Vorig jaar zag ik met mijn vriendin iets onverklaarbaars. We stonden buiten en opeens riep m´n vriendin: `KIJK naar boven! Ik keek en mijn mond viel open. Enkele seconden zag ik het overvliegen. Een onvoorstelbaar groot donkere driehoek diens omtrek verlicht was. Aan de 3 uiteinden was er verlichting. Het object was geluidloos en vloog erg langzaam, zo leek het. Het object leek zo groot als een wolk.
Toen het uit het zicht verdween achter de daken keken we elkaar aan vol ongeloof. We waren perplex.
Ik zei tegen haar : zeg niks en ga naar binnen en teken wat je hebt gezien, dan doe ik hetzelfde. Dit om zeker te weten dat we hetzelfde hebben gezien. En inderdaad, we tekenden hetzelfde.
De volgende dag op internet gekeken en ik kwam al snel erachter dat we niet de enigen waren die zoiets eerder hebben gezien. Deze foto is van een site over het UFO-incident in Belgie waar militairen een UFO hebben gespot.
![]()
Alleen zagen we beiden geen licht in het midden.
Nu de vraag, is het een ´echte´ ufo of een geheim toestel. De dag dat we de UFO zagen was op de dag dat er een groot ongeluk was in Lathen (duitsland) met een magneetzweeftrein. De locatie waar we de ufo zagen was ongeveer 40km van het ongeluk en het object vloog vanuit de richting waar het ongeluk had plaatsgevonden.
Heeft iemand ook wel eens de `BLACK TRIANGLE` gezien?
[ Bericht 0% gewijzigd door StallionJack op 10-08-2007 21:30:38 ]