is geen aards toestel wat in belgie werd gespot tijdens de flap van 89/90

een geheim aards toestel zal niet boven dicht bevolkt gebied gaan testen lijkt me.

dit tuig kon stilhangen in de lucht en heel langzaam vliegen even als zeer snel accelereren, de g- krachten zijn voor een mens dodelijk en een gewoon vliegtuig zou uit de lucht lazeren.
Daarbij liet het ook nog eens 'probes' los, de sighting toen in belgie is gewoon te bizar voor een aardse verklaring
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:20:18 #18
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52353959
zo'n groot object, en alleen jij en je vriendin hebben dit gezien... rrrright
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:31:19 #19
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_52354192
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:55 schreef StallionJack het volgende:
[afbeelding]
Lijkt eerlijk gezegd meer op een brakke foto van een plafond-lamp, gemaakt met een slechte webcam.
Waarom plaats je de hele originele foto niet eens inclusief de exif info ?
zzz
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:49:15 #20
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52354632
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:31 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Lijkt eerlijk gezegd meer op een brakke foto van een plafond-lamp, gemaakt met een slechte webcam.
Omdat hij die foto niet heeft gemaakt misschien?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:18:01 #21
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_52355414
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:31 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

die foto is tijdens de ufo flap in belgie gemaakt. gelukkig zijn er maar een paar duizend getuigen die deze triangles hebben gezien
pi_52365443
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:20 schreef jpg97 het volgende:
zo'n groot object, en alleen jij en je vriendin hebben dit gezien... rrrright
Ik en mijn toenmalige vriendin hebben inderdaad iets gezien. Ik heb nooit beweerd dat we de enige waren.

Deze foto is genomen in periode 1989 - 1991. Dus geen webcam . De foto is van een website waar de pagina : Wikipedia, Black Triangle (UFO) naar linkt: http://www.geocities.com/Area51/Vault/9054/ufobelg.html

Het is inderdaad een ´slechte´ foto. Deze foto heb ik ook niet geplaatst om te bewijzen dat UFO´s bestaan, maar om mensen te laten zien wat we gezien hebben.

...
pi_52885570
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:06 schreef merlin693 het volgende:
Aurora project TR-3B
Het is weer raak in Belgie
In space, nobody can hear you 01110011 01100011 01110010 01100101 01100001 01101101
  zondag 2 september 2007 @ 13:23:19 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52888585
fantastisch, dat men het nooit lukt om met een gedegen camera, met normaal licht zoiets vast te kunnen stellen. Het is altijd weer zo vaag.
  maandag 3 september 2007 @ 11:35:51 #25
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_52912772
Heb ook jaren geleden met een vriend een ufo gezien bij klaarlichte dag. Niet ver vanons vandaag en zeer duidelijk, waarna hij opeens snel wegschoot. weet tot nu toe niet wat het is. Was nog niet in de mobieltjes thuis dus geen foto mogelijk. Het was ook een zwarte driehoek, zoals je beschrijft alleen stond hij rechtop met een punt naar beneden.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')