-edit-quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:02 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
Anders neem ze toch gewoon in hun oor.
Ja....een vrouw.... met oren....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Maar je bent toch een vrouw?!
+1 scherp![]()
Je ken ze beter volstoppen dan dat ze er misbreuk van maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:04 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
[..]
Ja....een vrouw.... met oren....
![]()
Zoenen tijdens de sex met een meid met lekkere tieten is nog geilerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:05 schreef MrHoodigan het volgende:
Tieten zijn opwindend ja !!! Maar zoenen tijdens de sex is veel geiler
Mits op de tieten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:05 schreef MrHoodigan het volgende:
Tieten zijn opwindend ja !!! Maar zoenen tijdens de sex is veel geiler
Ik wou beginnen bij je fotoboek, maar dat heb je nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:10 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
Lekkere tieten...waar stellen we de grens?
Ik vraag me af in hoeverre zo'n boek dan echt is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou beginnen bij je fotoboek, maar dat heb je niet
Net zo echt als het gebit van je vriendin.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre zo'n boek dan echt is?![]()
Waarom wordt ik nu gelijk weer veroordeelt tot een vriendin?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:38 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
[..]
Net zo echt als het gebit van je vriendin.
Dat doet me niet zoveel. Maar tietenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:21 schreef TomTancr3do het volgende:
Mwah. Doe mij maar een paar van die lekkere ronde billen, die je zo lekker uit elkaar kunt trekken terwijl je haar op z'n hondjes aan het neuken bent.
Je kunt dan wel gezellig samen nog TV kijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:21 schreef TomTancr3do het volgende:
Mwah. Doe mij maar een paar van die lekkere ronde billen, die je zo lekker uit elkaar kunt trekken terwijl je haar op z'n hondjes aan het neuken bent.
Ook datquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kunt dan wel gezellig samen nog TV kijken.
True that.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:54 schreef remlof het volgende:
Die wil je dus alleen "normaal" of op z'n russisch... Da's op zich best lullig, hoewel ik ze ook wel van achter wil nemen, mits er een spiegel voorhanden is.
Anyway, wat ik bedoel is dat een stel lekkere tieten toch wel het meest visueel opwindende is dat je kan hebben bij een goeie neukpartij.
Mee eens of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |